wat voor functie gaat het om?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik kreeg van een uitzendbureau de vraag voor een salarisindicatie op te geven. Ik wil niet te hoog inzetten om mezelf uit te sluiten, maar wil eigenlijk ook niet minimumloon inzetten. Ik dacht zelf om 2000 bruto aan te geven, volgens mij is dat iets van 1450 netto.
om wat voor functie gaat het?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik kreeg van een uitzendbureau de vraag voor een salarisindicatie op te geven. Ik wil niet te hoog inzetten om mezelf uit te sluiten, maar wil eigenlijk ook niet minimumloon inzetten. Ik dacht zelf om 2000 bruto aan te geven, volgens mij is dat iets van 1450 netto.
Onbekend, ze bieden vanalles aan in de ICT sector en ik moet een soort profiel invullen waarbij ook een salarisindicatie staat, vervolgens gaan ze opzoek naar een job.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor functie gaat het om?
Wat is je opleidingsniveau en wat was je laatste baan, en hoe oud ben je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Onbekend, ze bieden vanalles aan in de ICT sector en ik moet een soort profiel invullen waarbij ook een salarisindicatie staat, vervolgens gaan ze opzoek naar een job.
MBO 4,quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat is je opleidingsniveau en wat was je laatste baan, en hoe oud ben je?
dan is 2000 euro wel okay, je kan zelfs nog naar 2200 euroquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
MBO 4,
mijn laatste baan was in een hele andere sector, noodgedwongen, toezichthouding
de baan daarvoor was junior IT & Multimedia
ik ben achter in de 20
Ik ben alleen bang dat ik dan weer op een stapel met "te duur" kom te liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan is 2000 euro wel okay, je kan zelfs nog naar 2200 euro
dat valt nog wel mee. zeggen dat in overleg anders mogeliljk isquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat ik dan weer op een stapel met "te duur" kom te liggen.
Ik heb al een eigen bedrijf. Het is een kleine aanvulling op de 2 dagen per week die ik in loondienst draai. Maar om eerlijk te zijn denk ik soms aan stoppen. Ik moet nu eigenlijk 3 opdrachten doen om te krijgen wat ik eigenlijk voor 1 opdracht zou mogen vragen. Het heeft bijna geen zin. Daarom wil ik ook liever bij een bureau werken. Hoef ik me ook niet bezig te houden met administratie, acquisitie, etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Eeneigen bureau beginnen samen met iemand die commercieel sterk is?
Waar moet ik dat van betalen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Reclame gaat tegenwoordig meer en meer de internetkant op, misschien daar eens naar kijken CQ laten omscholen?
Geen idee, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, ik zeg alleen waar nu de kansen liggen.quote:
Dan heb ik in die richting dus geen kans.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in jouw portemonnee kijken, ik zeg alleen waar nu de kansen liggen.
nouja misschien dat iemand anders die het leest er wat ana heeftquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dan heb ik in die richting dus geen kans.
Dus iemand die werkloos is, leeft van een uitkering of niets, heeft magisch geld voor herscholing?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nouja misschien dat iemand anders die het leest er wat ana heeft
er zijn altijd wat mensen die het wat beter hebben getroffen of gespaard hebben of gewoon rijke ouders hebben, voor hun misschienquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dus iemand die werkloos is, leeft van een uitkering of niets, heeft magisch geld voor herscholing?
Was het maar zo, en dan heb ik nog tot 31 juli een baan.
Daarom ook samen met iemand die commercieel sterk is. Hij/zij draagt dan zorg voor acquisitie, administratie, klantcontact en jij voor het creatieve proces. Moet je elkaar alleen wel vertrouwen, dat kan lastig zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik heb al een eigen bedrijf. Het is een kleine aanvulling op de 2 dagen per week die ik in loondienst draai. Maar om eerlijk te zijn denk ik soms aan stoppen. Ik moet nu eigenlijk 3 opdrachten doen om te krijgen wat ik eigenlijk voor 1 opdracht zou mogen vragen. Het heeft bijna geen zin. Daarom wil ik ook liever bij een bureau werken. Hoef ik me ook niet bezig te houden met administratie, acquisitie, etc.
[..]
Waar moet ik dat van betalen?
Nou, als mijn vrienden ergens voor mij naar een baantje informeren krijgen ze hooguit als antwoord dat ik altijd kan solliciteren indien er een vacature vrijkomt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je komt tegenwoordig nog wel eens binnen als je het via je netwerk doet, dus bij een familielid, oud collega, vriend etc gewoon vragen. Tenminste dat zie ik waar ik nu werk
.
Je snijdt hier wel een punt aan waar ik laatst ook over zat te denken. In bedrijven wordt een hoop geklaagd over het niveau van de starters (ze kunnen te weinig, geen ervaring met dingen die nou net weer cruciaal zijn in het bedrijf), maar de realiteit is ook dat bedrijven zich heel erg afzijdig houden van het onderwijs. Het is alsof men hoopt dat er vanzelf starters verschijnen met de gewenste kwalificaties en ervaring.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:02 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik moet bijna janken. Het klopt namelijk. Vroeger kon je aan het werk. Onderaan de ladder beginnen. Tegenwoordig wordt je afgewezen omdat je niet aan het ideaal voldoet en kom je niet eens binnen voor een 1e kennismaking. Slechte gang van zaken die alleen maar erger lijkt te worden.
Hoe kan ik nou weten hoe goed ik in iets kan zijn als ik toch geen kans krijg?
Enigste keren dat het bedrijfsleven zich betrokken voelt bij het onderwijs is als ze stagiaires nodig hebben om als gratis personeel te kunnen misbruiken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Je snijdt hier wel een punt aan waar ik laatst ook over zat te denken. In bedrijven wordt een hoop geklaagd over het niveau van de starters (ze kunnen te weinig, geen ervaring met dingen die nou net weer cruciaal zijn in het bedrijf), maar de realiteit is ook dat bedrijven zich heel erg afzijdig houden van het onderwijs. Het is alsof men hoopt dat er vanzelf starters verschijnen met de gewenste kwalificaties en ervaring.
Dan is het enigst.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Bestaat wel. Als ik jou enig vind, maar iemand anders het enigste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |