Hoi!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarigquote:
Golferquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef golfer het volgende:
Hey Fann weer terug!![]()
Enne mijn ouwe VBL-maatje Bos81 heeft de weg hier naartoe ook gevonden.
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boomquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
Ook dat ja, maar ook wat neven en nichten e.d. Zo heel erg ver is de grens van 40 natuurlijk ook niet meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vaders en moeders zouden hier rond kunnen dwalen Bos ... Kijk eerst maar ff de kat uit de boom
donequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En die liedjes doe je daar ook maar in het vervolg
niet voorbarig, noodzakelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Ik kom hier net voor het eerst binnen, dan is meteen als vaste of regelmatige gast gezien worden wmb wat voorbarig.
.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
Hoe is het met jou FANN... Beetje tot rust gekomen ? Niet te hard getraind ?
Genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Wat is er met jou aan de hand dan?
OK ... Hoor het wel wanneer je er iets over kwijt wilt Leuk je hier weer te zienquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee nog niet getraind even alles uitgesteld...
Tnxquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bluezz !![]()
en nog Gefeliciteerd
AHquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:32 schreef golfer het volgende:
Fann, nogmaals bedankt voor het 'voedelpakket'.
Heb je het geprobeerd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]wel oppassen dat die kleine dat koekje niet opeet, ziet er best wel eng echt uit !
Neu maar het is zo'n klein plastic koekje, en zo'n kleuterje weet misschien het verschil nietquote:
Doe maar nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook zin om er een hapje uit te nemen
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Even aandacht vragen.![]()
Slaap lekker
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minderquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Winkeltje spelen![]()
Is toch leuk voor zo;n kleintje?
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommigequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit in levende lijve gezien.. Maar de AH ligt 100 m verder dan de Vomar .... Dus kom er minder
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruitquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik kom ook niet zo vaak bij AH hoor, bij mij zit de Dirk v.d. Broek dichterbij, maar sommige
dingen hebben ze daar niet, ze hebben bijvoorbeeld geen bevroren fruit voor mijn Smoothies
Ach ja, misschien gaat Dirk het ook nog eens verkopen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik met de tram thuiskom is de AH dichterbij de halte, maar dan nog is de Vomar nog kortere weg naar huis... Tis beide om de hoek om eerlijk te zijn... Maar de V heeft ook bevroren fruit
laatste FANN truste schatjequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach ja, misschien gaat Dirk het ook nog eens verkopen...
Truste Chuf en allen die nog wakker zijn![]()
Waarom heb jij op vrijdag vrij, dat is toch alleen voor overheidsinstellingen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:02 schreef chufi het volgende:
Maar goed allen ! Weer een goede nacht rust toegewenst allen. One more day and long 4 day weekend
Ja wat zal ik er op zeggen ... Verplichte vrije dag van de zaak en das geen overheid en niet eens Nederlands..quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom heb jij op vrijdag vrij, dat is toch alleen voor overheidsinstellingen?
Heb je dan nog een oude CAO oid?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat zal ik er op zeggen ... Verplichte vrije dag van de zaak en das geen overheid en niet eens Nederlands..
Die dag zal ik dan ook wel vrij hebben, met pay maar niet echt bankdirecteurenlevelquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
Dag na Hemelvaart is ook verplicht volgens mij... BTW Zolang ik niet in vaste dienst ben is het no work no pay ... Maar dat gaat binnenkort veranderen hoop ik
Ik werk nu op contract base... Maar moet wel de verplichte vrije dagen opvolgen van de klant .. Mits de klant me expliciet vraagt om te werken.. Maar dat is niet gebeurdtquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je dan nog een oude CAO oid?
Ik heb overigens ook vrij hoor
`Je werkt nu dus voor een bankquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef APK het volgende:
[..]
Die dag zal ik dan ook wel vrij hebben, met pay maar niet echt bankdirecteurenlevel
bijzonder hè!quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:05 schreef Lienekien het volgende:
Op www.volgdevos.nl is vos met verse jongen te volgen. Overigens niet op de iPad.
Gisteren zat ik nog buiten in de zon en nu sneeuwt het, maar ach we staan eigenlijk nergens nog raar van te kijken. Met een beetje geluk slaan we de lente over en gaan we meteen door naar de zomer tot eind oktober.quote:
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen neequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bofkont! Ik mag morgen nog een dagje.
Wanneer weet je zeker dat die vaste aanstelling er gaat komen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen nee
Ik "moet" (ik blijf vrijwilliger) morgen wel gewoon werken. Daags na Hemelvaart is daar wel een verplichte vrije dag, maar dan hoop ik al met de post bezig te zijn...quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Verplicht bij mijn toekomstige werkgever, net zoals de dag na Hemelvaart .. Ik zeg geen nee
Wanneer precies weet ik niet, maar ik had al wel gehoord dat er een aanvraag was ingeschoten (mijn ouwe manager houdt me goed op de hoogte en doet vaak een goed woordje voor me, zonder dat ik er om vraag). Die aanvraag moet helemaal tot hoog in de organisatie ... We wachten af. Maar zal wel goed komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanneer weet je zeker dat die vaste aanstelling er gaat komen?
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Bij mij op kantoor doen we niet aan verplichte vrije dagen, mijn werkgever baalt al dat de mensen van de buitendienst op feestdagen vrij zijn, maar dat komt omdat opdrachtgevers 24/7 een beroep op ons (kunnen) doen.
Hoi Bos, ik las dat je nieuw bent hier. Welkom!
Jij komt overal en bent overal welkom Bosquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...
geinigquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:17 schreef Lienekien het volgende:
Via www.beleefdelente.nl is ook weer van alles te zien. Mooie maar ook minder mooie gebeurtenissen.
In ons plantsoen hebben de nijlganzen al een jong. Je houdt je hart vast, maar het kan kennelijk toch tegen de kou. De ouders zijn zeer beschermend en zo nodig neemt een het jong onder zich.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
quote:
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...
Ja, ik had er een paar in de RL gepost toen, waren houtduiviesquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dieren we heel leuk, maar duiven vind ik smerig, vliegende ratten![]()
Volgens mij heb je die foto van die duiven hier toen ook gepost Fann.
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...Meeuwen ben ik ook niet zo dol op om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zo'n nestje was gewoon leuk en niemand
had er verder last van, alleen ikik kon niet op het balkon zitten, maar goed daar zit ik toch nooit...
Dan gaan we ze daar zo bekijken FANNquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké iemand wil mijn schilderijtjes zien, maar ik wil zijn topic niet kapendus ik ga even
proberen of ik ze in mijn fobo kan zetten..
edit image sizequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
FB1006=Het bestand is te groot.![]()
effe denken
Verkleinen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Via wetransfer versturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Die is wel even zoetquote:
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.quote:
Ja maar ja maar, ik wachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |