Hoeveel weken moet je nog? 6 uur per dag is nog steeds best veel toch.. Denk aan jezelf, zeker als je contract toch al niet verlengd wordt hoef je al helemaal geen verplichting meer te voelen naar je werk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Cwen het volgende:
Werk, tja... Contract wordt toch niet verlengd, maar heb komende week wel gesprek met de arbo. Ik wil me de laatste weken niet kapot werken, daar heeft niemand iets aan. De fysio adviseert terug naar 6 uur per dag en kijken hoe het gaat.
Ik zou daar inderdaad nog ff over nadenken, waar je meer bij gebaat bent....quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Cwen het volgende:
Ik moet nog minstens 4 en max 14 weken, want wellicht willen ze verlengen tot m'n verlof. Maar zit me nu ook heel hard af te vragen of dat wel verstandig is.
yes!!!!quote:
Dat is het ook, maar ja, de hele situatie op m'n werk is vrij stom... Na 3 maanden nog geen zekerheid.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zou daar inderdaad nog ff over nadenken, waar je meer bij gebaat bent....
Wel een stomme keuze natuurlijk, maargoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, als je zoekt op 'cake baby' krijg je de meest gruwelijke taartenDie eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luguber gewoon
![]()
Die met die vogeltjes is wel supercute! Ben jij zo creatief?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |