quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hoeft het resultaat natuurlijk helemaal niet te posten!!
quote:
Je herkende 99% van de niet-bestaande woorden als correct Nederlands??quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar dat iedereen die score krijgt. Ik zat op 99 % En ik ben dom
Ik gokte al een beestquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je herkende 99% van de niet-bestaande woorden als correct Nederlands??
Ik word morgen helaas nog gewoon op kantoor verwacht, en we kunnen niet eens een paasborrel gaan drinken, aangezien er morgen in Ierland nergens ook maar 1 druppel alcohol verkocht mag worden.quote:
Valt nog best meequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zal ik die test eens gaan doenof toch maar niet
Zie je wel dat het niks voorsteltquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Valt nog best mee![]()
Je hebt 84% van de woorden juist herkend.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
Fann ik kom je schilderwondertjes wel eens een keer in het echt bekijken.....
Geeen druppel want?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:05 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik word morgen helaas nog gewoon op kantoor verwacht, en we kunnen niet eens een paasborrel gaan drinken, aangezien er morgen in Ierland nergens ook maar 1 druppel alcohol verkocht mag worden.
Kan je kliederenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
Fann ik kom je schilderwondertjes wel eens een keer in het echt bekijken.....
Hoezo niet! FANN is gewoon goed met woorden. Waarom doe jij anders voorkomen?quote:
Goede Vrijdag, legislation by law. Ierland is 95% katholiek.quote:
Nice ik lijk op haar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik luister deze, ik kreeg een DM
Ze ziet er tegenwoordig niet meer uit. Vette plofkop. Vroeger wel, maar zo zie jij er niet uit.quote:
Ja echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pfffffff mocht je willen![]()
Nee kloptquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig niet meer uit. Vette plofkop. Vroeger wel, maar zo zie jij er niet uit.
Als jij die lijs uit je fotoboek bent dan lijk je op Tante Sidonia. Alleen je neus is iets kleiner.quote:
Bedoel je dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als jij die lijs uit je fotoboek bent dan lijk je op Tante Sidonia. Alleen je neus is iets kleiner.
Ik voetbal niet maar kwam wel in Hoolsquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dank je. Ik ben natuurlijk ook nog geen 40+ dus kwam hier eigenlijk nooit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |