Ja klopt Bos en ze zetten gewoon overal mn naam opquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ligt de schuld ook deels bij de verzender natuurlijk...
Of zie ik dat verkeerd![]()
Hoi!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarigquote:
Golferquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boomquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
Ook dat ja, maar ook wat neven en nichten e.d. Zo heel erg ver is de grens van 40 natuurlijk ook niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boom
donequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En die liedjes doe je daar ook maar in het vervolg
niet voorbarig, noodzakelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Hoe is het met jou FANN... Beetje tot rust gekomen ? Niet te hard getraind ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |