Nip en ik wilden sowieso rond 17u oid gaan sushi eten. Ik ben niet echt heel dol op patat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou nee, maar als de helft naar Shabu gaat, worden de kosten voor die kar waarschijnlijk ook weer te hoog p.p., waardoor mensen ook weer afhaken natuurlijk.... maar stel, de sushi is om 12 uur en de friet (of patat, zo u wil) om 19 uur, dan kan het best natuurlijk
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
http://www.ladage.nl/ BRAM LADAGE bakt de lekkerste PATAT van Nederland.
PATATFRIETENquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.
wijze woordenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat zegt ie alleen maar om rotterdammers te trekken. in de praktijk bakt die gast friet. patat is niet te vreten.
Want?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
euh dan laat die hele patatkraam maar zitten dan hč
zelfs hier troll je als een malle beerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nah, gewoon retarded aan 't doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zelfs hier troll je als een malle beer
Nee. Een echte vent zal nooit toezeggingen doen als het over patat gaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:47 schreef Muis006 het volgende:
Noem het gewoon patates frites.
Opgelost.
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fietsquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee. Een echte vent zal nooit toezeggingen doen als het over patat gaat.
Whehe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fiets!
Frikandel of kroket?!
Gourmetten of steengrillen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Frikandel speciaal én een kroket. Zonder mosterd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar je vergeet de belangrijkste vraag Fiets!
Frikandel of kroket?!
Gourmetten of steengrillen?
dan verneuk je de smaak van de kroket man.quote:
That's what he said.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
omdat surveillance-viez geen mosterd op zijn kroket doet
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan verneuk je de smaak van de kroket man.
ik heb op patat gestemd want muis zegt friet of zelfs frites. Ja, dan streep ik je gelijk door op het lijstje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:56 schreef sp3c het volgende:
ik heb op muis gestemd, puur omdat surveillance-viez geen mosterd op zijn kroket doet
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Oognip het volgende:
Q en ik hadden het er over dat het ons tof lijkt om met mensen die het leuk lijken om voor aanvang van de meet de 14e bij Shabu Shabu Rotterdam te gaan eten, omdat Shabuen we dan toch dichtbij zijn. Lijken meer mensen dit leuk?
wie is hier nou de snackbarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!
jij snapt er niks van
HAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabemoeijenietmetmannendingenmuisaaaaaaaaaaaaa............quote:
je bent echt wel aan het sletten hier hequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik doop gaarne Bart zijn ballen in de mosterd
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabemoeijenietmetmannendingenmuisaaaaaaaaaaaaa............
MEER PATAT VOOR FIETSquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?
Ik doe niet mee, sorry
Komt ie nu pas achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je bent echt wel aan het sletten hier he
als ik meneer muis was zou ik je gelijk een paar keer door de keet slaan.quote:
Pffffhahahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als ik meneer muis was zou ik je gelijk een paar keer door de keet slaan.
we gaan gewoon met 50 man patat eten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:00 schreef Greys het volgende:
Als een (flink) deel Shabu gaat doen ga ik de Ladage kar iig afzeggen want dan wordt dat te duur p.p.
Dus dan hoor ik het wel heel graag snel.
En dan ga ik ook Henk zijn chocotaart e.d. afzeggenWant da's dan ook een beetje raar om elders te eten en dan bij hem alleen toetje te nemen.
Vrijheid blijheid hoor, als jullie liever gaan Shabuen gewoon doen!
Maar dan moet ik het dus wel echt snel weten nu.
Ja maar als van de mensen die nu komen er een deel gaat Shabuën wordt de patatkraam te duurquote:
Ik bescherm je welquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:04 schreef Cat22 het volgende:
Normaal roep ik om friet maar voor Greys en de kroeg roep ik dit keer PATAT!
*duikt weg achter Greys voordat MPG en consorten arriveren*
Hij zegt pattat en vreet geen mosterd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
klets niet vriend, de mosterd versterkt de smaak!!
jij snapt er niks van
Maar we eten toch sowieso niet bij Henk? Alleen het toetje maar met de rest heeft hij toch niks te maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus dan eten we niet meer bij Henk terwijl ie zijn kroeg gratis voor ons beschikbaar stelt altijd en speciaal op dinsdag voor ons open gaat?
Ik doe niet mee, sorry
het is patat en kroket hoort met mosterdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zegt pattat en vreet geen mosterd.
Die man moet nog veel leren...
Ik snap dequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als van de mensen die nu komen er een deel gaat Shabuën wordt de patatkraam te duur
Dus dan zeg ik hem af.
Ik had niet verwacht dat er ineens van het eten afgeweken zou gaan worden wat al weken in de OP staat eerlijk gezegdEn het staat iedereen vrij, maar ik mot nu toch echt ja of nee tegen die offerte van Ladage gaan zeggen.
ZO KAN HIJ WEL WEER HE?????quote:
Eén duwtje en je ligt om.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eén duwtje en je ligt om.![]()
Maar wel lief.![]()
Nee maar dan neem je je drankjes tijdens het eten bij Henk ipv Shabu...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar we eten toch sowieso niet bij Henk? Alleen het toetje maar met de rest heeft hij toch niks te maken?
Wel. Maar dat hoorde je niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]![]()
Zoeen grote mond had je niet toen je meemocht in de Muizentaxi.
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Die kar zou dan toch bij Henk komen staan? Of begrijp ik het niet goed?
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
En chocoladetaart hoop ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.
Kun je al een prijsje geven obv de mensen die nu blijven eten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Tussen allegrappen
door...
Ik wil dan ajb wel pretty please uiterlijk vrijdagochtend weten hoeveel van de komers er gaan Shabuën, want dan moet ik opnieuw laten berekenen qua patatkraam en op basis daarvan bepalen of dat een ja of nee wordt tegen die offerteIk moet nu echt knopen gaan hakken, kan ze niet nog langer laten wachten.
JAAAAA!quote:
Ja ik zit nog met mijn jas aan na het werk, dus ik zal vanavond even rekenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je al een prijsje geven obv de mensen die nu blijven eten?
Dan weten de eters waar ze ja op zeggen als het de kar wordt.
En nu ben ik warrekuh.
Ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
nee, koffie en thee hebben de hoogste winstmarge.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:31 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er totaal geen verstand van maar ik zou denken dat op alle drankjes ongeveer een zelfde winstmarge zou zitten?
zonder te zeggen dat de tetters van muis niet groot genoeg zijn, zijn ze niet groot genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
geef dat toetje dan gewoon aan mij, dat komt wel goed
muis laat dr tetten wel ff zien
Neequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:35 schreef sp3c het volgende:
je hebt dat niet voor mij over begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |