SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufiquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:30 schreef sig000 het volgende:
Ik ben blij dat ik gek ben, kan ik het niet meer worden.
Die gaat ie niet krijgen zuurquote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufi
Ik slowchat gewoon door muts.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit jen nou naar kusjes te vissen van Chufi
quote:
ik ga geen foto van mijn hoofd met die muts posten dan gaat dit topic veel te snel.quote:
Ik ben niet visueel ingesteldquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Deisyy het volgende:
Sacha heb je de hele nacht met je droger gespeeld?
Uit de wind zekerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:29 schreef Deisyy het volgende:
Mijn tuin is op het westen, dus ik zat in de zon en uit de wind. In mijn bloesje was het goed te doen
Die wappert ze met haar moodswings ook ze droogquote:
Zeg maar neequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]net binnen!
en nu doet de oude het weer
Dan kan ze het net zo goed roepen vanaf haar voordeurquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeg maar nee![]()
Hup op marktplaats, zelf af te halen
Of alle twee aanzetten. Voor de warmtequote:Op woensdag 27 maart 2013 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ze het net zo goed roepen vanaf haar voordeur
Kan sacha er lekker bij gaan zitten als het koud is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Of alle twee aanzetten. Voor de warmte
nu verwar je mij met iemand andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Die wappert ze met haar moodswings ook ze droog
Zeg ken jij de Hosselman,quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou de oude gebruiken voor aap's kleren en de nieuwe voor het delicate eigen spul
Delicaat spul hoort sowieso niet in de droger.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:32 schreef chufi het volgende:
Ik zou de oude gebruiken voor aap's kleren en de nieuwe voor het delicate eigen spul
Dit valt onder opmerkingen tochquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:26 schreef sacha het volgende:
ik denk dat de discussie zeiken versus opmerken en ruzie versus discussiëren hier niet zou misstaan
Want dat laat je doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef sacha het volgende:
vanaf vandaag plak ik geen postzegels meer
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een gratis frankeermachine bij je droger gekregen?
Ik snap het niet, ja ik snap het artikel wel, maar ik snap niet waarom jij dan niet meer hoeft te plakken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-als-postbezorgers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |