Soms ineens zomaar. Gistermiddag toen ik het gebouw uitstapte waar ik net een presentatie had gegeven en 's avonds toen ik bij mijn moeder wegging.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef Limone het volgende:
[..]
Ach jee, de hele dag door of kan je het beperken tot een bepaald moment van de dag? Ik heb tot nu toe 1 keer gekotst, maar ik vond dat wel weer opluchten
Zo! Das snel. Ik heb helaas rugweeën en die zijn niet tof. Zeker niet om in bed op te vangen. Ik moet het ook wel blijven zeggen want die worden niet goed geregistreerd op de ctg, dus ze blijven het infuus lekker opschroeven.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Ik doe mijn best. Maar als je niks meer hoort dan wet je waarom.quote:
Had ik ook. Om 2 uur had ik een baby.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:44 schreef het-is-mij het volgende:
Succes.bij mij ging t inleiden heel snel.voor t middageten was ie er.
En ook 3cm bij binnenkomst.
Maar dat had je al eens gedaan toch? Dat scheelt dan weer wat...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jep. Niet meer werken. Luisteren naar m'n lijf. Niet per se bedrust, maar hooguit korte eindjes lopen. Geen middagen dwalen door babypark dus...
Geen chips meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
XM wat fijn!! Rust doet dus genoeg goeds? Ga daar dan lekker van genieten
L0t, misselijkheid is nog niet helemaal weg, ik moet echt opletten wat ik eet nu. En 's avonds geen chips en drinken meer, want daarvan kreeg ik gisteravond in bed een flinke golf terug
Joh, ik tel mijn zegeningen hoor, dat ik daar bij bijna 40 weken pas last van krijg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:10 schreef L0t.. het volgende:
Geen chips meerNouja, nog even volhouden, het kan nooit meer lang duren
Fijn zeg!quote:
Tja, maar ik heb zoveel mensen al zo lang niet gezien... Jouw ud is overmorgen toch? Ik gok dat jij gewoon geen cocooner bent danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:42 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker aan toegeven dan he Spirit!
Ik ben niet zo'n cocooner geloof ik, vind het nog veel te gezellig om met iedereen en alles af te sprekenBen benieuwd of het nog komt...
Hmm nee komt mij ook niet bekend voor, mijn buik wordt alleen eventjes hard als ik voorover buk of te snel opsta ofzo. En dan nog weet ik niet helemaal zeker of het nou een harde buik is of mn kind dat dr eigen ruimte weer even inneemtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, maar ik heb zoveel mensen al zo lang niet gezien... Jouw ud is overmorgen toch? Ik gok dat jij gewoon geen cocooner bent dan
Vraagje trouwens, sinds een week is mijn buik keihard, continu. Hoort dat bij de laatste loodjes? Ik voel kruimel ook veel minder bewegen, terwijl het eerst zo'n druktemakertje was!
Aww liefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ja de bruiloft was leuk hoor! En je bent echt een wandelende attractie met zo'n buik
Er werden wat toespelingen gemaakt door de ambtenaar van de burgerlijke stand ('als er nog toekomstige ouders in de zaal zijn... *wink wink nudge nudge*, ze kwam na de ceremonie me zelfs nog even veel succes en geluk wensen, meerdere mensen kwamen naar me toe om te vragen hoe lang ik nog moest, etc etc![]()
![]()
Het was ook een gezellige, kleinschalige bruiloft, met leuke toespraakjes en filmpjes. En gezellig met de collega's van mn vriend zitten kletsen
Een groepsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef hilliebillie het volgende:
danic zet hem op vandaag! !
voor alle slechte nachten en alle anderen die hem nodig hebben!
en eenvoor mezelf. vandaag 20 weken! op de helft al weer..
![]()
en dieis natuurlijk ook voor de anderen die vandaag 20 weken zijn!!
Hier ook sinds een paar dagen weer helemaal kapotquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
voor de 20 weken
Virtueel dande vermoeidheid zou toch wegtrekken nu? De laatste dagen is ie weer erg aanwezig
Wachten duurt lang dan he...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:58 schreef danic het volgende:
Dit schiet niet op zo.![]()
Hoop dat er straks bij het toucheren om 13.00 meer resultaat is dan ik denk. Ik gok dat ik niet verder ben dan 4 cm, maar we zullen het zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |