abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124608721
Duidelijk danic :). Gek idee hoor, gewoon morgen al!

Ben ook heel benieuwd naar nieuws van Wolk..
pi_124608807
.... en L-E, of heb ik daar overheen gelezen?
pi_124609289
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:12 schreef Limone het volgende:
.... en L-E, of heb ik daar overheen gelezen?
Oh daar hebben we ook nog geen update van gelezen geloof ik nee!
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:28:43 #54
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124609316
Wat een spannende dag is het eigenlijk, met zoveel echo's/controles!
pi_124609341
Goh danic, denken ze nu toch aan cholestase? Veel succes morgen!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124609469
LB, staat je hartstikke mooi dat jurkje! Die plooitjes vind ik ook leuk O+ En het ziet er heus feestelijk uit! Maar je gevoel dat je je soms een wandelende tent voelt, herken ik ook wel hoor!
pi_124609650
Goed nieuws voor Limone!

En Danic, wat spannend! O+

Hier ook goed nieuws! O+ Groeiecho was goed: baby was iets gegroeid, loopt nog wel steeds achter maar de groei had iig niet stil gestaan en daar ging het om. Doorbloeding van de navelstreng was prima, hoeveelheid vruchtwater helemaal fantastisch, CTG ook, bloeddruk weer hoog (uiteraard). Het achterblijven in groei komt echt door de hypertensie, aldus de gyn.

Plan van aanpak: 3 x per week controle van de bloeddruk, elke 2 weken een groeiecho. Bij verslechtering (afbuigende groei van de baby, een nog hogere bloeddruk bij mij, eiwit in de urine, etc etc) gaan we kijken of inleiden op dat moment wenselijk/noodzakelijk is. Ik blijf onder controle van de (fijne) gyn, bevallen zal in het ziekenhuis gebeuren (stiekem hoopte ik nog dat het allemaal wel mee zou vallen en ik die gedroomde thuisbevalling kreeg, ik ben zo naief soms :') ). Het kan op deze manier nog best een tijd goed gaan, maar de kans is wel heel groot dat ik eerder ga bevallen dan 40 weken. '7 juni ga je niet halen' zei de gyn letterlijk. Ik vier een feestje als ik bij 37 weken ben!

Fijn en duidelijk gesprek, alle vragen zijn beantwoord, en ik ben helemaal gerust gesteld. Echt, zo lekker om weer vertrouwen te hebben in een goede afloop :) Om het te vieren hebben we de Prenatal leeg gekocht, inclusief eerste pakje voor de baby. O+
  donderdag 28 maart 2013 @ 15:40:25 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_124609798
Heerlijk dat er zoveel duidelijk is geworden L-E! Hoop dat het jullie rust zal geven. Sowieso fijn dat je alsnog bij de goede gyn mag blijven, al zit die thuisbevalling er idd niet meer in ;)
Super zeg, zo'n plan van aanpak!
pi_124609882
L-E, wat een goed nieuws en fijn dat jullie met een gerust hart naar huis zijn gegaan! Jij en de baby worden goed in de gaten gehouden. En je hebt ook nog even om je voor te bereiden op de ziekenhuisbevalling :* Enne, de Prenatal leegkopen had je ook wel verdient hoor!
pi_124609951
Wat een goed nieuws L-E! Duimen dat het zo blijft gaan en je in ieder geval de 37 weken haalt ^O^
Ennuhh pics van het eerste pakje? O+
pi_124610462
Oh wat klinkt dat fijn LE, zoveel beter dan gisteren!! En die kleine blijft vast nog wel even zitten O+
Sarcasme. Herken het.
pi_124611192
ik wil nog een keer mn foto posten, gewoon omdat t kan yo

pi_124611248
Wat een goed nieuws L-E! Wat goed dat de baby groeit en dat je (jullie) zo goed begeleid worden! Wat heb je nog meer bij de Prenatal gekocht?
pi_124611288
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil nog een keer mn foto posten, gewoon omdat t kan yo

[ afbeelding ]
:D Het is ook gewoon een superduidelijke echo! Echt leuk zo'n 3D-beeld.
pi_124611515
Ze ligt ook zo lief lekker in je buik te liggen
Sarcasme. Herken het.
pi_124611519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef DJMomo het volgende:
Goh danic, denken ze nu toch aan cholestase? Veel succes morgen!
Nou daar is dus 2 weken geleden bloed voor geprikt (dat zijn die galzure zouten) en die blijken verhoogd.
Maar omdat het gesprek zo anders verliep dan verwacht ben ik vergeten goed door te vragen :')
pi_124611603
LE, dat is fijn nieuws! Ik duim dat je de 37 weken haalt.

Ik zag ook nog een paar hele mooie zwangere dames O+

Ik ben weer goedgekeurd bij de gyn! Weer een groeiecho gehad en ze heeft extra uitgebreid gekeken omdat ik nog steeds weinig voel. Alles lijkt goed te zijn en de groei volgt een mooi eigen lijntje. Ze loopt nog steeds voor op groei, ruim 1800 gram al :o
Volgende afspraak is de bevalling doornemen :{
Ik moest wel even bloedprikken vanwege de vele dorst. Ik ben benieuwd!
E.
pi_124611622
ja, ik lees niet heel actief mee hier, maar zag het nu. Gek idee, dat baby er morgen al kan zijn!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_124611646
Wat een mooie 3d-echo KD, wauw! En een meisje, gefeliciteerd!

Limone: een aankleedkussen & hoes, nog een wiegdekentje, washandjes, een zonnescherm voor in de auto, en natuurlijk: nóg meer kleertjes. Omdat het kan!
pi_124611757
Ja het is ook heel gek hoor. Had hier ook totaal niet op gerekend.
Vervelende is dat ik dus nu niet zo gezellig ben,want ik moest verplicht naar bed en mijn hoofd gaat 200 km/h.
Dus iedere x wordt vriend weer geroepen dat hij iets moet doen. En dat doet ie wel, maar pas nadat ik zijn "waarom?" Heb moeten beantwoorden 8)7
pi_124611882
Wat een partydag! Spark ook weer goedgekeurd O+

En ik ook! Mooie hoeveelheid vruchtwater, mini ligt nog steeds hetzelfde, maar dan lager want hij is helemaal goed ingedaald. Mijn bloeddruk is nog steeds 110/60, geboorteplan vond ze er goed uit zien.

Enige was dat ze niet zo blij was met mijn schaambeenverhaal, het is namelijk niet echt beter geworden, ze vond eigenlijk dat ik naar een bekkenbodemtherapeut moest, maar ik vermoed dat ik zelf wel weet waardoor het niet overgaat :@ Dus rustig aan en als het na pasen nog steeds zo gevoelig is dan bel ik.

Danic, ik kan me helemaal voorstellen dat je overuren draait in je hoofd! Maar "waarom" vind ik wel een hele legitieme vraag :) Je kunt ook een kladblokje naast je kussen leggen en alles opschrijven, dan kan het na je slaapje (en misschien blijken sommige dingen dan net iets minder belangrijk dan je dacht) ;)
pi_124611928
Goed nieuws voor limone
Ook goed nieuws voor l-e goed dat ze in de gaten blijven houden.
Danic probeer nog even te relaxen je hebt je energie morgen hard nodig.
Spark je kleintje groeit goed door gelukkig.

Ik heb kraamzorg aangevraagd ook wel een mijlpaal vind ik.
pi_124611966
Wat is er precies met je schaambeen Suiker? (Heb je vast gedeeld hier, maar ik heb niet alles opgeslagen de laatste dagen)
pi_124612022
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef .Sparkling. het volgende:
LE, dat is fijn nieuws! Ik duim dat je de 37 weken haalt.

Ik zag ook nog een paar hele mooie zwangere dames O+

Ik ben weer goedgekeurd bij de gyn! Weer een groeiecho gehad en ze heeft extra uitgebreid gekeken omdat ik nog steeds weinig voel. Alles lijkt goed te zijn en de groei volgt een mooi eigen lijntje. Ze loopt nog steeds voor op groei, ruim 1800 gram al :o
Volgende afspraak is de bevalling doornemen :{
Ik moest wel even bloedprikken vanwege de vele dorst. Ik ben benieuwd!
Oh wauw, dat gewicht.. wat een verschil met die van mij. Die was nu iets meer dan 1100 gram.

Hopen dat er niets gek uit de bloeduitslagen komt! :)
pi_124612122
LE, bij m'n wiegdekentjesspeurtocht kwam ik tegen dat ze bij babydump nu 20% korting op dekens hebben (beverwijk, of gratis thuisbezorgd vanaf 20¤) :)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')