SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is WO rechten: geen cursisten gaarne!
Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.![]()
Was dat maar waar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.![]()
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verklootquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tijdje geleden was zo'n jochie die twaalf is en vwo heeft afgerond. Misschien was Ike ook wel zo'n iemand.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ieder mens heeft slechte dagen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verkloot![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan had ie nu z'n tentamen filosofie niet verkloot![]()
Echt hčquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef Speedy_T het volgende:
Al die discussies ook over hoe die pagina racistisch zou zijn
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ik ga rondlopen in Rotterdam, tot kijk allen.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 15:02:20 ]![]()
Prachtig dit. De (overigens fucking geweldige) comic xkcd heeft een aflevering die ieder halfuur iets verandert. Mensen zijn letterlijk al dagen bezig met het kraken van de code zodat ze niet hoeven te wachten en ondertussen alle plaatjes aan het verzamelen (.gif in de spoiler)
http://xkcd.com/1190/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Etsu het volgende:
Ik ga rondlopen in Rotterdam, tot kijk allen.![]()
Etsu denkt dat ik 113 benquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef Tchock het volgende:
Etsu vergeet even dat mensen uit '99 nu dertien zijn.![]()
![]()
Hahahah dafuqquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)50/de_zikr_dans.htmlWat geweldig
![]()
![]()
Niet alles draait om mezen en ezels.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef SaulGoodman het volgende:
De vrouwen participeren lekker mee...![]()
Baasquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Speedy_T het volgende:
Wtf
http://www.dumpert.nl/med(...)50/de_zikr_dans.html
graag verwijderen![]()
Om in hun gedachten te spreken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet alles draait om mezen en ezels.![]()
Deze staat ook weer in de dagtop. Wat een parel is dit tochMuse wordt gedwongen om te playbacken op een Italiaanse TV-zender, iets wat ze principieel niet wilden doen, dus wisselden ze van instrument en gingen ze vijf minuten elkaar voor lul zetten
![]()
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Om in hun gedachten te spreken.![]()
Ahaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezels![]()
Maar dat is niet negatief over de islam en derhalve helemaal niet grappig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de grap die ik wilde maken. https://translate.google.(...)20mezen%20en%20ezels![]()
Realistisch is vaak helemaal niet grappig. Maar goed, ieder zijn mening.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat is niet negatief over de islam en derhalve helemaal niet grappig.
[ Bericht 1% gewijzigd door SaulGoodman op 28-03-2013 15:48:09 ]![]()
Jij ook fijne paasdagen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:24 schreef Yreal het volgende:
Nou fuck it, ik ga naar huis. Fijne korte vakantie iedereen![]()
Heb jij een kadquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Mijn kat pest me. Dus ik pest terug. Ik win.![]()
![]()
Die tafel ziet er zo aanlokkelijk uit om even mijn hoofd op te leggen....Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
wacht maar. Katten pakken je altijd terug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:03 schreef Tchock het volgende:
Mijn kat pest me. Dus ik pest terug. Ik win.![]()
De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
wacht maar. Katten pakken je altijd terug.![]()
wel een wekker zettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die tafel ziet er zo aanlokkelijk uit om even mijn hoofd op te leggen....![]()
![]()
Oh die heb ik gemistquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee stuks. Volgens mij heb ik wel eens een foto gepost hier.
en ik ben nog wel zo gek op kattenfoto's![]()
daarom.. Vanavond...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.![]()
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n ding had ik als 16-jarige willen hebben.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist
en ik ben nog wel zo gek op kattenfoto'sSpeciaal voor jullie dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou kom op Tchock. Posten die katten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie grap Yreal van Duin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?![]()
He bah, over een uur is het alweer zo ver
quote:
welk vak?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver
Eerste mondeling ooit![]()
![]()
Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Gelukkigquote:
Succes!quote:
welk vak?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
De stof an sich is inderdaad best wel droog. Maar als je het eenmaal zelf toe gaat passen op een casus wordt het best wel interessant hoorquote:.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: