De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
wacht maar. Katten pakken je altijd terug.
wel een wekker zettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die tafel ziet er zo aanlokkelijk uit om even mijn hoofd op te leggen....
Oh die heb ik gemistquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Twee stuks. Volgens mij heb ik wel eens een foto gepost hier.
daarom.. Vanavond...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rode wordt steeds brutaler. Het is echt een dikke goedzak maar als je 'm geen aandacht geeft wordt hij jaloers en dan gaat hij steeds ietsje harder in je enkels of hoofd bijten en klauwen.
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zo'n ding had ik als 16-jarige willen hebben.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh die heb ik gemist
en ik ben nog wel zo gek op kattenfoto's
Speciaal voor jullie dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nou kom op Tchock. Posten die katten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie grap Yreal van Duin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
zodat je het tijdens de hongerwinter warm had?
quote:
welk vak?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
He bah, over een uur is het alweer zo ver
Arbeidsrecht in overnames en reorganisaties.quote:
Gelukkigquote:
Succes!quote:
De stof an sich is inderdaad best wel droog. Maar als je het eenmaal zelf toe gaat passen op een casus wordt het best wel interessant hoorquote:
Ook dan vind ik het nog niet echt interessant. Maar ieder z'n ding.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
De stof an sich is inderdaad best wel droog. Maar als je het eenmaal zelf toe gaat passen op een casus wordt het best wel interessant hoor.
1/3 + de helft van de rest +1. Dus 34.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef Yreal het volgende:
Zeg hoeveel goed moet men hebben bij 50mc vragen met 3 opties voor een voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |