het is patat en kroket hoort met mosterdquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zegt pattat en vreet geen mosterd.
Die man moet nog veel leren...
Ik snap dequote:Op woensdag 27 maart 2013 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar als van de mensen die nu komen er een deel gaat Shabuën wordt de patatkraam te duur
Dus dan zeg ik hem af.
Ik had niet verwacht dat er ineens van het eten afgeweken zou gaan worden wat al weken in de OP staat eerlijk gezegdEn het staat iedereen vrij, maar ik mot nu toch echt ja of nee tegen die offerte van Ladage gaan zeggen.
ZO KAN HIJ WEL WEER HE?????quote:
Eén duwtje en je ligt om.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eén duwtje en je ligt om.![]()
Maar wel lief.![]()
Nee maar dan neem je je drankjes tijdens het eten bij Henk ipv Shabu...quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar we eten toch sowieso niet bij Henk? Alleen het toetje maar met de rest heeft hij toch niks te maken?
Wel. Maar dat hoorde je niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]![]()
Zoeen grote mond had je niet toen je meemocht in de Muizentaxi.
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Die kar zou dan toch bij Henk komen staan? Of begrijp ik het niet goed?
Jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:09 schreef liesje1979 het volgende:
Die kar zou dan toch bij Henk komen staan? Of begrijp ik het niet goed?
En chocoladetaart hoop ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, en dus drankjes en vorklepelkoffiekes bij Henk ipv bij Shabu.
Kun je al een prijsje geven obv de mensen die nu blijven eten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Tussen allegrappen
door...
Ik wil dan ajb wel pretty please uiterlijk vrijdagochtend weten hoeveel van de komers er gaan Shabuën, want dan moet ik opnieuw laten berekenen qua patatkraam en op basis daarvan bepalen of dat een ja of nee wordt tegen die offerteIk moet nu echt knopen gaan hakken, kan ze niet nog langer laten wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |