De mijnes waren beiden rond de 3800 gram en begonnen (zoals de meeste pasgeborenen) in mt 50, waar ze wel supersnel uit groeiden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef L-E het volgende:
Goede vragen over dat maatje 44. Die van ons wordt bij 40 weken op 5 pond geschat. Wij hebben nu dus een pakje maat 44 gehaald, gezien de grotere kans dat het <40 weken wordt. Maar als ik eerlijk ben heb ik dat puur op de gok gedaan, ik weet niet zo goed welke maat bij welk gewicht hoort.
4D is film geloof ik en 3D alleen beeld? zoietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef Sull het volgende:
Kd, leuk filmpje, maar wat is nou het verschil tussen 3D en 4D dan? Op het filmpje is het geslacht ook niet op te zien toch? Een meisje dus, leuk hoor!
Ik heb woensdag de GUO, ook al 20 weken dan, veel dames rond dezelfde week hè! Buik groeit hier flink en pixel is ook al 2 dagen superactief, stiekem wel leuk hoor!
Mijnes van 8,5 pond is ook gewoon in maatje 50 begonnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah fijn! Was al bang dat het mijn maat 50 rompers te klein gingen zijn voor mijn ruime 7-ponder.
ik heb mn vorige zwangerschap ook wel eens beneden in mn (erg relaxte) luie stoel geslapen omdat ik flink snurkte toen.. waardoor man wakker lag en hij mij weer wakker maakte enz.. beetje zelfde riedeltje als bij de jou maar dsn andersom.. bracht wel meer rust moet ik zeggen.. maar gezellig is het niet nee.. (al kroop ik vaak wel vroef ochtend weer bij hem in bed als ik even wakker werd beneden..)quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is raar... vriendje is op de logeerkamer gaan liggen omdat we vannacht echt vreselijk slecht hebben geslapen. En ik verheug me wel op een nacht zonder gesnurk en me schuldig voelen dat ik m steeds wakker moet maken, maar t is wel heel raar
Mijne was maar een pietsie kleiner, maar die paste ruim in zo'n plastic bakje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
jeutje, 59cm...
Ziet er ook niet uit als ze van kop tot teen in zo'n plastic bakkie liggen dan
Geen idee hoe lang ze zal zijn maar ik heb goede hoop dat het superschattige eerste pakje in maat 50 wel gaat passen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijnes van 8,5 pond is ook gewoon in maatje 50 begonnenze was namelijk 49 cm, 56 was echt veel te groot. Ze heeft daar ongeveer 2 weken in gezeten.
Mn oudste was 7,5 pond en heeft een maand in 50 gezeten.
Gewicht zegt niet alles, een lange baby past een bepaalde maat evenmin ondanks dat het qua breedt wel zou moeten kunnen. En een hele flinke baby kan evengoed in maat 50 beginnen.
we hadden dr in t ziekenhuis eentje van 59 cmdie was in verhouding tot zn lengte helemaal niet zo zwaar, maar het broekje (met voetjes ook nog) paste voor geen meter, en als het aanzat en hij strekte zn peuties dan had ie em weer uit
![]()
![]()
Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchtenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Mabawa. het volgende:
Een goede echo voor Limone!!![]()
Een strikje voor KD
Kotsen voor mezelf, jippie!
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
Haha, Suiker, ik droomde laatst ook dat ik rookte en dat toen ik klaar was met die sigaret ik pas dacht: 'shit, fuck, ik ben natuurlijk zwanger!'
Ben ik even blij dat ik uit 81 kom, ik heb zelfs door een om aandacht vragende peuter heen geslapen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:01 schreef Suikertante het volgende:
Danic, heel heel veel succes, zet m op! Straks is ze er!!!![]()
De meisjes uit '82 met hun rotnachten:
Hier heel veel gedroomd maar het waren leuke dromen gelukkig! Behalve dat ik een sigaret opstak, nouja in mijn droom was dat ook best leuk
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!
Ik ben ook al meer dan 2 jaar gestoptGeen behoefte gehad al heel lang, geen idee waarom ik er een op stak. Misschien omdat ze me uitnodigden naast het Nespresso-apparaat!
Ik kreeg Jude Lawquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudwaar ik al jaren niet aan heb gedacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |