goed hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef Elmo76 het volgende:
KD, ik heb het vermeld achter je naam, goed?! Als je er iets anders achter wil of niks, dan roep maar!
Verder nog wijzigingen voor de OP?!
Oh wat heerlijk meid! Je krijgt een blob!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:37 schreef Limone het volgende:
Ik ben zwanger! Van een blob met een hartje![]()
![]()
![]()
Ik was een beetje in paniek geraakt, met de vorige ervaring in mijn achterhoofd. Dus nog voordat ik om de stoel lag, moest ik al heel hard janken![]()
De echoscopiste schrok daar wel een beetje van en heeft vervolgens heel erg haar best gedaan om mij gerust te stellen. Gelukkig kwam al heel snel onze baby heel duidelijk in beeld. Het hartje klopte duidelijk en ook z'n armenstompjes waren goed te zien. wat bijzonder zeg!
Vanwege die huilbui en de vorige ervaring mag ik volgende week al weer terugkomen voor een echo ter geruststelling![]()
![]()
Smiley overkill? Ik ben blij man!
Ja ja, een beetje een late meld van mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Suikertante het volgende:
Behalve Wolk ook Piekie LLM zie ik nu!
XM ik hoop dat je nu lekker even slaapt, en dat de harde buiken weer afnemen straks
Ja, met een heel lief paaskuikentje erinquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, een paasei is hartstikke leuk toch?![]()
![]()
En gaven ze een schatting van het gewicht van je kindje nu? Of bij de geboorte 7 pond?
Mooi gemiddeld meisje paaskuikentje dan toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, met een heel lief paaskuikentje erin![]()
Nu ongv. 7 pond al, volgens de vk zou daar gemiddeld nog zo'n 150 gram bijkomen tot de uitgerekende datum.
Goed bezig! Hopelijk dient de grote schoonmaak zich zo niet aan tijdens de plechtigheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, glas sap, 3 koppen thee and counting![]()
![]()
En straks natuurlijk een receptie na de trouwplechtigheid, dus komt vast goed vandaag
Ja dat hoop ik ook voor je, zou zo tof zijn!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooi gemiddeld meisje paaskuikentje dan toch?![]()
Ik hoop nog steeds dat ik zondag beval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Dit is trouwens het Cora Kemperman jurkje, ik weet niet meer wie het vroegLeuk! Wat een mooie kleur blauw/paars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Dit is trouwens het Cora Kemperman jurkje, ik weet niet meer wie het vroegJa ik! Wat een prachtig jurkje! En helemaal niet 'eng' Cora Kemperman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohw is dat het! Dan ga ik dat ook doen... Vanaf vandaag!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Wij ook niet hoor Hillz, daarom zitten we de hele dag op fok
Oh daar hebben we ook nog geen update van gelezen geloof ik nee!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
.... en L-E, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil nog een keer mn foto posten, gewoon omdat t kan yo
[ afbeelding ]
Nou daar is dus 2 weken geleden bloed voor geprikt (dat zijn die galzure zouten) en die blijken verhoogd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Goh danic, denken ze nu toch aan cholestase? Veel succes morgen!
Oh wauw, dat gewicht.. wat een verschil met die van mij. Die was nu iets meer dan 1100 gram.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef .Sparkling. het volgende:
LE, dat is fijn nieuws! Ik duim dat je de 37 weken haalt.
Ik zag ook nog een paar hele mooie zwangere dames![]()
Ik ben weer goedgekeurd bij de gyn! Weer een groeiecho gehad en ze heeft extra uitgebreid gekeken omdat ik nog steeds weinig voel. Alles lijkt goed te zijn en de groei volgt een mooi eigen lijntje. Ze loopt nog steeds voor op groei, ruim 1800 gram al![]()
Volgende afspraak is de bevalling doornemen![]()
Ik moest wel even bloedprikken vanwege de vele dorst. Ik ben benieuwd!
Ja? Oh...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Suikertante het volgende:
Wat een partydag! Spark ook weer goedgekeurd![]()
Danic, ik kan me helemaal voorstellen dat je overuren draait in je hoofd! Maar "waarom" vind ik wel een legitieme vraag.
Ik snap je helemaal, Maar vergeet niet dat het voor je man ook superspannend is allemaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ja? Oh...![]()
Nou ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn waarom ik nog ff een stofzuiger door het huis wil en de wc's schoon.
Wil straks niet thuiskomen in de zooi en alles hebben laten liggen voor de kraam.
En tuurlijk als ze nu spontaan was gekomen had het niet anders geweest, maar nu kan het nog ff.
En ik sta echt niet zoachter hem hoor.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Ik hoop de mutsy transit, maar heb nog niet gekeken. Ben meteen weer gaan liggen want voel me een beetje raar. Loop al de hele dag met een basketbal rond.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef L0t.. het volgende:
Ook al goed nieuws Wolk, fijn! Nog een weekje!
Ohh kinderwagen, leukWelke hebben jullie?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie 3d-echo KD, wauw! En een meisje, gefeliciteerd!
Limone: een aankleedkussen & hoes, nog een wiegdekentje, washandjes, een zonnescherm voor in de auto, en natuurlijk: nóg meer kleertjes. Omdat het kan!
Zo las ik het ook niet hoor. Die megafoon moet hier eigenlijk sowieso komen. Op alles wat ik zeg krijg ik eerst een "huh?" Of een "wat zeg je?" Maar naar eigen zeggen is hij niet doofquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde het niet alsof jij een kenau bent die met een megafoon bevelen rondroept in huis hoor(goed idee eigenlijk, een megafoon!
)
LOL Mc Donalds als laatste avondmaal (letterlijk! Hoe symbolisch..quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Het is donderdagavond. Pak je megafoon en laat vent nog een langs de prenatal rennen op weg naar de Macquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef danic het volgende:
Ff een praktische vraag....nou werd zusje net onder een gemiddeld gewocht geschat en komt dus 2 weken voor de ud. Ik heb een hema pakje mt 56 bij me wat hoogstwaarschijnlijk te groot gaat zijn en een setje maat 50 maar van de h&m en mijn ervaring is dat dat groot valt. Newborn weet ik dan weer niet.
Ik besef me dat het een vraag is voor de mensen met al een kindje, maar zou ik nog kleiner moeten hebben? Maat 50 van een ander merk wat klein valt ofzo?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Suikertante het volgende:
Je komt sowieso vrij wakker over voor een slapende vrouw
Er is geen gewicht genoemd, maar p40 en dat zou overeen komen met zo'n 6 pond bij deze termijn.....volgens internet hoor dus als Mignonne dit nou ff kan bevestigen of niet.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Loj het volgende:
Ik weet niet hoe klein ze wordt geschat![]()
En anders idd maatje 50 pakken...
Kijk ook ff naar een mutsje, deze man heeft twee dagen met t ziekenhuismutsje rondgelopen (Hmz gelegen bedoel ik natuurlijk) omdat alle mutsjes te groot waren;)
Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef Tally het volgende:
En ik heb me net een partij krampen gehad in mn buik. De tranen sprongen in mn ogen zeg. Nu is het weer rustig. Alleen voel ik zo'n hard bal in mijn buik en zit ik ongemakkelijk. Jeetje werd er gewoon niet goed van
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
God, ik lees elke keer snel, en denk dan mijn username te lezen..... Haha
Ah fijn! Was al bang dat het mijn maat 50 rompers te klein gingen zijn voor mijn ruime 7-ponderquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef Loj het volgende:
Hier 4,5 pond en het maatje 44 zat perfect, dus ik zou t in de tas doen als eerste pakje LE..
Trouwens ik las nog ergens iets over Hema maartje 50, dat pas hij nu net met 8 pond
Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?).
En het helpt!
Dan kom je wel aan olifantendrachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
Ik laat je wel voor hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
Niet zo ongeduldig joh! Ik heb nu ook nog spierpijn van gisteren, maar verwacht morgen als een soepele hordeloper wakker te worden. Dat komt dan goed uit, want ik ga stoffen kopen op een enorme markt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.
ik zal het wel doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?
Ja moeilijk te zeggen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?
Hier ook morgen de 20 weken echo... Het lijkt wel of ons draakje nog ff een groeispurt maakt voordat hij morgen op de foto gaat. Heb last van mijn banden en rug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Cwen het volgende:
Ik heb morgen de 20-weken echo, vind het best spannend!
Wat leuk en lief om te zienquote:
Heel gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Cwen het volgende:
Wizzy, gezellig. Hoe laat moet je? Ik om 10.15 uur.
Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijstquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijst
Ohja KD maakt nu natuurlijk wel kans op een mini Suikertante op 11 september!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
KD, jaahhh, houd jij Madame Skittle maar lekker binnen tot ergens in September!Een meisje
Nou ik sta er voorlopig ook nog wel evenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!
De mijnes waren beiden rond de 3800 gram en begonnen (zoals de meeste pasgeborenen) in mt 50, waar ze wel supersnel uit groeiden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef L-E het volgende:
Goede vragen over dat maatje 44. Die van ons wordt bij 40 weken op 5 pond geschat. Wij hebben nu dus een pakje maat 44 gehaald, gezien de grotere kans dat het <40 weken wordt. Maar als ik eerlijk ben heb ik dat puur op de gok gedaan, ik weet niet zo goed welke maat bij welk gewicht hoort.
4D is film geloof ik en 3D alleen beeld? zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef Sull het volgende:
Kd, leuk filmpje, maar wat is nou het verschil tussen 3D en 4D dan? Op het filmpje is het geslacht ook niet op te zien toch? Een meisje dus, leuk hoor!
Ik heb woensdag de GUO, ook al 20 weken dan, veel dames rond dezelfde week hè! Buik groeit hier flink en pixel is ook al 2 dagen superactief, stiekem wel leuk hoor!
Mijnes van 8,5 pond is ook gewoon in maatje 50 begonnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah fijn! Was al bang dat het mijn maat 50 rompers te klein gingen zijn voor mijn ruime 7-ponder.
ik heb mn vorige zwangerschap ook wel eens beneden in mn (erg relaxte) luie stoel geslapen omdat ik flink snurkte toen.. waardoor man wakker lag en hij mij weer wakker maakte enz.. beetje zelfde riedeltje als bij de jou maar dsn andersom.. bracht wel meer rust moet ik zeggen.. maar gezellig is het niet nee.. (al kroop ik vaak wel vroef ochtend weer bij hem in bed als ik even wakker werd beneden..)quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is raar... vriendje is op de logeerkamer gaan liggen omdat we vannacht echt vreselijk slecht hebben geslapen. En ik verheug me wel op een nacht zonder gesnurk en me schuldig voelen dat ik m steeds wakker moet maken, maar t is wel heel raar
Mijne was maar een pietsie kleiner, maar die paste ruim in zo'n plastic bakje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
jeutje, 59cm...
Ziet er ook niet uit als ze van kop tot teen in zo'n plastic bakkie liggen dan
Geen idee hoe lang ze zal zijn maar ik heb goede hoop dat het superschattige eerste pakje in maat 50 wel gaat passen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijnes van 8,5 pond is ook gewoon in maatje 50 begonnenze was namelijk 49 cm, 56 was echt veel te groot. Ze heeft daar ongeveer 2 weken in gezeten.
Mn oudste was 7,5 pond en heeft een maand in 50 gezeten.
Gewicht zegt niet alles, een lange baby past een bepaalde maat evenmin ondanks dat het qua breedt wel zou moeten kunnen. En een hele flinke baby kan evengoed in maat 50 beginnen.
we hadden dr in t ziekenhuis eentje van 59 cmdie was in verhouding tot zn lengte helemaal niet zo zwaar, maar het broekje (met voetjes ook nog) paste voor geen meter, en als het aanzat en hij strekte zn peuties dan had ie em weer uit
![]()
![]()
Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchtenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Mabawa. het volgende:
Een goede echo voor Limone!!![]()
Een strikje voor KD
Kotsen voor mezelf, jippie!
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
Haha, Suiker, ik droomde laatst ook dat ik rookte en dat toen ik klaar was met die sigaret ik pas dacht: 'shit, fuck, ik ben natuurlijk zwanger!'
Ben ik even blij dat ik uit 81 kom, ik heb zelfs door een om aandacht vragende peuter heen geslapen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:01 schreef Suikertante het volgende:
Danic, heel heel veel succes, zet m op! Straks is ze er!!!![]()
De meisjes uit '82 met hun rotnachten:
Hier heel veel gedroomd maar het waren leuke dromen gelukkig! Behalve dat ik een sigaret opstak, nouja in mijn droom was dat ook best leuk
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!
Ik ben ook al meer dan 2 jaar gestoptGeen behoefte gehad al heel lang, geen idee waarom ik er een op stak. Misschien omdat ze me uitnodigden naast het Nespresso-apparaat!
Ik kreeg Jude Lawquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudwaar ik al jaren niet aan heb gedacht...
Soms ineens zomaar. Gistermiddag toen ik het gebouw uitstapte waar ik net een presentatie had gegeven en 's avonds toen ik bij mijn moeder wegging.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchten
Zo! Das snel. Ik heb helaas rugweeën en die zijn niet tof. Zeker niet om in bed op te vangen. Ik moet het ook wel blijven zeggen want die worden niet goed geregistreerd op de ctg, dus ze blijven het infuus lekker opschroeven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Ik doe mijn best. Maar als je niks meer hoort dan wet je waarom.quote:
Had ik ook. Om 2 uur had ik een baby.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Maar dat had je al eens gedaan toch? Dat scheelt dan weer wat...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jep. Niet meer werken. Luisteren naar m'n lijf. Niet per se bedrust, maar hooguit korte eindjes lopen. Geen middagen dwalen door babypark dus...
Geen chips meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
XM wat fijn!! Rust doet dus genoeg goeds? Ga daar dan lekker van genieten
L0t, misselijkheid is nog niet helemaal weg, ik moet echt opletten wat ik eet nu. En 's avonds geen chips en drinken meer, want daarvan kreeg ik gisteravond in bed een flinke golf terug
Joh, ik tel mijn zegeningen hoor, dat ik daar bij bijna 40 weken pas last van krijg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:10 schreef L0t.. het volgende:
Geen chips meerNouja, nog even volhouden, het kan nooit meer lang duren
Fijn zeg!quote:
Tja, maar ik heb zoveel mensen al zo lang niet gezien... Jouw ud is overmorgen toch? Ik gok dat jij gewoon geen cocooner bent danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker aan toegeven dan he Spirit!
Ik ben niet zo'n cocooner geloof ik, vind het nog veel te gezellig om met iedereen en alles af te sprekenBen benieuwd of het nog komt...
Hmm nee komt mij ook niet bekend voor, mijn buik wordt alleen eventjes hard als ik voorover buk of te snel opsta ofzo. En dan nog weet ik niet helemaal zeker of het nou een harde buik is of mn kind dat dr eigen ruimte weer even inneemtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb zoveel mensen al zo lang niet gezien... Jouw ud is overmorgen toch? Ik gok dat jij gewoon geen cocooner bent dan
Vraagje trouwens, sinds een week is mijn buik keihard, continu. Hoort dat bij de laatste loodjes? Ik voel kruimel ook veel minder bewegen, terwijl het eerst zo'n druktemakertje was!
Aww liefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja de bruiloft was leuk hoor! En je bent echt een wandelende attractie met zo'n buik
Er werden wat toespelingen gemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand ('als er nog toekomstige ouders in de zaal zijn... *wink wink nudge nudge*, ze kwam na de ceremonie me zelfs nog even veel succes en geluk wensen, meerdere mensen kwamen naar me toe om te vragen hoe lang ik nog moest, etc etc![]()
![]()
Het was ook een gezellige, kleinschalige bruiloft, met leuke toespraakjes en filmpjes. En gezellig met de collega's van mn vriend zitten kletsen
Een groepsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef hilliebillie het volgende:
danic zet hem op vandaag! !
voor alle slechte nachten en alle anderen die hem nodig hebben!
en eenvoor mezelf. vandaag 20 weken! op de helft al weer..
![]()
en dieis natuurlijk ook voor de anderen die vandaag 20 weken zijn!!
Hier ook sinds een paar dagen weer helemaal kapotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor de 20 weken
Virtueel dande vermoeidheid zou toch wegtrekken nu? De laatste dagen is ie weer erg aanwezig
Wachten duurt lang dan he...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Dit schiet niet op zo.![]()
Hoop dat er straks bij het toucheren om 13.00 meer resultaat is dan ik denk. Ik gok dat ik niet verder ben dan 4 cm, maar we zullen het zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Tuurlijk... waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne werkzaamheden."
Nee dat niet, maar dat wilde wij zelf niet.quote:
Een verrassingquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:55 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat wilde wij zelf niet.
Ze hebben het vast al geprobeerd, maar op je zij liggen (en dan de kant waar zij ook ligt met haar rug)? Hier bleef ik uren steken op een cm of 5, toen toch in een andere houding, en 25 minuten later was ze er...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef danic het volgende:
Kut! Nog steeds 3 cm. Ik zit nu op de een na hoogste stand van het infuus. Heb dus over 20 minuten nog 1 verhoging. Daarna ga aan ze om 15.00 kijken of het wel vordert en eventueel overleggen met de gynaecoloog.
In het slechtste geval wordt het een ks en dat vind ik echt doodeng![]()
Hilz, het wachten vind ik niet zo erg, maar er moet wel wat gebeuren. Ik heb het net nagevraagd en ze moet er vandaag uit ivm de cholestase...
Hoeveel weken moet je nog? 6 uur per dag is nog steeds best veel toch.. Denk aan jezelf, zeker als je contract toch al niet verlengd wordt hoef je al helemaal geen verplichting meer te voelen naar je werk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Cwen het volgende:
Werk, tja... Contract wordt toch niet verlengd, maar heb komende week wel gesprek met de arbo. Ik wil me de laatste weken niet kapot werken, daar heeft niemand iets aan. De fysio adviseert terug naar 6 uur per dag en kijken hoe het gaat.
Ik zou daar inderdaad nog ff over nadenken, waar je meer bij gebaat bent....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Ik moet nog minstens 4 en max 14 weken, want wellicht willen ze verlengen tot m'n verlof. Maar zit me nu ook heel hard af te vragen of dat wel verstandig is.
yes!!!!quote:
Dat is het ook, maar ja, de hele situatie op m'n werk is vrij stom... Na 3 maanden nog geen zekerheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad nog ff over nadenken, waar je meer bij gebaat bent....
Wel een stomme keuze natuurlijk, maargoed
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, als je zoekt op 'cake baby' krijg je de meest gruwelijke taartenDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luguber gewoon
![]()
Die met die vogeltjes is wel supercute! Ben jij zo creatief?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |