Ligt er aan, durf ik dan daarna nog?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:05 schreef Oognip het volgende:
Greys, zal ik je foto's van D. sturen van tijdens en na zijn donatie?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:09 schreef Toekito het volgende:
Greys ik heb mezelf ff in de OP gerommeld tussen jou en muis in
Tuurlijk!quote:Ik moet morgen ook bloedprikken dus als jij dan aan mij denkt komt het goed
Haha nou er is weinig naald te zien op die foto, maar op de eerste foto kijkt ie nog blij en heeft ie een gezonde kleur op z'n gezicht en op de foto daarna kijkt ie nog steeds blij, maar ziet ie alles draaien en is ie lijkbleekquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ligt er aan, durf ik dan daarna nog?
Vertel eens eerst?
Ik heb nog een foto van die dikke naald in mijn arm van de vorige keer waar ik amper naar kan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
Zo een dikke naald jonguh!
PAS OP PAS OP PAS OP!Oh gatver, ik heb geen fobie maar dit vind ik wel naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan zal ik maar niet vertellen wat er daarna gebeurdequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:08 schreef Toekito het volgende:
Nou durf ik straks morgen niet meer Oognip....
Oh, en bij gewoon bloedprikken gebruiken ze een veeel kleinere naaldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:08 schreef Toekito het volgende:
Nou durf ik straks morgen niet meer Oognip....
wat is dit dan? Abnormaal bloedprikken? Ultrabloed prikken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, en bij gewoon bloedprikken gebruiken ze een veeel kleinere naald
weet ik maar ik ben echt als de dood voor alles in witte jassen enzo.....handig als je er minimaal 4 x per jaar moet zijnquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh, en bij gewoon bloedprikken gebruiken ze een veeel kleinere naald
supersonisch bloedzuigenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat is dit dan? Abnormaal bloedprikken? Ultrabloed prikken?
Note to self, geen witte jas aan naar een sjoelmeetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar ik ben echt als de dood voor alles in witte jassen enzo.....handig als je er minimaal 4 x per jaar moet zijn
En ik zal maar niet recht vanuit het werk komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Note to self, geen witte jas aan naar een sjoelmeet
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
Zo een dikke naald jonguh!
PAS OP PAS OP PAS OP!NaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is de versie voor bloeddonatie wel asociaal dik. Prikje als hij erin gaat is wel te hebben maar auwauw als hij niet meteen goed zit en ze moeten schuiven.En de 5-10 minuten zit met naald in arm daarna is dan ook best lang.
Gelukkig heb ik de laatste tijd een heel goede prikster.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij hebt je angst georven?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Dan vind ik jullie wellicht idd minder lief damesleuk die erfelijke dingen.....
jaquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef RenRen- het volgende:
Toek herinnert me eraan dat ik ergens een witte trui heb liggen
Maar ik ben hem kwijt
Waar kan dat ding zijn
Oh, dat met bloed heeft Fiets ook, en zijn vader ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jamijn moeder (en haar broertje en zus) zijn al bang als ze het woord horen.
Ik kan iets beter tegen bloed maar als mijn moeder bloed zag ging ze neer. En ze had nog al eens bloedneuzen die best heftig waren dus je mag drie x raden
Niet georven, geconditioneerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jamijn moeder (en haar broertje en zus) zijn al bang als ze het woord horen.
Ik kan iets beter tegen bloed maar als mijn moeder bloed zag ging ze neer. En ze had nog al eens bloedneuzen die best heftig waren dus je mag drie x raden
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.quote:
Met deze naalden kan het bloed ubersnel stromen en dat is wat ze willen daar, stelletje bloedzuigersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat is dit dan? Abnormaal bloedprikken? Ultrabloed prikken?
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.
Wij toch ook? Anders zitten we daar een uur voor een volbloed donatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met deze naalden kan het bloed ubersnel stromen en dat is wat ze willen daar, stelletje bloedzuigers
wtf?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.
Truequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij toch ook? Anders zitten we daar een uur voor een volbloed donatie.
Niet de arretjescake dissen.quote:
Zitten zo te zien zandtaartkoekjes in. Dat is niet de Eckte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er wel verrukkelijk uit
om
nom
nom
* sp3c runs away
goddelijk lekker.quote:
Puik Planquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit topic vol gepost moet worden, want in het nieuwe deel komt iemand zich melden die ook wil komen maar twijfelt omdat ie niemand kent dus die moeten we even met zijn allen overhalen
Ik ken er echt pas 6 ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
nou, bij deze dan!
ik twijfel al iets minder nu![]()
maar komen er nog meer voor jullie onbekende mensen of kent iedereen elkaar al
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
nou, bij deze dan!
ik twijfel al iets minder nu![]()
maar komen er nog meer voor jullie onbekende mensen of kent iedereen elkaar al
je mist er niks aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.
Dat zeiden ze over jou ook maar dat bleek best mee te vallen.quote:
Maar dat komt omdat jij alles en iedereen vergeet.quote:
Ik ken jou van de wordfeudcompetitie. :$quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
En van de overige aanwezigen ken ik ook niet iedereen, maar dat is onderdeel van de lol. Gewoon bij een groepje gaan staan met je naamstickert (ja echt!) en voor je het weet ben je aan de klets over van alles en nog wat.
Ik kan niet goed met emoties omgaan.quote:
Hatsee!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken jou van de wordfeudcompetitie. :$
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.
oh. dan ken ik jullie ook allebeiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik zag je net op bezoek bij Emma de eend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh. dan ken ik jullie ook allebei
Nee, ik speel deze maand niet mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja! emma is elk jaar mijn teken dat de lente is begonnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik zag je net op bezoek bij Emma de eend.
We hebben Emma nodig dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja! emma is elk jaar mijn teken dat de lente is begonnen
Jaquote:
Jij was het prototype ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
MPG geef nou gewoon toe dat jij heel erg op me lijkt alleen dat jij uit 077 komt ipv 010.:P
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenquote:
Waat zaesse?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenHelaas is het niet helemaal gelukt, met je spraakgebrek
Ik lust aardappels ja.quote:
Jij gaat met mij mee rijden he?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij op 8 april sjoelen?quote:
Oh enquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:11 schreef Schunckelstar het volgende:
ok, de twijfel is nu al redelijk weg
Hoaj dien moel!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenHelaas is het niet helemaal gelukt, met je spraakgebrek
En het is niet wederzijds? Wie reserveerde er een eettafelplekje aan mijn zijde?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Toekito het volgende:
Maar ben wel benieuwd waarom Cat zo benieuwd is naar me......ben gewoon straatjoch van 28
Als ik t in de agenda geschoven krijg welquote:
Ik zou zoiets nooit durvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het is niet wederzijds? Wie reserveerde er een eettafelplekje aan mijn zijde?
Als t goed is wel, ja.quote:
Zou leuk zijn! En praktisch, aangezien ik waarschijnlijk ga treinen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik t in de agenda geschoven krijg wel.
Weet ik pas begin volgende week, denk ik...
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je zelf geen auto trouwens? Kunnen we wedstrijdje doen
Morgen hoop ik te horen dat alles juist WEL goed zit aangeslotenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.
Gaat heen jij.....schuif nou maar in je agendaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken of ik wat draadjes andersom kan solderen ofzo...
Ja ik schrok me ook wild toen ik die doneer-naald voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh gatver, ik heb geen fobie maar dit vind ik wel naar
Mij ken je al van de asielactiesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Missionaris Greys laat weer van zich horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ken je al van de asielacties
Nee serieus, als je naar één meet kunt zonder iemand te kennen is het een ESF meet
Echt. Binnen 2 minuten voel je je thuis, beloofd!
Wil je nog bij de OVB op de lijst of kom je gewoon voor het eggie?
Ja Schunckel, je mot op de lijstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ken je al van de asielacties
Nee serieus, als je naar één meet kunt zonder iemand te kennen is het een ESF meet
Echt. Binnen 2 minuten voel je je thuis, beloofd!
Wil je nog bij de OVB op de lijst of kom je gewoon voor het eggie?
oeh. ik ben heel bang. nu alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Schunckel, je mot op de lijstEn als je heel bang bent dan houd ik je hand vast
ALS JE NIET KOMT KRIJG JE SPIJT!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Schunckelstar het volgende:
haha ok![]()
doe maar eerst onder voorbehoud, want eerst vrij vragen.
maar dat is eigenlijk nooit een probleem als ik redelijk op tijd ben, dus dat komt wel goed
Echt deteringquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik schrok me ook wild toen ik die doneer-naald voor het eerst zag.
En vanavond weer
Hatsee, that's the spirit!quote:
Nou het idee dat DIE naald door je vel en in je vat gaat prikken is echt een idioot rotideequote:
Schunckel komt natuurlijk alleen voor het ESF als een eckte homowquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsee, that's the spirit!
En ik zweer je, achteraf geef je me gelijk
Tis knus en tof en grappig en spannend (songfestival hyperen als Nederland moet lijkt ineens op penalties tijdens een WK) en leukkkkkkkkkkk!
Ja, heel erg prettig is het zeker niet. Ik kijk ook nooit naar de naald waar ze me mee gaan prikken. Geloof dat ik dan zo weg zou lopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het idee dat DIE naald door je vel en in je vat gaat prikken is echt een idioot rotidee
Ik dacht ook eerst - zonder gein - dat dat alleen het 'opzetstuk' was en dat daar nog een dunnere naald in gezet zou worden oid![]()
Maar nee, dit gevaarte was het.
Ik wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, heel erg prettig is het zeker niet. Ik kijk ook nooit naar de naald waar ze me mee gaan prikken. Geloof dat ik dan zo weg zou lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Zo in het klein lijkt het wel mee te vallen.
Maar van dichtbij...Dit was vanavond:
Volgende keer een betere pic maken, je ziet hier nog niet eens de opening in de naald zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was wel een toffe vergelijking though
Past preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Yeah Right
Nu douchen en naar het werk
Hopelijk is het wel een waterzuiger, anders ist zund van het apparaat.quote:
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik voel me al zo lekgeprikt (mijn linkermiddelvinger hebben ze ook geprikt om HB te bepalen, die doet meer zeer dan mijn arm) en nu ook nog dihikkkkkkkkkkkkkk. *kras*
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.Liep je met twee armen vol pleisters. En dan ook nog van die superhechtende en niet meebewegende plastic gevallen. Als ik die een uurtje later eraf haalde stonden de vouwen in mijn ellebogen.
![]()
Gelukkig bedachten ze na een half jaar dat devingerprikken
net zo goed waren.
Hoge HB zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn HB was 10.3 trouwens en bloeddruk 152/89. Waarna ze riep 'Oh je bent ècht bang!'
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die nog twijfelen of die donatie naald echt dik is...
Jezus fuck, als je dit zo ziet durf je nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat zij zegt. Mijn hb wil na een aantal goede jaren niet echt royaal meer op peil komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoge HB zeg
Die van mij zit standaard al op de grens van wel/niet mogen geven
Mijn bloeddruk was nog hoger dan de vorige keerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Mijn hb wil na een aantal goede jaren niet echt royaal meer op peil komen.![]()
En je bloeddruk Greys! Stresskippie.![]()
Die wordt op een andere dag gehouden geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Is de vrijmarkt er nog met Koninginnedag? Of wordt het afgeschaft omdat iedereen voor de tv moet zitten?
30 april toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wordt op een andere dag gehouden geloof ik![]()
Even checken, moment
Volgens mij gewoon toch op de inhuldigingsdag:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
30 april toch?
Oh de vrijmarktgoeiemorgen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon toch op de inhuldigingsdag:
http://nos.nl/artikel/468223-wel-vrijmarkt-op-koninginnedag.html
Is jouw werkgever geen hoofdsponsor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
Zal wel ergens een stream zijn en anders slepen we een tv over de werkvloer
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik hoop ook in Rotterdam dan, ik wil knuffels kwijtraken
quote:Het centrum van Rotterdam zal dinsdag 30 april 2013 voor een deel worden ingenomen door de welbekende vrijmarkt.
Om in aanmerking te komen voor een vrijmarktplaats kunnen belangstellenden zich met ingang van medio februari hiervoor aanmelden.
Aanmelden
Alle plaatsen zijn al uitgegeven. U kunt zich niet meer aanmelden voor de vrijmarkt Konninginnedag 2013.
Gewoon alsnog je kleedje voor je eigen stoepje neerleggen en kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fucking dom, vroeger kon je gewoon hier om de hoek staan
Hier komt niemand, dan ga ik wel naar het pleintje en dat idd zeggen. 5-8 jaar geleden stond ik daar ook gewoon, kleedje neergemikt en zijn we daar gewoon gaan zitten...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon alsnog je kleedje voor je eigen stoepje neerleggen en kijken wat er gebeurt
Gewoon zeggen dat je het niet wist
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Nu bedwaarts![]()
Eergisternacht ging de wekker om kwart voor vier en afgelopen nacht is mijn nichtje vanuit haar logeerbed drie keer op mijn opklapbed (en dus op mij) gevallen.![]()
Ongestoorde nacht in eigen bedje FTW!
Kom om 15u maar terugquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:54 schreef Toekito het volgende:
Ik rij net langs Henk istie dicht......ik wilde Greys-koffie.
Dat heet vorklepelkoffiequote:Op woensdag 27 maart 2013 07:54 schreef Toekito het volgende:
Ik rij net langs Henk istie dicht......ik wilde Greys-koffie.
Dat kan iedereen. Voor de een duurt het alleen ff wat langerquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Cat22 het volgende:
Mensen die zomaar langs Henk kunnen rijden
Dat dat kan in Nederlandquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Cat22 het volgende:
En toch hou je van mequote:Op woensdag 27 maart 2013 10:22 schreef Cat22 het volgende:
Enige koffie die ik lust (serieus)quote:
SUUUUUUUUUUUUSHIIIII.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
Q en ik hadden het er over dat het ons tof lijkt om met mensen die het leuk lijken om voor aanvang van de meet de 14e bij Shabu Shabu Rotterdam te gaan eten, omdat Shabuen we dan toch dichtbij zijn. Lijken meer mensen dit leuk?
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb zelfs nog nooit sushi gegeten![]()
Het lijkt me voor greys minder leuk i.v.m. de frietkar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
Q en ik hadden het er over dat het ons tof lijkt om met mensen die het leuk lijken om voor aanvang van de meet de 14e bij Shabu Shabu Rotterdam te gaan eten, omdat Shabuen we dan toch dichtbij zijn. Lijken meer mensen dit leuk?
Het is patatquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef MPG het volgende:
Frietenwagen!
[ afbeelding ]
En toetje van Henk!
Daar kan toch geen rauwe vis tegenop?
jep!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gaat greys achter de patatkar staan dan
nee want die gast bakt friet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:35 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het is een rotterdamse kraam in rotterdam, dan is het patat.
Nou nee, maar als de helft naar Shabu gaat, worden de kosten voor die kar waarschijnlijk ook weer te hoog p.p., waardoor mensen ook weer afhaken natuurlijk.... maar stel, de sushi is om 12 uur en de friet (of patat, zo u wilquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gaat greys achter de patatkar staan dan
Nip en ik wilden sowieso rond 17u oid gaan sushi eten. Ik ben niet echt heel dol op patat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou nee, maar als de helft naar Shabu gaat, worden de kosten voor die kar waarschijnlijk ook weer te hoog p.p., waardoor mensen ook weer afhaken natuurlijk.... maar stel, de sushi is om 12 uur en de friet (of patat, zo u wil) om 19 uur, dan kan het best natuurlijk
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.ladage.nl/ BRAM LADAGE bakt de lekkerste PATAT van Nederland.
PATATFRIETENquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.
wijze woordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.
Want?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
euh dan laat die hele patatkraam maar zitten dan hè
zelfs hier troll je als een malle beerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nah, gewoon retarded aan 't doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs hier troll je als een malle beer
Nee. Een echte vent zal nooit toezeggingen doen als het over patat gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Noem het gewoon patates frites.
Opgelost.
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Een echte vent zal nooit toezeggingen doen als het over patat gaat.
Whehe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fiets!
Frikandel of kroket?!
Gourmetten of steengrillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Frikandel speciaal én een kroket. Zonder mosterd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fiets!
Frikandel of kroket?!
Gourmetten of steengrillen?
dan verneuk je de smaak van de kroket man.quote:
That's what he said.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
omdat surveillance-viez geen mosterd op zijn kroket doet
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan verneuk je de smaak van de kroket man.
ik heb op patat gestemd want muis zegt friet of zelfs frites. Ja, dan streep ik je gelijk door op het lijstje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb op muis gestemd, puur omdat surveillance-viez geen mosterd op zijn kroket doet
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
wie is hier nou de snackbarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!
jij snapt er niks van
HAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabemoeijenietmetmannendingenmuisaaaaaaaaaaaaa............quote:
je bent echt wel aan het sletten hier hequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik doop gaarne Bart zijn ballen in de mosterd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabemoeijenietmetmannendingenmuisaaaaaaaaaaaaa............
MEER PATAT VOOR FIETSquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?
Ik doe niet mee, sorry
Komt ie nu pas achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent echt wel aan het sletten hier he
als ik meneer muis was zou ik je gelijk een paar keer door de keet slaan.quote:
Pffffhahahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik meneer muis was zou ik je gelijk een paar keer door de keet slaan.
we gaan gewoon met 50 man patat eten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Als een (flink) deel Shabu gaat doen ga ik de Ladage kar iig afzeggen want dan wordt dat te duur p.p.
Dus dan hoor ik het wel heel graag snel.
En dan ga ik ook Henk zijn chocotaart e.d. afzeggenWant da's dan ook een beetje raar om elders te eten en dan bij hem alleen toetje te nemen.
Vrijheid blijheid hoor, als jullie liever gaan Shabuen gewoon doen!
Maar dan moet ik het dus wel echt snel weten nu.
Ja maar als van de mensen die nu komen er een deel gaat Shabuën wordt de patatkraam te duurquote:
Ik bescherm je welquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Normaal roep ik om friet maar voor Greys en de kroeg roep ik dit keer PATAT!
*duikt weg achter Greys voordat MPG en consorten arriveren*
Hij zegt pattat en vreet geen mosterd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!
jij snapt er niks van
Maar we eten toch sowieso niet bij Henk? Alleen het toetje maar met de rest heeft hij toch niks te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?
Ik doe niet mee, sorry
het is patat en kroket hoort met mosterdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zegt pattat en vreet geen mosterd.
Die man moet nog veel leren...
Ik snap dequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als van de mensen die nu komen er een deel gaat Shabuën wordt de patatkraam te duur
Dus dan zeg ik hem af.
Ik had niet verwacht dat er ineens van het eten afgeweken zou gaan worden wat al weken in de OP staat eerlijk gezegdEn het staat iedereen vrij, maar ik mot nu toch echt ja of nee tegen die offerte van Ladage gaan zeggen.
ZO KAN HIJ WEL WEER HE?????quote:
Eén duwtje en je ligt om.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eén duwtje en je ligt om.![]()
Maar wel lief.![]()
Nee maar dan neem je je drankjes tijdens het eten bij Henk ipv Shabu...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar we eten toch sowieso niet bij Henk? Alleen het toetje maar met de rest heeft hij toch niks te maken?
Wel. Maar dat hoorde je niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]![]()
Zoeen grote mond had je niet toen je meemocht in de Muizentaxi.
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Die kar zou dan toch bij Henk komen staan? Of begrijp ik het niet goed?
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
En chocoladetaart hoop ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.
Kun je al een prijsje geven obv de mensen die nu blijven eten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Tussen allegrappen
door...
Ik wil dan ajb wel pretty please uiterlijk vrijdagochtend weten hoeveel van de komers er gaan Shabuën, want dan moet ik opnieuw laten berekenen qua patatkraam en op basis daarvan bepalen of dat een ja of nee wordt tegen die offerteIk moet nu echt knopen gaan hakken, kan ze niet nog langer laten wachten.
JAAAAA!quote:
Ja ik zit nog met mijn jas aan na het werk, dus ik zal vanavond even rekenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je al een prijsje geven obv de mensen die nu blijven eten?
Dan weten de eters waar ze ja op zeggen als het de kar wordt.
En nu ben ik warrekuh.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
nee, koffie en thee hebben de hoogste winstmarge.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van maar ik zou denken dat op alle drankjes ongeveer een zelfde winstmarge zou zitten?
zonder te zeggen dat de tetters van muis niet groot genoeg zijn, zijn ze niet groot genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
geef dat toetje dan gewoon aan mij, dat komt wel goed
muis laat dr tetten wel ff zien
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
je hebt dat niet voor mij over begrijp ik?
gewoon mosterd op smerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zonder te zeggen dat de tetters van muis niet groot genoeg zijn, zijn ze niet groot genoeg.
en de partyquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:36 schreef Toekito het volgende:
Koffie en thee idd dus de KSC-boys zorgen voor de omzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |