Ja? Oh...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Suikertante het volgende:
Wat een partydag! Spark ook weer goedgekeurd![]()
Danic, ik kan me helemaal voorstellen dat je overuren draait in je hoofd! Maar "waarom" vind ik wel een legitieme vraag.
Ik snap je helemaal, Maar vergeet niet dat het voor je man ook superspannend is allemaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef danic het volgende:
[..]
Ja? Oh...![]()
Nou ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn waarom ik nog ff een stofzuiger door het huis wil en de wc's schoon.
Wil straks niet thuiskomen in de zooi en alles hebben laten liggen voor de kraam.
En tuurlijk als ze nu spontaan was gekomen had het niet anders geweest, maar nu kan het nog ff.
En ik sta echt niet zoachter hem hoor.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Ik hoop de mutsy transit, maar heb nog niet gekeken. Ben meteen weer gaan liggen want voel me een beetje raar. Loop al de hele dag met een basketbal rond.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef L0t.. het volgende:
Ook al goed nieuws Wolk, fijn! Nog een weekje!
Ohh kinderwagen, leukWelke hebben jullie?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie 3d-echo KD, wauw! En een meisje, gefeliciteerd!
Limone: een aankleedkussen & hoes, nog een wiegdekentje, washandjes, een zonnescherm voor in de auto, en natuurlijk: nóg meer kleertjes. Omdat het kan!
Zo las ik het ook niet hoor. Die megafoon moet hier eigenlijk sowieso komen. Op alles wat ik zeg krijg ik eerst een "huh?" Of een "wat zeg je?" Maar naar eigen zeggen is hij niet doofquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde het niet alsof jij een kenau bent die met een megafoon bevelen rondroept in huis hoor(goed idee eigenlijk, een megafoon!
)
LOL Mc Donalds als laatste avondmaal (letterlijk! Hoe symbolisch..quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.
Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af
Het is donderdagavond. Pak je megafoon en laat vent nog een langs de prenatal rennen op weg naar de Macquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef danic het volgende:
Ff een praktische vraag....nou werd zusje net onder een gemiddeld gewocht geschat en komt dus 2 weken voor de ud. Ik heb een hema pakje mt 56 bij me wat hoogstwaarschijnlijk te groot gaat zijn en een setje maat 50 maar van de h&m en mijn ervaring is dat dat groot valt. Newborn weet ik dan weer niet.
Ik besef me dat het een vraag is voor de mensen met al een kindje, maar zou ik nog kleiner moeten hebben? Maat 50 van een ander merk wat klein valt ofzo?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Suikertante het volgende:
Je komt sowieso vrij wakker over voor een slapende vrouw
Er is geen gewicht genoemd, maar p40 en dat zou overeen komen met zo'n 6 pond bij deze termijn.....volgens internet hoor dus als Mignonne dit nou ff kan bevestigen of niet.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Loj het volgende:
Ik weet niet hoe klein ze wordt geschat![]()
En anders idd maatje 50 pakken...
Kijk ook ff naar een mutsje, deze man heeft twee dagen met t ziekenhuismutsje rondgelopen (Hmz gelegen bedoel ik natuurlijk) omdat alle mutsjes te groot waren;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |