goed hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef Elmo76 het volgende:
KD, ik heb het vermeld achter je naam, goed?! Als je er iets anders achter wil of niks, dan roep maar!
Verder nog wijzigingen voor de OP?!
Oh wat heerlijk meid! Je krijgt een blob!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:37 schreef Limone het volgende:
Ik ben zwanger! Van een blob met een hartje![]()
![]()
![]()
Ik was een beetje in paniek geraakt, met de vorige ervaring in mijn achterhoofd. Dus nog voordat ik om de stoel lag, moest ik al heel hard janken![]()
De echoscopiste schrok daar wel een beetje van en heeft vervolgens heel erg haar best gedaan om mij gerust te stellen. Gelukkig kwam al heel snel onze baby heel duidelijk in beeld. Het hartje klopte duidelijk en ook z'n armenstompjes waren goed te zien. wat bijzonder zeg!
Vanwege die huilbui en de vorige ervaring mag ik volgende week al weer terugkomen voor een echo ter geruststelling![]()
![]()
Smiley overkill? Ik ben blij man!
Ja ja, een beetje een late meld van mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Suikertante het volgende:
Behalve Wolk ook Piekie LLM zie ik nu!
XM ik hoop dat je nu lekker even slaapt, en dat de harde buiken weer afnemen straks
Ja, met een heel lief paaskuikentje erinquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
L0t, een paasei is hartstikke leuk toch?![]()
![]()
En gaven ze een schatting van het gewicht van je kindje nu? Of bij de geboorte 7 pond?
Mooi gemiddeld meisje paaskuikentje dan toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, met een heel lief paaskuikentje erin![]()
Nu ongv. 7 pond al, volgens de vk zou daar gemiddeld nog zo'n 150 gram bijkomen tot de uitgerekende datum.
Goed bezig! Hopelijk dient de grote schoonmaak zich zo niet aan tijdens de plechtigheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, glas sap, 3 koppen thee and counting![]()
![]()
En straks natuurlijk een receptie na de trouwplechtigheid, dus komt vast goed vandaag
Ja dat hoop ik ook voor je, zou zo tof zijn!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooi gemiddeld meisje paaskuikentje dan toch?![]()
Ik hoop nog steeds dat ik zondag beval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Dit is trouwens het Cora Kemperman jurkje, ik weet niet meer wie het vroegLeuk! Wat een mooie kleur blauw/paars!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Suikertante het volgende:
Dit is trouwens het Cora Kemperman jurkje, ik weet niet meer wie het vroegJa ik! Wat een prachtig jurkje! En helemaal niet 'eng' Cora Kemperman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oohw is dat het! Dan ga ik dat ook doen... Vanaf vandaag!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
Wij ook niet hoor Hillz, daarom zitten we de hele dag op fok
Oh daar hebben we ook nog geen update van gelezen geloof ik nee!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
.... en L-E, of heb ik daar overheen gelezen?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil nog een keer mn foto posten, gewoon omdat t kan yo
[ afbeelding ]
Nou daar is dus 2 weken geleden bloed voor geprikt (dat zijn die galzure zouten) en die blijken verhoogd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Goh danic, denken ze nu toch aan cholestase? Veel succes morgen!
Oh wauw, dat gewicht.. wat een verschil met die van mij. Die was nu iets meer dan 1100 gram.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef .Sparkling. het volgende:
LE, dat is fijn nieuws! Ik duim dat je de 37 weken haalt.
Ik zag ook nog een paar hele mooie zwangere dames![]()
Ik ben weer goedgekeurd bij de gyn! Weer een groeiecho gehad en ze heeft extra uitgebreid gekeken omdat ik nog steeds weinig voel. Alles lijkt goed te zijn en de groei volgt een mooi eigen lijntje. Ze loopt nog steeds voor op groei, ruim 1800 gram al![]()
Volgende afspraak is de bevalling doornemen![]()
Ik moest wel even bloedprikken vanwege de vele dorst. Ik ben benieuwd!
Ja? Oh...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Suikertante het volgende:
Wat een partydag! Spark ook weer goedgekeurd![]()
Danic, ik kan me helemaal voorstellen dat je overuren draait in je hoofd! Maar "waarom" vind ik wel een legitieme vraag.
Ik snap je helemaal, Maar vergeet niet dat het voor je man ook superspannend is allemaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ja? Oh...![]()
Nou ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn waarom ik nog ff een stofzuiger door het huis wil en de wc's schoon.
Wil straks niet thuiskomen in de zooi en alles hebben laten liggen voor de kraam.
En tuurlijk als ze nu spontaan was gekomen had het niet anders geweest, maar nu kan het nog ff.
En ik sta echt niet zoachter hem hoor.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Ik hoop de mutsy transit, maar heb nog niet gekeken. Ben meteen weer gaan liggen want voel me een beetje raar. Loop al de hele dag met een basketbal rond.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef L0t.. het volgende:
Ook al goed nieuws Wolk, fijn! Nog een weekje!
Ohh kinderwagen, leukWelke hebben jullie?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie 3d-echo KD, wauw! En een meisje, gefeliciteerd!
Limone: een aankleedkussen & hoes, nog een wiegdekentje, washandjes, een zonnescherm voor in de auto, en natuurlijk: nóg meer kleertjes. Omdat het kan!
Zo las ik het ook niet hoor. Die megafoon moet hier eigenlijk sowieso komen. Op alles wat ik zeg krijg ik eerst een "huh?" Of een "wat zeg je?" Maar naar eigen zeggen is hij niet doofquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde het niet alsof jij een kenau bent die met een megafoon bevelen rondroept in huis hoor(goed idee eigenlijk, een megafoon!
)
LOL Mc Donalds als laatste avondmaal (letterlijk! Hoe symbolisch..quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Het is donderdagavond. Pak je megafoon en laat vent nog een langs de prenatal rennen op weg naar de Macquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef danic het volgende:
Ff een praktische vraag....nou werd zusje net onder een gemiddeld gewocht geschat en komt dus 2 weken voor de ud. Ik heb een hema pakje mt 56 bij me wat hoogstwaarschijnlijk te groot gaat zijn en een setje maat 50 maar van de h&m en mijn ervaring is dat dat groot valt. Newborn weet ik dan weer niet.
Ik besef me dat het een vraag is voor de mensen met al een kindje, maar zou ik nog kleiner moeten hebben? Maat 50 van een ander merk wat klein valt ofzo?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Suikertante het volgende:
Je komt sowieso vrij wakker over voor een slapende vrouw
Er is geen gewicht genoemd, maar p40 en dat zou overeen komen met zo'n 6 pond bij deze termijn.....volgens internet hoor dus als Mignonne dit nou ff kan bevestigen of niet.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Loj het volgende:
Ik weet niet hoe klein ze wordt geschat![]()
En anders idd maatje 50 pakken...
Kijk ook ff naar een mutsje, deze man heeft twee dagen met t ziekenhuismutsje rondgelopen (Hmz gelegen bedoel ik natuurlijk) omdat alle mutsjes te groot waren;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |