abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124612237
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Suikertante het volgende:
Wat een partydag! Spark ook weer goedgekeurd O+

Danic, ik kan me helemaal voorstellen dat je overuren draait in je hoofd! Maar "waarom" vind ik wel een legitieme vraag.
Ja? Oh... :@
Nou ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn waarom ik nog ff een stofzuiger door het huis wil en de wc's schoon.
Wil straks niet thuiskomen in de zooi en alles hebben laten liggen voor de kraam.
En tuurlijk als ze nu spontaan was gekomen had het niet anders geweest, maar nu kan het nog ff.
En ik sta echt niet zo ~O> achter hem hoor.
pi_124612601
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef danic het volgende:

[..]

Ja? Oh... :@
Nou ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn waarom ik nog ff een stofzuiger door het huis wil en de wc's schoon.
Wil straks niet thuiskomen in de zooi en alles hebben laten liggen voor de kraam.
En tuurlijk als ze nu spontaan was gekomen had het niet anders geweest, maar nu kan het nog ff.
En ik sta echt niet zo ~O> achter hem hoor.
Ik snap je helemaal, Maar vergeet niet dat het voor je man ook superspannend is allemaal ;) Die van mij zou in elk geval behoorlijk woooozz zijn
Sarcasme. Herken het.
pi_124612805
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.

Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af ;)
pi_124613127
Ik bedoelde het niet alsof jij een kenau bent die met een megafoon bevelen rondroept in huis hoor ;) (goed idee eigenlijk, een megafoon! :+)
pi_124613330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:
De mijne zat achter de pc een serie te kijken. Hij heeft zijn zenuwen aardig onder controle. Wordt morgen pas erg denk ik.

Hij is nu lief aan het stofzuigen en de schoonmaakmiddelen walm komt me tegemoet. Dus straks mag hij nog ff macdonalds halen en dan issie van me af ;)
_O-
Sarcasme. Herken het.
pi_124613517
Sorry voor mijn late post, mijn moeder wou nog even gezellig thee drinken met wat lekkers om de goede ctg te vieren ;) .
We kregen een dikke tien, alles ziet er perfect uit. De datum voor de inleiding afgesproken: 4-4-13.
Coco ik moet nu elke dag voor een ctg en uiterlijk bij 38 weken inleiden, ik krijg nu geen medicatie omdat er eigenlijk niets bekend is over deze afwijking en hoe hiermee om te gaan.

Verder niet bijgelezen, sorry
pi_124613546
Oew, de kinderwagen is net bezorgd O+
Sarcasme. Herken het.
pi_124613592
Ook al goed nieuws Wolk, fijn! Nog een weekje! :o

Ohh kinderwagen, leuk *O* Welke hebben jullie?
pi_124613879
Mooie datum 4-4-13!
pi_124613926
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef L0t.. het volgende:
Ook al goed nieuws Wolk, fijn! Nog een weekje! :o

Ohh kinderwagen, leuk *O* Welke hebben jullie?
Ik hoop de mutsy transit, maar heb nog niet gekeken. Ben meteen weer gaan liggen want voel me een beetje raar. Loop al de hele dag met een basketbal rond.
Sarcasme. Herken het.
pi_124613943
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef L-E het volgende:
Wat een mooie 3d-echo KD, wauw! En een meisje, gefeliciteerd!

Limone: een aankleedkussen & hoes, nog een wiegdekentje, washandjes, een zonnescherm voor in de auto, en natuurlijk: nóg meer kleertjes. Omdat het kan!
*O* koop alle kleertjes!!
pi_124613976
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik bedoelde het niet alsof jij een kenau bent die met een megafoon bevelen rondroept in huis hoor ;) (goed idee eigenlijk, een megafoon! :+)
Zo las ik het ook niet hoor. Die megafoon moet hier eigenlijk sowieso komen. Op alles wat ik zeg krijg ik eerst een "huh?" Of een "wat zeg je?" Maar naar eigen zeggen is hij niet doof
:P
pi_124614148
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef danic het volgende:

LOL Mc Donalds als laatste avondmaal (letterlijk! Hoe symbolisch.. :o)

Lekker hoor. Ik eet dus heel weinig vlees, maar ik at laatst een cheeseburger van de Mac.... Lekker! Ik denk dat ik nog nooit zoiets goddelijks heb gegeten :@ :D
pi_124614195
Ff een praktische vraag....nou werd zusje net onder een gemiddeld gewocht geschat en komt dus 2 weken voor de ud. Ik heb een hema pakje mt 56 bij me wat hoogstwaarschijnlijk te groot gaat zijn en een setje maat 50 maar van de h&m en mijn ervaring is dat dat groot valt. Newborn weet ik dan weer niet.

Ik besef me dat het een vraag is voor de mensen met al een kindje, maar zou ik nog kleiner moeten hebben? Maat 50 van een ander merk wat klein valt ofzo?
pi_124614266
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef danic het volgende:
Ff een praktische vraag....nou werd zusje net onder een gemiddeld gewocht geschat en komt dus 2 weken voor de ud. Ik heb een hema pakje mt 56 bij me wat hoogstwaarschijnlijk te groot gaat zijn en een setje maat 50 maar van de h&m en mijn ervaring is dat dat groot valt. Newborn weet ik dan weer niet.

Ik besef me dat het een vraag is voor de mensen met al een kindje, maar zou ik nog kleiner moeten hebben? Maat 50 van een ander merk wat klein valt ofzo?
Het is donderdagavond. Pak je megafoon en laat vent nog een langs de prenatal rennen op weg naar de Mac :P
Sarcasme. Herken het.
pi_124614294
Noppies valt in maatje 50 wel redelijk klein. Was ongeveer het enige pakje dat dit mannetje aankon. En anders toch nog ff een maatje 44 halen..
Daar had ik er nog twee van gekregen.. Hij heeft de eerste twee weken maar drie pakjes gepast!
pi_124614308
Jaaah, mijn laatste avondmaal _O- das wel heel tof idd!
pi_124614391
Whahaha jullie zijn erg. Maar ik heb wel meer maar 50 in de kast hoor.
En ik vind mt 44 zo zwaar....zou dat echt nodig zijn?

Weet je wat? Ik trek gewoon het kleinste pakje maat 50 uit de kast. Als het veel te groot is, zit de babydump om de hoek. En prenatal ook trouwens.
En nu stoppen met piekeren o|O
pi_124614462
Je komt sowieso vrij wakker over voor een slapende vrouw :D
pi_124614521
Ik weet niet hoe klein ze wordt geschat ;)
En anders idd maatje 50 pakken...
Kijk ook ff naar een mutsje, deze man heeft twee dagen met t ziekenhuismutsje rondgelopen (Hmz gelegen bedoel ik natuurlijk) omdat alle mutsjes te groot waren;)
pi_124614856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Suikertante het volgende:
Je komt sowieso vrij wakker over voor een slapende vrouw :D
:6
Ik heb een uurtje heerlijk geslapen en bivakkeer nu in bed. Straks nog ff lekker serie kijken (alcatraz)
pi_124614866
en Danic :o spannunnnnnnnnddddd O+
pi_124614892
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:39 schreef Loj het volgende:
Ik weet niet hoe klein ze wordt geschat ;)
En anders idd maatje 50 pakken...
Kijk ook ff naar een mutsje, deze man heeft twee dagen met t ziekenhuismutsje rondgelopen (Hmz gelegen bedoel ik natuurlijk) omdat alle mutsjes te groot waren;)
Er is geen gewicht genoemd, maar p40 en dat zou overeen komen met zo'n 6 pond bij deze termijn.....volgens internet hoor dus als Mignonne dit nou ff kan bevestigen of niet.....
pi_124615080
Bij een 6 ponder was hier maatje 50 meestal goed. Sommige dingen moest ze qua omvang wel hebben maar lengte van de mouwen waren dan net te lang.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_124615120
En ik heb me net een partij krampen gehad in mn buik. De tranen sprongen in mn ogen zeg. Nu is het weer rustig. Alleen voel ik zo'n hard bal in mijn buik en zit ik ongemakkelijk. Jeetje werd er gewoon niet goed van :r
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')