Mijn bloeddruk was nog hoger dan de vorige keerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat zij zegt. Mijn hb wil na een aantal goede jaren niet echt royaal meer op peil komen.![]()
En je bloeddruk Greys! Stresskippie.![]()
Die wordt op een andere dag gehouden geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef RenRen- het volgende:
Is de vrijmarkt er nog met Koninginnedag? Of wordt het afgeschaft omdat iedereen voor de tv moet zitten?
30 april toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wordt op een andere dag gehouden geloof ik![]()
Even checken, moment
Volgens mij gewoon toch op de inhuldigingsdag:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
30 april toch?
Oh de vrijmarktgoeiemorgen.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon toch op de inhuldigingsdag:
http://nos.nl/artikel/468223-wel-vrijmarkt-op-koninginnedag.html
Is jouw werkgever geen hoofdsponsor?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
Zal wel ergens een stream zijn en anders slepen we een tv over de werkvloer
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]Ik hoop ook in Rotterdam dan, ik wil knuffels kwijtraken
quote:Het centrum van Rotterdam zal dinsdag 30 april 2013 voor een deel worden ingenomen door de welbekende vrijmarkt.
Om in aanmerking te komen voor een vrijmarktplaats kunnen belangstellenden zich met ingang van medio februari hiervoor aanmelden.
Aanmelden
Alle plaatsen zijn al uitgegeven. U kunt zich niet meer aanmelden voor de vrijmarkt Konninginnedag 2013.
Gewoon alsnog je kleedje voor je eigen stoepje neerleggen en kijken wat er gebeurtquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Fucking dom, vroeger kon je gewoon hier om de hoek staan
Hier komt niemand, dan ga ik wel naar het pleintje en dat idd zeggen. 5-8 jaar geleden stond ik daar ook gewoon, kleedje neergemikt en zijn we daar gewoon gaan zitten...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon alsnog je kleedje voor je eigen stoepje neerleggen en kijken wat er gebeurt
Gewoon zeggen dat je het niet wist
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:30 schreef Cat22 het volgende:
Nu bedwaarts![]()
Eergisternacht ging de wekker om kwart voor vier en afgelopen nacht is mijn nichtje vanuit haar logeerbed drie keer op mijn opklapbed (en dus op mij) gevallen.![]()
Ongestoorde nacht in eigen bedje FTW!
Kom om 15u maar terugquote:Op woensdag 27 maart 2013 07:54 schreef Toekito het volgende:
Ik rij net langs Henk istie dicht......ik wilde Greys-koffie.
Dat heet vorklepelkoffiequote:Op woensdag 27 maart 2013 07:54 schreef Toekito het volgende:
Ik rij net langs Henk istie dicht......ik wilde Greys-koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |