Hoeveel postvodes zijn er bij jullie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
die vent van mij mag elke dag overwerken omdat hij zo graag postbode speelt
3 postvodesquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel postvodes zijn er bij jullie?
Is hij niet een beetje te oud om te spelen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef sacha het volgende:
die vent van mij mag elke dag overwerken omdat hij zo graag postbode speelt
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dit
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)n-als-postbezorgers/
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel als je geen postzegels meer plakt
,,quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik wil ook geen kaartjes meer van jou, sorry
nooit te oud om te spelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is hij niet een beetje te oud om te spelen?
Kaartjes sturen is leuk inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
,,
Ik stuur wel een DM vanaf heden Maar vind een persoonlijk note toch altijd wel wat hebben
Ik denk dat daar een hele waslijst onder valt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Walgelijk gedoe, wat moet ik me voorstellen bij een fysieke of geestelijke beperking trouwens?
Postduif en rooksignalen kan ook.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
,,
Ik stuur wel een DM vanaf heden Maar vind een persoonlijk note toch altijd wel wat hebben
Hoiquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat daar een hele waslijst onder valt.
Hoi Fann
He Bossie ... Leuk je hier te zien.. Maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar verzin ik wel iets op, als het goed is start ik over een aantal weken als postbode, dus dat komt dan wel goed.(Alleen ga ik dan niet bij post.nl werken)quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar je mag geen postzegels meer plakken, pas op hoor!
Denk dat Bossie wel solidair isquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
[..]
maar je mag geen postzegels meer plakken, pas op hoor!
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
He Bossie ... Leuk je hier te zien.. MaarJa dank je, al word ik pas in 2021 40SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe aan postcrossing: GC / [Postcrossing] #92: Postzegel hier, postzegel daar
Vind ik erg leuk (en verslavend![]()
_
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Maar kom je dan wel in dienst Bos? Met een overeenkomst met die bezorgdienst?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar verzin ik wel iets op, als het goed is start ik over een aantal weken als postbode, dus dat komt dan wel goed.(Alleen ga ik dan niet bij post.nl werken)![]()
![]()
Ik word in eerste instantie gedetacheerd door het wsw-bedrijf hier in Eindhoven. Maar die zijn in principe ook gewoon de beheerde van het regiokantoor van Businesspost.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kom je dan wel in dienst Bos? Met een overeenkomst met die bezorgdienst?
leuk topic om te lurken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik doe aan postcrossing: GC / [Postcrossing] #92: Postzegel hier, postzegel daar
Dan ligt de schuld ook deels bij de verzender natuurlijk...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
Die hele bezorg branche is een grote puinhoop... Vooral de pakket-services .. Op mn werk ontvang ik dagelijks leveringen en de ene keer is het TNT , dan weer UPS maar uiteindelijk is het weer hetzelfde bedrijf en soms wordt het door een derde particuliere bezorger verstuurd ... Op mn werk moet ik van te voeren weten wie komt en het tracking nummer weten maar dat loopt soms echt heel scheef.. Vaak komen pakketten aan voordat ik er weet van heb... Erg lastig en tijdverslindend... Soms zeg ik ook gewoon Nee.. Geen idee voor wie dit is ..
wat schattigquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je, al word ik pas in 2021 40![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |