Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:00 schreef Tally het volgende:
En ik heb me net een partij krampen gehad in mn buik. De tranen sprongen in mn ogen zeg. Nu is het weer rustig. Alleen voel ik zo'n hard bal in mijn buik en zit ik ongemakkelijk. Jeetje werd er gewoon niet goed van
 ).
). 

quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
God, ik lees elke keer snel, en denk dan mijn username te lezen..... Haha

Ah fijn! Was al bang dat het mijn maat 50 rompers te klein gingen zijn voor mijn ruime 7-ponderquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef Loj het volgende:
Hier 4,5 pond en het maatje 44 zat perfect, dus ik zou t in de tas doen als eerste pakje LE..
Trouwens ik las nog ergens iets over Hema maartje 50, dat pas hij nu net met 8 pond
 .
.

Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:18 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dit had ik dus gisteren, ik schrok er een beetje van! Vandaag doe ik dus heel braaf niks (lees je dat Spirit?).
En het helpt!

Danic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
 Danic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds   

Dan kom je wel aan olifantendrachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds

Ik laat je wel voor hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds

Niet zo ongeduldig joh! Ik heb nu ook nog spierpijn van gisteren, maar verwacht morgen als een soepele hordeloper wakker te worden. Dat komt dan goed uit, want ik ga stoffen kopen op een enorme markt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Gekke is dat dus vandaag helemaal niets doe. Alleen een bijna peuter die om me heen rent maar zich beeldig gedraagd. En zelfs twee en half uur heeft geslapen.

ik zal het wel doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?

Ja moeilijk te zeggen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef L-E het volgende:
Loj, zou je aanraden meer dingen in 44 in huis te hebben, of groeien ze daar zo uit?
 dus ik vond het het geld waard...
 dus ik vond het het geld waard... 

. En helemaal super dat het zo goed gaat.
. En helemaal super dat het zo goed gaat. .
. 

Hier ook morgen de 20 weken echo... Het lijkt wel of ons draakje nog ff een groeispurt maakt voordat hij morgen op de foto gaat. Heb last van mijn banden en rug.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Cwen het volgende:
Ik heb morgen de 20-weken echo, vind het best spannend!

. Hoe laat moet je? Ik om 10.15 uur.
. Hoe laat moet je? Ik om 10.15 uur. . Buik zit ook ineens hoger en kan nu m'n baarmoeder echt voelen als ik plat op m'n buik lig!
. Buik zit ook ineens hoger en kan nu m'n baarmoeder echt voelen als ik plat op m'n buik lig! .
.

Wat leuk en lief om te zienquote:

Heel gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Cwen het volgende:
Wizzy, gezellig. Hoe laat moet je? Ik om 10.15 uur.
 ik mag mij om 9:00 uur melden bij het echobureau. Daarna hebben we een afspraak bij de kinderopvang om daar te kijken en te praten over de mogelijkheden.
  ik mag mij om 9:00 uur melden bij het echobureau. Daarna hebben we een afspraak bij de kinderopvang om daar te kijken en te praten over de mogelijkheden.

Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijstquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:

Een meisje
 Een meisje 
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijst
 Cwen en Wizzy, veel succes en ook plezier morgen!
 Cwen en Wizzy, veel succes en ook plezier morgen! Laiveneertiekje ook al bijna op de helft!
 Laiveneertiekje ook al bijna op de helft!

Ohja KD maakt nu natuurlijk wel kans op een mini Suikertante op 11 september!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
KD, jaahhh, houd jij Madame Skittle maar lekker binnen tot ergens in September!Een meisje

Nou ik sta er voorlopig ook nog wel evenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!
 .
.

Anders loopt het mis met het gemiddelde
 Anders loopt het mis met het gemiddelde 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |