SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik het niet meer worden.
Die gaat ie niet krijgen zuurquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufi
Ik slowchat gewoon door muts.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufi
quote:
ik ga geen foto van mijn hoofd met die muts posten dan gaat dit topic veel te snel.quote:
Ik ben niet visueel ingesteldquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Deisyy het volgende:
Sacha heb je de hele nacht met je droger gespeeld?
Uit de wind zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Mijn tuin is op het westen, dus ik zat in de zon en uit de wind. In mijn bloesje was het goed te doen
Die wappert ze met haar moodswings ook ze droogquote:
Zeg maar neequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]net binnen!
en nu doet de oude het weer
Dan kan ze het net zo goed roepen vanaf haar voordeurquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg maar nee![]()
Hup op marktplaats, zelf af te halen
Of alle twee aanzetten. Voor de warmtequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ze het net zo goed roepen vanaf haar voordeur
Kan sacha er lekker bij gaan zitten als het koud is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Of alle twee aanzetten. Voor de warmte
nu verwar je mij met iemand andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wappert ze met haar moodswings ook ze droog
Zeg ken jij de Hosselman,quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou de oude gebruiken voor aap's kleren en de nieuwe voor het delicate eigen spul
Delicaat spul hoort sowieso niet in de droger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou de oude gebruiken voor aap's kleren en de nieuwe voor het delicate eigen spul
Dit valt onder opmerkingen tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
ik denk dat de discussie zeiken versus opmerken en ruzie versus discussiëren hier niet zou misstaan
Want dat laat je doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?
Ik snap het niet, ja ik snap het artikel wel, maar ik snap niet waarom jij dan niet meer hoeft te plakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-als-postbezorgers/
Wat heb je erop tegen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
uit protest natuurlijk, om dit wanstaltig kunstje
Begrijpelijk Sas... Ik ga ook geen postzegels meer plakkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
uit protest natuurlijk, om dit wanstaltig kunstje
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk Sas... Ik ga ook geen postzegels meer plakken
Alsof ik jou elke dag een brief stuur Deesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalen
dan geef je die mongool die je post komt bezorgen maar een ijsje, is hij ook weer blijquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalen
En daarnaast ook nog bij de andere postbezorgers het brood uit de mond halen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
tewerkstelling van mensen onder de loongrens
Of een klap op zijn sjchmoelquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan geef je die mongool die je post komt bezorgen maar een ijsje, is hij ook weer blij
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
In dat kader:
http://www.speld.nl/2013/(...)-in-als-bestuurders/
[insert megakotssmiley]quote:maar deze mensen staan iedere dag blij voor de deur
Ja is idd heel krom en onrechtvaardig... En ze gaan er niets op vooruitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
een f*ckin staatsbedrijf privatiseren, vervolgens medewerkers 'in dienst' nemen door de staat betaald en gesubsidieerd![]()
stoppen!ho!
Hoeveel postvodes zijn er bij jullie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
die vent van mij mag elke dag overwerken omdat hij zo graag postbode speelt
3 postvodesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel postvodes zijn er bij jullie?
Is hij niet een beetje te oud om te spelen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
die vent van mij mag elke dag overwerken omdat hij zo graag postbode speelt
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-als-postbezorgers/
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel als je geen postzegels meer plakt
,,quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik wil ook geen kaartjes meer van jou, sorry
nooit te oud om te spelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij niet een beetje te oud om te spelen?
Kaartjes sturen is leuk inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
,,
Ik stuur wel een DM vanaf heden Maar vind een persoonlijk note toch altijd wel wat hebben
Ik denk dat daar een hele waslijst onder valt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?
Postduif en rooksignalen kan ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
,,
Ik stuur wel een DM vanaf heden Maar vind een persoonlijk note toch altijd wel wat hebben
Hoiquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een hele waslijst onder valt.
Hoi Fann
He Bossie ... Leuk je hier te zien.. Maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar verzin ik wel iets op, als het goed is start ik over een aantal weken als postbode, dus dat komt dan wel goed.(Alleen ga ik dan niet bij post.nl werken)quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar je mag geen postzegels meer plakken, pas op hoor!
Denk dat Bossie wel solidair isquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar je mag geen postzegels meer plakken, pas op hoor!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bossie ... Leuk je hier te zien.. MaarJa dank je, al word ik pas in 2021 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe aan postcrossing: GC / [Postcrossing] #92: Postzegel hier, postzegel daar
Vind ik erg leuk (en verslavend![]()
_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar kom je dan wel in dienst Bos? Met een overeenkomst met die bezorgdienst?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar verzin ik wel iets op, als het goed is start ik over een aantal weken als postbode, dus dat komt dan wel goed.(Alleen ga ik dan niet bij post.nl werken)![]()
![]()
Ik word in eerste instantie gedetacheerd door het wsw-bedrijf hier in Eindhoven. Maar die zijn in principe ook gewoon de beheerde van het regiokantoor van Businesspost.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kom je dan wel in dienst Bos? Met een overeenkomst met die bezorgdienst?
leuk topic om te lurken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe aan postcrossing: GC / [Postcrossing] #92: Postzegel hier, postzegel daar
Dan ligt de schuld ook deels bij de verzender natuurlijk...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
Die hele bezorg branche is een grote puinhoop... Vooral de pakket-services .. Op mn werk ontvang ik dagelijks leveringen en de ene keer is het TNT , dan weer UPS maar uiteindelijk is het weer hetzelfde bedrijf en soms wordt het door een derde particuliere bezorger verstuurd ... Op mn werk moet ik van te voeren weten wie komt en het tracking nummer weten maar dat loopt soms echt heel scheef.. Vaak komen pakketten aan voordat ik er weet van heb... Erg lastig en tijdverslindend... Soms zeg ik ook gewoon Nee.. Geen idee voor wie dit is ..
wat schattigquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je, al word ik pas in 2021 40![]()
Ja klopt Bos en ze zetten gewoon overal mn naam opquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ligt de schuld ook deels bij de verzender natuurlijk...
Of zie ik dat verkeerd![]()
Hoi!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarigquote:
Golferquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boomquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
Ook dat ja, maar ook wat neven en nichten e.d. Zo heel erg ver is de grens van 40 natuurlijk ook niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boom
donequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En die liedjes doe je daar ook maar in het vervolg
niet voorbarig, noodzakelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Hoe is het met jou FANN... Beetje tot rust gekomen ? Niet te hard getraind ?
Genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wat is er met jou aan de hand dan?
OK ... Hoor het wel wanneer je er iets over kwijt wilt Leuk je hier weer te zienquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...
Tnxquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
AHquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Neu maar het is zo'n klein plastic koekje, en zo'n kleuterje weet misschien het verschil nietquote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even aandacht vragen.![]()
Slaap lekker
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minderquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Winkeltje spelen![]()
Is toch leuk voor zo;n kleintje?
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommigequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minder
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommige
dingen hebben ze daar niet, ze hebben bijvoorbeeld geen bevroren fruit voor mijn Smoothies
Ach ja, misschien gaat Dirk het ook nog eens verkopen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruit
laatste FANN truste schatjequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach ja, misschien gaat Dirk het ook nog eens verkopen...
Truste Chuf en allen die nog wakker zijn![]()
Waarom heb jij op vrijdag vrij, dat is toch alleen voor overheidsinstellingen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Maar goed allen ! Weer een goede nacht rust toegewenst allen. One more day and long 4 day weekend
Ja wat zal ik er op zeggen ... Verplichte vrije dag van de zaak en das geen overheid en niet eens Nederlands..quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heb jij op vrijdag vrij, dat is toch alleen voor overheidsinstellingen?
Heb je dan nog een oude CAO oid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er op zeggen ... Verplichte vrije dag van de zaak en das geen overheid en niet eens Nederlands..
Die dag zal ik dan ook wel vrij hebben, met pay maar niet echt bankdirecteurenlevelquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
Dag na Hemelvaart is ook verplicht volgens mij... BTW Zolang ik niet in vaste dienst ben is het no work no pay ... Maar dat gaat binnenkort veranderen hoop ik
Ik werk nu op contract base... Maar moet wel de verplichte vrije dagen opvolgen van de klant .. Mits de klant me expliciet vraagt om te werken.. Maar dat is niet gebeurdtquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je dan nog een oude CAO oid?
Ik heb overigens ook vrij hoor
`Je werkt nu dus voor een bankquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die dag zal ik dan ook wel vrij hebben, met pay maar niet echt bankdirecteurenlevel
bijzonder hč!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:05 schreef Lienekien het volgende:
Op www.volgdevos.nl is vos met verse jongen te volgen. Overigens niet op de iPad.
Gisteren zat ik nog buiten in de zon en nu sneeuwt het, maar ach we staan eigenlijk nergens nog raar van te kijken. Met een beetje geluk slaan we de lente over en gaan we meteen door naar de zomer tot eind oktober.quote:
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen neequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bofkont! Ik mag morgen nog een dagje.
Wanneer weet je zeker dat die vaste aanstelling er gaat komen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen nee
Ik "moet" (ik blijf vrijwilliger) morgen wel gewoon werken. Daags na Hemelvaart is daar wel een verplichte vrije dag, maar dan hoop ik al met de post bezig te zijn...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen nee
Wanneer precies weet ik niet, maar ik had al wel gehoord dat er een aanvraag was ingeschoten (mijn ouwe manager houdt me goed op de hoogte en doet vaak een goed woordje voor me, zonder dat ik er om vraag). Die aanvraag moet helemaal tot hoog in de organisatie ... We wachten af. Maar zal wel goed komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer weet je zeker dat die vaste aanstelling er gaat komen?
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij op kantoor doen we niet aan verplichte vrije dagen, mijn werkgever baalt al dat de mensen van de buitendienst op feestdagen vrij zijn, maar dat komt omdat opdrachtgevers 24/7 een beroep op ons (kunnen) doen.
Hoi Bos, ik las dat je nieuw bent hier. Welkom!
Jij komt overal en bent overal welkom Bosquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...
geinigquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Via www.beleefdelente.nl is ook weer van alles te zien. Mooie maar ook minder mooie gebeurtenissen.
In ons plantsoen hebben de nijlganzen al een jong. Je houdt je hart vast, maar het kan kennelijk toch tegen de kou. De ouders zijn zeer beschermend en zo nodig neemt een het jong onder zich.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
quote:
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...
Ja, ik had er een paar in de RL gepost toen, waren houtduiviesquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dieren we heel leuk, maar duiven vind ik smerig, vliegende ratten![]()
Volgens mij heb je die foto van die duiven hier toen ook gepost Fann.
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...Meeuwen ben ik ook niet zo dol op om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zo'n nestje was gewoon leuk en niemand
had er verder last van, alleen ikik kon niet op het balkon zitten, maar goed daar zit ik toch nooit...
Dan gaan we ze daar zo bekijken FANNquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké iemand wil mijn schilderijtjes zien, maar ik wil zijn topic niet kapendus ik ga even
proberen of ik ze in mijn fobo kan zetten..
edit image sizequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
FB1006=Het bestand is te groot.![]()
effe denken
Verkleinen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Via wetransfer versturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Die is wel even zoetquote:
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.quote:
Ja maar ja maar, ik wachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
FANN, maak even een gratis photobucket accountje aan dan? Daar kun je veel storen, en zo op fok plaatsen, hij geeft je zelfs de link voor forum boards.
Deze heb ik er net op gezet. Sneeuw vanmorgen. Ik ben de winter nu echt wel zat hoor. Hoogste tijd voor lente, anders word ik nog chagrijnig ook!!
[ afbeelding ]
Nope leegquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat er iets staat maar kan het niet zien,,,
Doe eens een F5quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Ik zie niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Waar slaat dat dan opquote:
Da's gewoon een refresh van de pagina, meer niet. Een shift-f5 is zelfs een harde refresh, dan bouwt ie echt heel de pagina weer opnieuw op.quote:
serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , wij zien icoontjes maar geen plaatjes,, Jij in Hellas shurt werkte voorheen wel
KT heeft waarschijnlijk geen UPC, maar goed als het je schilderijen zijn .. Ik heb de meeeste al voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou die jongen die ze wilde zien heeft ze wel gezien, dus ik denk dat het aan jullie ligt
Ik heb meerdere keren in haar fb gekeken, ik zie het nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's gewoon een refresh van de pagina, meer niet. Een shift-f5 is zelfs een harde refresh, dan bouwt ie echt heel de pagina weer opnieuw op.
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt. Dan 'Oooh alright', en daarna het stel in de auto, enzovoort, enzovoort. Dus ze zijn prima zichtbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?
Die jongen ziet ze wel
Het was KT helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
KT heeft waarschijnlijk heen UPC, maar goed als het je schilderijen zijn .. Ik heb de meeeste al voorbij zien komen
Ja zie je wel !quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt
Oh het is ouwe zooi, ja dan zie ik het ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt
zure doosquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het is ouwe zooi, ja dan zie ik het ook
Als je eerst niets ziet, en dan een keer een harde refresh doet, hoor je het daarna wel te zien. Vandaar dat Chufi die F5 aanraaddequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren in haar fb gekeken, ik zie het niet
Donder op met je f5quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je eerst niets ziet, en dan een keer een harde refresh doet, hoor je het daarna wel te zien. Vandaar dat Chufi die F5 aanraadde
Whatever... Chufi was alleen maar behulpzaam, en ik ook.quote:
Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 isquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whatever... Chufi was alleen maar behulpzaam, en ik ook.
De F5 toets op je keyboardquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 is
Ben jij nou zo dom ofzoquote:
Gooi eens fijn je cache leeg dan?? Blijkbaar heb je meuk.quote:
Zij kunnen niet helpen dat jij niet weet waar F5 voor isquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 is
Dat is naar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kunnen niet helpen dat jij niet weet waar F5 voor is
Nee, ik ben geduldig met domme mensen, dat moge duidelijk zijn.quote:
Deze opmerking laat ik maar even langs me heen gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik ben geduldig met domme mensen, dat moge duidelijk zijn.
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi eens fijn je cache leeg dan?? Blijkbaar heb je meuk.
Wie is er dood?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,
Komt wel goed``
Oh ja, ik geloof dat Danny niet zo Chrome georienteerd is, Mozilla is dacht ik zijn favorietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,
Komt wel goed``
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze opmerking laat ik maar even langs me heen gaan
Nou nou een tikfoutje mag bestquote:
Wat is er zo grappigquote:
Speciaal voor jou laat ik ze wel effe staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
Maar een hoop van die plaatjes heeft FANN al geshowed...
zal ik die test eens gaan doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Woordenschat test
Ik herkende 88% van alle woorden juist, en herkende 0% van alle niet-bestaande woorden als zijnde een correct woord. Daarmee behoor ik tot de absolute top qua woordenschatEvident uiteraard!!
Maak je niet druk FANN Ik doe ff een hosselquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Speciaal voor jou laat ik ze wel effe staan![]()
misschien heb je storing
Beetje naar dat iedereen die score krijgt. Ik zat op 99 % En ik ben domquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Woordenschat test
Ik herkende 88% van alle woorden juist, en herkende 0% van alle niet-bestaande woorden als zijnde een correct woord. Daarmee behoor ik tot de absolute top qua woordenschatEvident uiteraard!!
100 woorden vind ik teveelquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal ik die test eens gaan doenof toch maar niet
Je hoeft het resultaat natuurlijk helemaal niet te posten!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hoeft het resultaat natuurlijk helemaal niet te posten!!
quote:
Je herkende 99% van de niet-bestaande woorden als correct Nederlands??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar dat iedereen die score krijgt. Ik zat op 99 % En ik ben dom
Ik gokte al een beestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je herkende 99% van de niet-bestaande woorden als correct Nederlands??
Ik word morgen helaas nog gewoon op kantoor verwacht, en we kunnen niet eens een paasborrel gaan drinken, aangezien er morgen in Ierland nergens ook maar 1 druppel alcohol verkocht mag worden.quote:
Valt nog best meequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zie je wel dat het niks voorsteltquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt nog best mee![]()
Je hebt 84% van de woorden juist herkend.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
Fann ik kom je schilderwondertjes wel eens een keer in het echt bekijken.....
Geeen druppel want?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word morgen helaas nog gewoon op kantoor verwacht, en we kunnen niet eens een paasborrel gaan drinken, aangezien er morgen in Ierland nergens ook maar 1 druppel alcohol verkocht mag worden.
Kan je kliederenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
Fann ik kom je schilderwondertjes wel eens een keer in het echt bekijken.....
Hoezo niet! FANN is gewoon goed met woorden. Waarom doe jij anders voorkomen?quote:
Goede Vrijdag, legislation by law. Ierland is 95% katholiek.quote:
Nice ik lijk op haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik luister deze, ik kreeg een DM
Ze ziet er tegenwoordig niet meer uit. Vette plofkop. Vroeger wel, maar zo zie jij er niet uit.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfffffff mocht je willen![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig niet meer uit. Vette plofkop. Vroeger wel, maar zo zie jij er niet uit.
Als jij die lijs uit je fotoboek bent dan lijk je op Tante Sidonia. Alleen je neus is iets kleiner.quote:
Bedoel je dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij die lijs uit je fotoboek bent dan lijk je op Tante Sidonia. Alleen je neus is iets kleiner.
Ik voetbal niet maar kwam wel in Hoolsquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...
Onder andere. Jakkes, je rooktquote:
En je was zelfs enige tijd mod in VBL (en EK2004)quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voetbal niet maar kwam wel in Hools
Kwam ik aangeschoten uit de kroeg tijdens de EK en "moest" dan nog moddenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En je was zelfs enige tijd mod in VBL (en EK2004)
![]()
Ja gewoon open en bloot hoor. Goh. Of f5 ffquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:23 schreef just me het volgende:
[..]
Kwam ik aangeschoten uit de kroeg tijdens de EK en "moest" dan nog modden
wat moet ik doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gewoon open en bloot hoor. Goh. Of f5 ff
Bij jou maakt me dat niet uit ... Ken je stijl ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
dat ligt dan toch echt aan jou Chuf
Nee foutje, verleden jaar. Ik probeer weer blond te wordenquote:
Volgens mij moet je open en bloot F5-en !quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij moet je open en bloot F5-en !
De VBL-meets waar ik bij was (gewoon verkapte Hools-meets eerlijk is eerlijk) waren inderdaad ook erg leukquote:
op de kade graagquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij moet je open en bloot F5-en !
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef just me het volgende:
Ik moest ook eens zonodig naar een meet terwijl net mijn oogleden waren opgetrokken, bont en blauw was ik
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:28 schreef just me het volgende:
Ik moest ook eens zonodig naar een meet terwijl net mijn oogleden waren opgetrokken, bont en blauw was ik
Bij voetbal kan dat echt wel hoor, we zaten toch in 'n Ierse Pub, was donker zat !quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan was ik mooi niet gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |