Genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wat is er met jou aan de hand dan?
OK ... Hoor het wel wanneer je er iets over kwijt wilt Leuk je hier weer te zienquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...
Tnxquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
AHquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Neu maar het is zo'n klein plastic koekje, en zo'n kleuterje weet misschien het verschil nietquote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even aandacht vragen.![]()
Slaap lekker
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minderquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Winkeltje spelen![]()
Is toch leuk voor zo;n kleintje?
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommigequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minder
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommige
dingen hebben ze daar niet, ze hebben bijvoorbeeld geen bevroren fruit voor mijn Smoothies
Ach ja, misschien gaat Dirk het ook nog eens verkopen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |