Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 isquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Whatever... Chufi was alleen maar behulpzaam, en ik ook.
De F5 toets op je keyboardquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 is
Ben jij nou zo dom ofzoquote:
Gooi eens fijn je cache leeg dan?? Blijkbaar heb je meuk.quote:
Zij kunnen niet helpen dat jij niet weet waar F5 voor isquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja best maar ik voel me een klein kind als ik niet weet wat F5 is
Dat is naar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zij kunnen niet helpen dat jij niet weet waar F5 voor is
Nee, ik ben geduldig met domme mensen, dat moge duidelijk zijn.quote:
Deze opmerking laat ik maar even langs me heen gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, ik ben geduldig met domme mensen, dat moge duidelijk zijn.
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi eens fijn je cache leeg dan?? Blijkbaar heb je meuk.
Wie is er dood?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,
Komt wel goed``
Oh ja, ik geloof dat Danny niet zo Chrome georienteerd is, Mozilla is dacht ik zijn favorietquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het aan Chrome ligt... Als er op klik in een ander widow werkt het wel ,,,
Komt wel goed``
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze opmerking laat ik maar even langs me heen gaan
Nou nou een tikfoutje mag bestquote:
Wat is er zo grappigquote:
Speciaal voor jou laat ik ze wel effe staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
Maar een hoop van die plaatjes heeft FANN al geshowed...
zal ik die test eens gaan doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Woordenschat test
Ik herkende 88% van alle woorden juist, en herkende 0% van alle niet-bestaande woorden als zijnde een correct woord. Daarmee behoor ik tot de absolute top qua woordenschatEvident uiteraard!!
Maak je niet druk FANN Ik doe ff een hosselquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Speciaal voor jou laat ik ze wel effe staan![]()
misschien heb je storing
Beetje naar dat iedereen die score krijgt. Ik zat op 99 % En ik ben domquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
Woordenschat test
Ik herkende 88% van alle woorden juist, en herkende 0% van alle niet-bestaande woorden als zijnde een correct woord. Daarmee behoor ik tot de absolute top qua woordenschatEvident uiteraard!!
100 woorden vind ik teveelquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal ik die test eens gaan doenof toch maar niet
Je hoeft het resultaat natuurlijk helemaal niet te posten!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal ik die test eens gaan doenof toch maar niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |