Soms ineens zomaar. Gistermiddag toen ik het gebouw uitstapte waar ik net een presentatie had gegeven en 's avonds toen ik bij mijn moeder wegging.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchten
Zo! Das snel. Ik heb helaas rugweeën en die zijn niet tof. Zeker niet om in bed op te vangen. Ik moet het ook wel blijven zeggen want die worden niet goed geregistreerd op de ctg, dus ze blijven het infuus lekker opschroeven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Ik doe mijn best. Maar als je niks meer hoort dan wet je waarom.quote:
Had ik ook. Om 2 uur had ik een baby.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Maar dat had je al eens gedaan toch? Dat scheelt dan weer wat...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jep. Niet meer werken. Luisteren naar m'n lijf. Niet per se bedrust, maar hooguit korte eindjes lopen. Geen middagen dwalen door babypark dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |