1 teveelquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
1/3 + de helft van de rest +1. Dus 34.
Zuur als je het op 1 vraag zou mislopen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
het is 33, ik heb er 32...
Even overtellen
nee, op 18quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zuur als je het op 1 vraag zou mislopen...
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:53 schreef Yreal het volgende:
De nederlandse bank voert een taak uit als opgedragen in de bankwet. "beheren van de officiele externe reserves"
Dan zijn ze toch een B orgaan? Antwoordmodel zegt Geen bestuursorgaan.
goed puntquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.
Hoe moet je dat weten als je daar zit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze in die hoedanigheid niet belast met openbaar gezag, bijvoorbeeld doordat ze geen bedrijven of burgers rechtens kunnen binden op grond van deze bevoegdheid.
Waarschijnlijk omdat de bepaling uit de bankenwet er bij stond. Of anders staat het in je boek.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe moet je dat weten als je daar zit?
Door te lezen wat er staat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe moet je dat weten als je daar zit?
Ligt er aan hoe het geformuleerd is. Zo algemeen als jij nu zegt niet, maar als er bijvoorbeeld staat 'stelt regels over wettige betaalmiddelen' weer wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:04 schreef Paxcon het volgende:
Maar de bepaling dat ze bevoegd zijn bankbiljetten te verspreiden bindt de burger dan toch ook niet?
Zo komen we nooit uit de crisis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Etsu het volgende:
Na 3 broeken en een paar schoenen gepast te hebben, toch niks gekocht.
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe het geformuleerd is. Zo algemeen als jij nu zegt niet, maar als er bijvoorbeeld staat 'stelt regels over wettige betaalmiddelen' weer wel.
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, want wij kregen gister die bepaling uit de Bankwet om te bepalen of DNB een bestuursorgaan was.
Nouja ik wacht het resultaat wel af, maximaal twee weken.
Oh ik wel, om aan te geven dat ze met enig openbaar gezag bekleed zijn. Als dat zo is dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb die bepalingen niet eens gebruikt eigenlijk.
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Yreal het volgende:
Gemeentelijke ombudsman, A orgaan? 81Q gemeentewet.
Van de Gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?
De gemeente?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Van welk bestuur is dat dan een orgaan?
8/10 goed voor europees recht mcquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de Gemeente?Ik kan alleen niet helemaal ontdekken wat zijn eigen taak en functie dan zou moeten zijn maar hij heeft wel een eigen paragraaf in de Gemeentewet.
Goed bezig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
Oh geen ideequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
8/10 goed voor europees recht mc. Jij?
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ja tochniet zo negatief doen en jezelf onnodig naar beneden halen.
Dat is balen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man, ik heb 1 fout teveel om bestuursrecht 1 te halen
dat zou je wel zeggen. Jij eu recht gedaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur. Volgende keer moet het je dan zeker wel lukken, al heb je daar nu vrij weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |