Wat leuk en lief om te zienquote:
Heel gezelligquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Cwen het volgende:
Wizzy, gezellig. Hoe laat moet je? Ik om 10.15 uur.
Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijstquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef bellelena het volgende:
Zo is het in ieder geval nog uit te houden op plek 2 in de lijstDanic kruipt voor en hoogst waarschijnlijk Wolk ook en Tally misschien zelfs als ik overtijd ga. Straks is de hele lijst bevallen en sta ik daar nog steeds
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Piekie81 het volgende:
[..]
Ik blijf braaf achter je staan, hoor! Voorlopig nog geen tijd om te bevallen en ik ga gewoon voor de bovenste plek op de lijst
Ohja KD maakt nu natuurlijk wel kans op een mini Suikertante op 11 september!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
KD, jaahhh, houd jij Madame Skittle maar lekker binnen tot ergens in September!Een meisje
Nou ik sta er voorlopig ook nog wel evenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef bellelena het volgende:
Jaa, gezellig! Ik vreesde al dat ik dan zo helemaal alleen als april-mama over zou blijven enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |