Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchtenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Mabawa. het volgende:
Een goede echo voor Limone!!![]()
Een strikje voor KD
Kotsen voor mezelf, jippie!
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
Haha, Suiker, ik droomde laatst ook dat ik rookte en dat toen ik klaar was met die sigaret ik pas dacht: 'shit, fuck, ik ben natuurlijk zwanger!'
Ben ik even blij dat ik uit 81 kom, ik heb zelfs door een om aandacht vragende peuter heen geslapen!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:01 schreef Suikertante het volgende:
Danic, heel heel veel succes, zet m op! Straks is ze er!!!![]()
De meisjes uit '82 met hun rotnachten:
Hier heel veel gedroomd maar het waren leuke dromen gelukkig! Behalve dat ik een sigaret opstak, nouja in mijn droom was dat ook best leuk
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Zwanger? Ik was heul nie zwanger (denk ik)!
Ik ben ook al meer dan 2 jaar gestoptGeen behoefte gehad al heel lang, geen idee waarom ik er een op stak. Misschien omdat ze me uitnodigden naast het Nespresso-apparaat!
Ik kreeg Jude Lawquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:33 schreef Limone het volgende:
[..]
Hmmmmn.. Ik heb wel dat ik (seks)droom van mensen jaja meervoudwaar ik al jaren niet aan heb gedacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |