Ja maar ja maar, ik wachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
FANN, maak even een gratis photobucket accountje aan dan? Daar kun je veel storen, en zo op fok plaatsen, hij geeft je zelfs de link voor forum boards.
Deze heb ik er net op gezet. Sneeuw vanmorgen. Ik ben de winter nu echt wel zat hoor. Hoogste tijd voor lente, anders word ik nog chagrijnig ook!!
[ afbeelding ]
Nope leegquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat er iets staat maar kan het niet zien,,,
Doe eens een F5quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Ik zie niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Waar slaat dat dan opquote:
Da's gewoon een refresh van de pagina, meer niet. Een shift-f5 is zelfs een harde refresh, dan bouwt ie echt heel de pagina weer opnieuw op.quote:
serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , wij zien icoontjes maar geen plaatjes,, Jij in Hellas shurt werkte voorheen wel
KT heeft waarschijnlijk geen UPC, maar goed als het je schilderijen zijn .. Ik heb de meeeste al voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou die jongen die ze wilde zien heeft ze wel gezien, dus ik denk dat het aan jullie ligt
Ik heb meerdere keren in haar fb gekeken, ik zie het nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Da's gewoon een refresh van de pagina, meer niet. Een shift-f5 is zelfs een harde refresh, dan bouwt ie echt heel de pagina weer opnieuw op.
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt. Dan 'Oooh alright', en daarna het stel in de auto, enzovoort, enzovoort. Dus ze zijn prima zichtbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus?
Die jongen ziet ze wel
Het was KT helemaal nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
KT heeft waarschijnlijk heen UPC, maar goed als het je schilderijen zijn .. Ik heb de meeeste al voorbij zien komen
Ja zie je wel !quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt
Oh het is ouwe zooi, ja dan zie ik het ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie ze wel hoor. Het begint met die ene die je langs als Ava had, en dan de mevrouw die de traan uit haar ooghoek wegveegt
zure doosquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh het is ouwe zooi, ja dan zie ik het ook
Als je eerst niets ziet, en dan een keer een harde refresh doet, hoor je het daarna wel te zien. Vandaar dat Chufi die F5 aanraaddequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren in haar fb gekeken, ik zie het niet
Donder op met je f5quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als je eerst niets ziet, en dan een keer een harde refresh doet, hoor je het daarna wel te zien. Vandaar dat Chufi die F5 aanraadde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |