quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik gebruik dan liever iets als 'nopen tot' of 'hem moverende redenen'. Minder Brammerig.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Waar leef je eigenlijk ook voor hè.....
Mag ook over de IB gaan hoor. Ik bedoel alleen dat het zonde is als je er meer uit kan halen maar het niet doet omdat je weigert iets uit te voeren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Etsu is niet een jongen die eindeloos wil doorgaan op het recht van eendenkooi
BEquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens zonder op te zoeken ligt Hulst in Nederland op België?
nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens zonder op te zoeken ligt Hulst in Nederland op België?
Kan wel, maar dan betaal je het instellingscollegegeld van (op de UvA) 9.000 ¤ per jaar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Polacco het volgende:
[..]
Kan je ook weer een bachelor doen als je al een bachelor hebt afgerond?
En alsnog wordt iemand met een normaal gehoor eerder aangenomen hoor. En met een 2de studie oid val je ook eerder op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net het punt. Door die 9 val je op en met de 7e gaat je brief door de shredder.
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee. Ze maakt je blij met een dode mus
Vaaaaag wel zeg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef Ties02 het volgende:
Zo ook eindelijk thuis van m'n tentamen
[..]
Lievelingsfilm
Jawel, alleen dan betaal je dus het instellingscollegegeld. En dat is veel. Dus óf je zorgt dat je werkgever dat gaat betalen of je moet diep in de buidel tasten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?
Zelfde verhaal als dat altijd al gold. Er zijn overigens nog wel een aantal opties voor bachelors voor 1700quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wut? Dus ik kan geen Bachelor meer doen ergens?
Ja hier ook. Iets van ¤9000 geloof ik. Wel verdomd balen dit. We are not amusedquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel, alleen dan betaal je dus het instellingscollegegeld. En dat is veel. Dus óf je zorgt dat je werkgever dat gaat betalen of je moet diep in de buidel tasten.
Oh?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat altijd al gold. Er zijn overigens nog wel een aantal opties voor bachelors voor 1700
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik had dus ook Belgie, er stond ook achter (Zeeuws-Vlaanderen/Westbrabant ofzo)
Die vraag ging dus over rechtsmacht van de nederlandse rechter, en ik had dus een hele opzet met Brussel I EEX verordening. En zat steeds te twijfelen of het nou in Nederland of Belgie lagontzettend gemeen van ze
voor de rest ging het wel redelijk
Ok, want mijn redenatie volgens die verordening is verder wel goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenBij ons lukte dat al toen mensen niet wisten dat oberhausen in duitsland lag
Oplossen met de zin: 'aangezien mijn geografische kennis onder het niveau van mijn juridische kennis ligt, doe ik hier de aanname dat Hulst in België ligt teneinde deze vraag te kunnen beantwoorden'quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik had dus ook Belgie, er stond ook achter (Zeeuws-Vlaanderen/Westbrabant ofzo)
Die vraag ging dus over rechtsmacht van de nederlandse rechter, en ik had dus een hele opzet met Brussel I EEX verordening. En zat steeds te twijfelen of het nou in Nederland of Belgie lagontzettend gemeen van ze
voor de rest ging het wel redelijk
alleen een superlange vraag over beslag
Op naar Polen dus, gratis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan betaal je het instellingscollegegeld van (op de UvA) 9.000 ¤ per jaar.
Dat niet weten op hbo/wo niveau is ook wel schandalig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
onzinnig als ze dat afkeuren. Daar moet je echt om gaan rellenBij ons lukte dat al toen mensen niet wisten dat oberhausen in duitsland lag
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:
quote:Naast deze voorwaarden geldt het wettelijk collegegeld of een instellingscollegegeld ter hoogte van het wettelijk collegegeld ook in de volgende gevallen:
U wilt een tweede bachelor of een tweede master in de zorg of in het onderwijs volgen en heeft nog geen diploma behaald in deze richtingen. Om te bepalen of een opleiding een zorg- of een onderwijsopleiding is, kunt u het Centraal Register Opleidingen Hoger Onderwijs (CROHO) bij DUO raadplegen.
U stapt na een hbo-bacheloropleiding over naar een masteropleiding aan een universiteit en heeft daarvoor een schakelprogramma nodig, ingepast in een bachelorprogramma van een universiteit.
U bent een tweede bachelor of een tweede master gestart tijdens uw eerste studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |