Delicaat spul hoort sowieso niet in de droger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou de oude gebruiken voor aap's kleren en de nieuwe voor het delicate eigen spul
Dit valt onder opmerkingen tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
ik denk dat de discussie zeiken versus opmerken en ruzie versus discussiëren hier niet zou misstaan
Want dat laat je doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?
Ik snap het niet, ja ik snap het artikel wel, maar ik snap niet waarom jij dan niet meer hoeft te plakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-als-postbezorgers/
Wat heb je erop tegen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
uit protest natuurlijk, om dit wanstaltig kunstje
Begrijpelijk Sas... Ik ga ook geen postzegels meer plakkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef sacha het volgende:
uit protest natuurlijk, om dit wanstaltig kunstje
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Begrijpelijk Sas... Ik ga ook geen postzegels meer plakken
Alsof ik jou elke dag een brief stuur Deesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalen
dan geef je die mongool die je post komt bezorgen maar een ijsje, is hij ook weer blijquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja goffer, dan kan ik de strafporto betalen
En daarnaast ook nog bij de andere postbezorgers het brood uit de mond halen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef sacha het volgende:
tewerkstelling van mensen onder de loongrens
Of een klap op zijn sjchmoelquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef sacha het volgende:
[..]
dan geef je die mongool die je post komt bezorgen maar een ijsje, is hij ook weer blij
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef golfer het volgende:
In dat kader:
http://www.speld.nl/2013/(...)-in-als-bestuurders/
[insert megakotssmiley]quote:maar deze mensen staan iedere dag blij voor de deur
Ja is idd heel krom en onrechtvaardig... En ze gaan er niets op vooruitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef sacha het volgende:
een f*ckin staatsbedrijf privatiseren, vervolgens medewerkers 'in dienst' nemen door de staat betaald en gesubsidieerd![]()
stoppen!ho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |