Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef Tally het volgende:
En ik heb me net een partij krampen gehad in mn buik. De tranen sprongen in mn ogen zeg. Nu is het weer rustig. Alleen voel ik zo'n hard bal in mijn buik en zit ik ongemakkelijk. Jeetje werd er gewoon niet goed van
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
God, ik lees elke keer snel, en denk dan mijn username te lezen..... Haha
Ah fijn! Was al bang dat het mijn maat 50 rompers te klein gingen zijn voor mijn ruime 7-ponderquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef Loj het volgende:
Hier 4,5 pond en het maatje 44 zat perfect, dus ik zou t in de tas doen als eerste pakje LE..
Trouwens ik las nog ergens iets over Hema maartje 50, dat pas hij nu net met 8 pond
Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?).
En het helpt!
Dan kom je wel aan olifantendrachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
Ik laat je wel voor hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
Niet zo ongeduldig joh! Ik heb nu ook nog spierpijn van gisteren, maar verwacht morgen als een soepele hordeloper wakker te worden. Dat komt dan goed uit, want ik ga stoffen kopen op een enorme markt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.
ik zal het wel doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?
Ja moeilijk te zeggen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?
Hier ook morgen de 20 weken echo... Het lijkt wel of ons draakje nog ff een groeispurt maakt voordat hij morgen op de foto gaat. Heb last van mijn banden en rug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Cwen het volgende:
Ik heb morgen de 20-weken echo, vind het best spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |