supersonisch bloedzuigenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat is dit dan? Abnormaal bloedprikken? Ultrabloed prikken?
Note to self, geen witte jas aan naar een sjoelmeetquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
weet ik maar ik ben echt als de dood voor alles in witte jassen enzo.....handig als je er minimaal 4 x per jaar moet zijn
En ik zal maar niet recht vanuit het werk komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Note to self, geen witte jas aan naar een sjoelmeet
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:05 schreef Oognip het volgende:
Zo een dikke naald jonguh!
PAS OP PAS OP PAS OP!NaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al is de versie voor bloeddonatie wel asociaal dik. Prikje als hij erin gaat is wel te hebben maar auwauw als hij niet meteen goed zit en ze moeten schuiven.En de 5-10 minuten zit met naald in arm daarna is dan ook best lang.
Gelukkig heb ik de laatste tijd een heel goede prikster.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Jij hebt je angst georven?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:19 schreef Toekito het volgende:
Dan vind ik jullie wellicht idd minder lief damesleuk die erfelijke dingen.....
jaquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:21 schreef RenRen- het volgende:
Toek herinnert me eraan dat ik ergens een witte trui heb liggen
Maar ik ben hem kwijt
Waar kan dat ding zijn
Oh, dat met bloed heeft Fiets ook, en zijn vader ookquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jamijn moeder (en haar broertje en zus) zijn al bang als ze het woord horen.
Ik kan iets beter tegen bloed maar als mijn moeder bloed zag ging ze neer. En ze had nog al eens bloedneuzen die best heftig waren dus je mag drie x raden
Niet georven, geconditioneerd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
jamijn moeder (en haar broertje en zus) zijn al bang als ze het woord horen.
Ik kan iets beter tegen bloed maar als mijn moeder bloed zag ging ze neer. En ze had nog al eens bloedneuzen die best heftig waren dus je mag drie x raden
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.quote:
Met deze naalden kan het bloed ubersnel stromen en dat is wat ze willen daar, stelletje bloedzuigersquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wat is dit dan? Abnormaal bloedprikken? Ultrabloed prikken?
quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.
Wij toch ook? Anders zitten we daar een uur voor een volbloed donatie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:33 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met deze naalden kan het bloed ubersnel stromen en dat is wat ze willen daar, stelletje bloedzuigers
wtf?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Boter, suiker, cacao, eitje en de goedkoopste biscuitjes die je kunt vinden. Dat bij elkaar mikken en in de koelkast laten opstijven. Geen verjaardag is compleet zonder.
Truequote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wij toch ook? Anders zitten we daar een uur voor een volbloed donatie.
Niet de arretjescake dissen.quote:
Zitten zo te zien zandtaartkoekjes in. Dat is niet de Eckte.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:37 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er wel verrukkelijk uit
om
nom
nom
* sp3c runs away
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |