quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
geinig![]()
ik hd een keer duivies op mijn balkon met een nestje, alweer een paar jaar terug, als ze
dit jaar weer komen laat ik ze hun gang weer gaan, ik had ze daarna steeds weggejaagd
omdat het zo'n klerezooi was, maar maakt het uit, 1 dagje soppen en het is weer schoon.
Ik heb de foto's niet meercomputer was gecrashed poef...... weg foto's
maar dan maak ik wel nieuwe...
quote:
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuk als er niet veel zijn, maar bij mij is het echt een hele kolonies duiven en meeuwen die dan ook nog eens gevoederd worden door mensen die niet daar wonen waar ze ze voederen ..... Ik haat die beesten ... De meerkoetjes, de eendjes en de zwanen vind ik dan iets dragelijker...
Ja, ik had er een paar in de RL gepost toen, waren houtduiviesquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dieren we heel leuk, maar duiven vind ik smerig, vliegende ratten![]()
Volgens mij heb je die foto van die duiven hier toen ook gepost Fann.
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij bent sowieso niet zo'n dierenvriend denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen dieren, maar hier bij mij is het echt een overlast aan meeuwen en duiven die gedijen op onze rotzooi... en mensen die ze dus voederen terwijl ze genoeg te vreten hebben.. Vooral die meeuwen worden steeds groter ...Meeuwen ben ik ook niet zo dol op om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar zo'n nestje was gewoon leuk en niemand
had er verder last van, alleen ikik kon niet op het balkon zitten, maar goed daar zit ik toch nooit...
Dan gaan we ze daar zo bekijken FANNquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké iemand wil mijn schilderijtjes zien, maar ik wil zijn topic niet kapendus ik ga even
proberen of ik ze in mijn fobo kan zetten..
edit image sizequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
FB1006=Het bestand is te groot.![]()
effe denken
Verkleinen ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Via wetransfer versturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
pffffffffffffffffffff
effe denken
Die is wel even zoetquote:
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.quote:
Ja maar ja maar, ik wachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, dat gaat heel snel, ik heb een paar maanden geleden ook eens een videobestand geupload en verstuurd via Wetransfer, dat was zo gepiept.
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:01 schreef ElizabethR het volgende:
FANN, maak even een gratis photobucket accountje aan dan? Daar kun je veel storen, en zo op fok plaatsen, hij geeft je zelfs de link voor forum boards.
Deze heb ik er net op gezet. Sneeuw vanmorgen. Ik ben de winter nu echt wel zat hoor. Hoogste tijd voor lente, anders word ik nog chagrijnig ook!!
[ afbeelding ]
Nope leegquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
Ik zie dat er iets staat maar kan het niet zien,,,
Doe eens een F5quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Ik zie niks nieuws onder de zonquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nee je moet op dat fototoestelletje klikken ik zie ze wel
Waar slaat dat dan opquote:
Da's gewoon een refresh van de pagina, meer niet. Een shift-f5 is zelfs een harde refresh, dan bouwt ie echt heel de pagina weer opnieuw op.quote:
serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , wij zien icoontjes maar geen plaatjes,, Jij in Hellas shurt werkte voorheen wel
KT heeft waarschijnlijk geen UPC, maar goed als het je schilderijen zijn .. Ik heb de meeeste al voorbij zien komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou die jongen die ze wilde zien heeft ze wel gezien, dus ik denk dat het aan jullie ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |