B is toch niet heel klein en past volgens mij prima bij iemand die niet zo groot is.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Owja,quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Geheel mee eensquote:Op maandag 25 maart 2013 18:50 schreef SiGNe het volgende:
75B of 70C vind ikzelf het mooist, niet al te groot, zefs A vind ik nog prima.
Zolang de tepels maar niet voorbij de onderkant van de borst komt (hangtieten) en dat komt bij grote borsten vaker voor.
dat vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef padlarf het volgende:
grote borsten < mooie borsten < mooie grote borsten
mooie A > lelijke D
Ziet er goed uit hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
Nee joh. Je ontmoet alleen nog maar mannen die alleen nog maar dikke tieten willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik heb een harde plasser gekregen tijdens het lezen van deze post.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
strakke BH helpt niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
Het is volgens mij idd gewoon een kwestie van smaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:19 schreef houdjemond het volgende:
Pfff, wat een vraag weer, maar ik ben dan ook geen man, ik denk dat het formaat bij je moet passen..
Goede vriendin van me is dan heel erg lang, bijna 1.90, en die heeft een heel klein a-cupje.
Zit ze zelf ook heel erg mee, niet om het tieten-hebben, maar puur omdat het totaal niet past bij haar bouw/lichaam.
Ik ben dan zelf vrij klein, en ik heb aardige blikvangers, waar ik dan ook weer niet blij mee, ben, ruil liever met haar.
Maargoed, blijft een kwestie van smaak, denk ik.
Hm, ze heeft mooie, stevige borstjes met leuke tepels ( zo goed als zusjes, dus daarom weet ik dat) maar het valt in het niet met haar bouw, en dat is het dus meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Het is volgens mij idd gewoon een kwestie van smaak.
En ik denk dat 'mooi' voor veel mannen nog een hele brede term is. We hebben het dan wel over 'mooist', maar volgens mij moet je ver van het idealbeeld zitten wil je dat een man het lelijk vindt. En dan bedoel ik echt lelijk, niet dat 'wat een lelijke tieten' en dan stiekem er toch nog over fantaseren.![]()
Ik vind cup B/C het mooist en ik weet niet precies hoe die vriendin van jou er verder uit ziet, maar als ze bv. grote tepels heeft waar je lekker mee kan spelen () dan zou ik haar borsten best nog wel kunnen appreciëren.
Was misschien handiger geweest als jij een cup kleiner en zij een cup groter had gehad ;pquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm, ze heeft mooie, stevige borstjes met leuke tepels ( zo goed als zusjes, dus daarom weet ik dat) maar het valt in het niet met haar bouw, en dat is het dus meer.
Ik val bijna voorover, goede C hier, maar dat werkt gewoon niet met mijn 1.60cm lengte.
Precies!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Was misschien handiger geweest als jij een cup kleiner en zij een cup groter had gehad ;p
Maar ja, dat bedoel ik dus. Dat heeft ze dan weer wel. Er zal altijd iets zijn wat niet mooi wordt gevonden, maar er is zeker altijd iets wat WEL gewaardeerd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Mierenneuker. het volgende:
Pics TS, dan kunnen we beoordelen. Je moet het toch per persoon bekijken.werkt wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.flickr.com/pho(...)11220/in/photostream
Prima TSquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Kola het volgende:
[..]
werkt wel?
Niets aan veranderen babyquote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
E kan mooi zijn hangt van je postuur af. Wel klote voor je dat je er last van hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
gewoon slank. Maar vol op de juiste plekken. Tsja, iedereen heeft wel wat hè.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
E kan mooi zijn hangt van je postuur af. Wel klote voor je dat je er last van hebt.
Schralequote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vorige week m'n bh-maat opnieuw laten maten; 65D bij een lengte van 1.61
niets mis meequote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vorige week m'n bh-maat opnieuw laten maten; 65D bij een lengte van 1.61
Niet als het goed en met mate is gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Sowieso zijn echte borsten het mooist, hoe groot of klein ze ook zijn.
Siliconenborsten zijn lelijk en het is altijd te zien dat het nep is.
wtfquote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb een harde plasser gekregen tijdens het lezen van deze post.
Helemaal mee eens! Het ziet er niet uit en het voelt ook gewoon niet lekker aanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Oja, liever cup A dan neptieten.
Wat vind ik dat verschrikkelijk afgrijselijk.
en als iemand je afwijst om je cupmaat moet je sowieso blij zijn dat het niets wordtquote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
En kijk eens naar de modellenwereld, voornamelijk lange vrouwen met kleine borsten.
Trouwens, als je als man een relatie begint met iemand vanwege de cupmaat heb je sowieso niet echt een goede basis.
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Liever een plank dan een bos hout ofniet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Ben er ook niet fan van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Je hand in een wespennest, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:48 schreef Cod013 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het ziet er niet uit en het voelt ook gewoon niet lekker aan
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:53 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Liever een plank dan een bos hout ofniet?
sure.....
Dat is dus ook een hele fout boobjob. Ik kan je verzekeren dat het bij mijn vrouw er beter uit ziet. Hier zijn ze van hun natuurlijke Y as afgelopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.
[spoiler]
Nou, dan ben jij nu aan de beurt met pics.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:17 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dat is dus ook een hele fout boobjob. Ik kan je verzekeren dat het bij mijn vrouw er beter uit ziet. Hier zijn ze van hun natuurlijke Y as afgelopen.
Toch blijft een platte vrouw onvrouwelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.
[spoiler]
Wat een fucking bullshitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Toch blijft een platte vrouw onvrouwelijk.
Een cup C. En zoals jij al ziet is dit een beter borstvergroting dan die boobjob disaster die jij laat zien. En nee ik geef geen naakt foto's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij nu aan de beurt met pics.
Wie is dat, je dochter?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:29 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Een cup C. En zoals jij al ziet is dit een beter borstvergroting dan die boobjob disaster die jij laat zien. En nee ik geef geen naakt foto's.
[ http://img805.imageshack.us/img805/1070/img0106vh.jpg (copy/paste deze link) ]
En jij denk haar ooit tegen te komen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:31 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jij zet gewoon pics van je vrouw op FOK! ?
Daar gaat het niet om, ik zou zoiets niet doen. Maar goed, leuk vrouwtjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:32 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
En jij denk haar ooit tegen te komen?
Ik woon in Hilversum zoals je op mijn profiel kunt vinden. Verder veel succes.
Ik begrijp jouw gedachte wel. Maar ik heb er niet zo veel moeite mee. Het is een foto van een vrouw zoals je dagelijks duizenden foto's van vrouwen op internet tegenkomt begrijp je.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou zoiets niet doen. Maar goed, leuk vrouwtje
Over die lul? Sorry, ik moest ff terug scrollen ik had dat gemist.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:33 schreef Trebo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou zoiets niet doen. Maar goed, leuk vrouwtje
Maar je hebt nog steeds niet gereageerd op een andere vraag aan jou.
Leer eens af dat je eigen mening ondergeschikt is aan de mening van anderen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Dit. Stond zelf ook achteraan toen de tetten werden uitgedeeld, en is het soms vervelend? Ja, sommige kleding zit net mooier met een grotere voorgevel en met brede schouders (veel gezwommen vroeger) is het ook allemaal niet 'je-van-het', maar tsja, hè? Zo is het nu eenmaal. Er wat aan laten doen? Nee. Gewoon kleding aanpassen op wat wel kan en accepteren dat dit is zoals je bent. Dat mensen er wél wat aan laten doen; tsja, zolang dat hun eigen keuze is en puur voor zichzelf (en dus niet omdat ánderen dat mooier vinden of omdat anderen ze anders niet vrouwelijk genoeg vinden) dan zou ik ook zggen: doen. Maar aan jezelf laten sleutelen, puur 'omdat het kan' zodat 'anderen vrede met jou hebben'. Nah. En wat jij hebt, TS, is meer dan prima, als het mij vraagt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Leer eens af dat je eigen mening ondergeschikt is aan de mening van anderen.
Straks lig je je jaarlijks onder het mes omdat de publieke opinie wijzigt. Ben je enkel bezig met jezelf kapot te snijden om "erbij te horen". Hoe triest is dat?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:48 schreef TheBurnerMan het volgende:
Volle cup C. En dat silicone zodat het mooi beschermd blijft tegen ouderdom en zwaartekracht. Heerlijk. Want als ik ergens hekel aan heb is het hangende theezakjes
Als een vent je laat liggen omdat je een platte voorgevel hebt, moet je hem niet alleen laten gaan, schop hem weg.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit. Stond zelf ook achteraan toen de tetten werden uitgedeeld, en is het soms vervelend? Ja, sommige kleding zit net mooier met een grotere voorgevel en met brede schouders (veel gezwommen vroeger) is het ook allemaal niet 'je-van-het', maar tsja, hè? Zo is het nu eenmaal. Er wat aan laten doen? Nee. Gewoon kleding aanpassen op wat wel kan en accepteren dat dit is zoals je bent. Dat mensen er wél wat aan laten doen; tsja, zolang dat hun eigen keuze is en puur voor zichzelf (en dus niet omdat ánderen dat mooier vinden of omdat anderen ze anders niet vrouwelijk genoeg vinden) dan zou ik ook zggen: doen. Maar aan jezelf laten sleutelen, puur 'omdat het kan' zodat 'anderen vrede met jou hebben'. Nah. En wat jij hebt, TS, is meer dan prima, als het mij vraagt.
Je bedoelt dat Aziaten toch allemaal op elkaar lijken?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:34 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw gedachte wel. Maar ik heb er niet zo veel moeite mee. Het is een foto van een vrouw zoals je dagelijks duizenden foto's van vrouwen op internet tegenkomt begrijp je.
Je kunt niet alle silicone tieten over één kam scheren. Je hebt Lolo Ferari en maar je hebt ook borst correcties/verstevigingen. Net zoals dat je mooie naturel tieten hebt en vieze vadsige uiers. Maar ik houd nu eenmaal van volle rondingen. En in een strak jurkje komen die helemaal tot zijn recht, die mooie rondingen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:15 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]neptieten zijn het ergst van alles.
Dat kan ik wel. Uiteraard zien sommige er extreem slecht uit, maar het is gewoon altijd 'not-dun'.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:02 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Je kunt niet alle silicone tieten over één kam scheren. Je hebt Lolo Ferari en maar je hebt ook borst correcties/verstevigingen. Net zoals dat je mooie naturel tieten hebt en vieze vadsige uiers. Maar ik houd nu eenmaal van volle rondingen. En in een strak jurkje komen die helemaal tot zijn recht, die mooie rondingen.![]()
![]()
Voor ons wel ja, maar dat is wat genetisch aangelegd is. Het gebrek om andere rassen onderling te kunnen onderscheiden. Maar dat bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 09:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Aziaten toch allemaal op elkaar lijken?
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dat kan ik wel. Uiteraard zien sommige er extreem slecht uit, maar het is gewoon altijd 'not-dun'.
omgquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Ben ik even blij dat jij de regels niet bepaaltquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Het gaat er bij jou niet in dat sommige mensen een andere smaak hebben hè?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Van een A naar een grotere maat voor een mooie verhouding? Ja! Voor een mooiere wereld!quote:
Jawel. Ik ventileer slechts mijn meningquote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Het gaat er bij jou niet in dat sommige mensen een andere smaak hebben hè?
Cup E zegt toch niet zoveel. Mijn vriendin heeft 65/70 E/F maar die zijn echt niet overdreven groot. Gaat toch vooral om de omvang en de verhouding tov je lengte, lijkt me. Ikzelf val echt op grote borsten. Ik vind het eigenlijk mooier als borsten buiten proportie groot zijn. Dus een kleine slanke meid met grote volle borsten vind ik perfect:Dquote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:22 schreef Ruif het volgende:
[..]
Dus een kleine slanke meid met grote volle borsten vind ik perfect:D
Ik zal het nog een keer kort uitleggen. Mannen willen altijd tieten zien. Dikke tieten zijn beter te zien dan kleine tieten, met name in de winter. Dus met dikke tieten trek je meer aandacht. Eenmaal bloot en dichtbij is de grootte niet meer belangrijk om er aandacht mee te trekken, en is het een kwestie van smaak. Sommige mannen zijn dan nog steeds gefascineerd door de grootte, anderen kijken meer naar vorm en beweging.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over.
Ik denk dat die inmiddels uitstekend geventileerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Jawel. Ik ventileer slechts mijn mening
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?quote:
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?
[..]
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.
Ik vind de oppervlakte ook belangrijk ja. Mensen die dat ontkennen zijn pas triest. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij getrouwd is met die man of vrouw omdat die zo lelijk hoofd heeft, of een lekkere obese heeft. Trek je die lijn door. Heb jij ooit meubels gekocht omdat ze lelijk zijn. Of heb een een bepaald kapsel genomen omdat dat zo mooi lelijk was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.
Heb ik gezegd dat tegen haar dat ze een beter mens zou worden door grotere tieten? Nee.quote:Ik snap best dat vrouwen psychologisch kunnen leiden als ze extreem kleine borsten hebben in verhouding, maar als jij als echtgenote van gaat beweren dat jou vrouw een beter mens is geworden van een borstvergroting, waar liggen je prioriteiten dan?
Maar dan nog, het hangt gewoon ontzettend veel af van het postuur van de vrouw zelf of iets klein of groot is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Allemaal leuk en aardig maar het beeld van eigen lijf is in vele koppies tegenwoordig knap verneukt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef erodome het volgende:
Een vrouw die zich fijn voelt in haar lijf is het prettigste in bed.
niks te klagen joh!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
85B is 80C en 75D etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
Maar 80C paste dus niet en toen moest ik een 85B? Dan zit er toch verschil in?quote:
Mooie username.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
Die waar de mijne precies goed in past uiteraardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind tieten niet leuk als ze te groot zijn. Liever wat kleinere tieten die tenminste een beetje stevig zijn.
Het getal is de borstomvang, dus meetlint op de borsthoogte en meten maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef MXgooner het volgende:
Snap vrij weinig van die maatverdelimg ABCDE +getal etc. Dus dat zal wel goed zijn. :p
Maar jij ziet er prima uit op die foto hoor ts
Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
Dit keer had ik ook de centimeters van zowel over als onder de borsten gemeten. Daardoor past mijn 85B precies. Dat is alles wat ik hoef te weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"
Met een grotere borstomvang vang je de kleinere cup op zeg maar.
Het past bij je lichaam meis dus wat zou er mis met je zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..
mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel.
niets mis mee hoor 75Bquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef speknek het volgende:
[..].
Misschien moet je je gewoon wat minder ophouden in de gayscene.
Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.
Nee uiteraard, maar ik vraag me af of de mannen die je kent daadwerkelijk grote tieten niet mooi vinden, of dat dat het meer zo is dat het ze niet zo meer interesseert, zolang ze maar pussy krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is he
Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Ben het totaal niet met die quote eens, maar goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.
Dat heeft weinig te maken met wat als mooier gezien wordt. Als het op kleine borsten aankomt blijf ik bij wat ik een tijd geleden een keer gesteld heb:
[..]
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.
Dan nog ben ik het er niet mee eens. Ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die op kleinere borsten vallen. Niet iedereen hoeft van die enorme dingen in z'n gezicht tijdens sex.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel natuurlijk wel mooigevormde; gewoon even mooi gevormd als de kleinere borsten, maar dan wat groter.
dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef XDajennaX het volgende:
A B en C is gewoon klein, cups die daarna komen kun je pas ECHT tieten noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so happy I could scream!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef superoperator het volgende:
[..]
dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakkenDat klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn in mijn buurt genoeg slanke meisjes met dikke tieten (dus D of meer) die echt niet uitgezakt zijn en helemaal echt zijn.
Sommige mensen vinden dat uit verhouding, ik vind het wel mooi.
Ik denk dat jij het ook niet snapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het grote probleem is dat veel mannen geen idee hebben van cupmaten. Op een heel klein meisje betekent een c maat vrij kleine borsten, op een dik monster betekent een c cup redelijk forse memmen.
Hoogstwaarschijnlijk zijn de eerste haar borsten daarom ook gewoon mooi gevormd, en de tweede heeft hangers.
Waarom denk je dat ik het niet snap?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook niet snapt.
Tgaat om de omtrek van het lichaam onder de borsten en de omtrek van het lichaam om de borsten heen.
Als de bovenwijdte 5cm meer omtrek heeft als de onderwijdte is het een A cup.. 10cm B cup etc etc.
Omdat lees dat stuk tekst wat je net quote.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet snap?
Die komt overeen met wat ik zeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat lees dat stuk tekst wat je net quote.
Wees blij dat je geen 162cm bent met 75Hquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm, ze heeft mooie, stevige borstjes met leuke tepels ( zo goed als zusjes, dus daarom weet ik dat) maar het valt in het niet met haar bouw, en dat is het dus meer.
Ik val bijna voorover, goede C hier, maar dat werkt gewoon niet met mijn 1.60cm lengte.
Weet je hoe inhoudsmaten werken? Bij een grotere circumferentie is vijf centimeter meer heel wat meer CC dan bij een kleine omtrek. Hier een vergelijking van even grote borsten met andere omtrekmaten.quote:
Ik heb bij lange na niet jouw cup, maar wel zo'n onhandige maat dat ik me ook tot duurdere merken moest wenden, en dat is niet leuk als student/werkloze starter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 03:00 schreef TheLuckyOne het volgende:
[..]
Het past bij je lichaam meis dus wat zou er mis met je zijn?
Mijn vriend is dan wel een fan van grote tieten, maar wel alleen maar echte. Siliconen vind ik zelf persoonlijk ook lelijk. En geloof me, een cup H is ook niet leuk hoor... Jij kunt leuke behas kopen waar je maar wil.. Bij mij worden het óf oma behas of 110 euro per stuk... Marlies dekkers en Sapph hebben mijn maat al niet
Ook totaal oneens met de quote...maar ja, we komen er waarschijnlijk niet uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.
Dat heeft weinig te maken met wat als mooier gezien wordt. Als het op kleine borsten aankomt blijf ik bij wat ik een tijd geleden een keer gesteld heb:
[..]
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.
wauw nicequote:Op woensdag 27 maart 2013 03:00 schreef TheLuckyOne het volgende:
[..]
Het past bij je lichaam meis dus wat zou er mis met je zijn?
Mijn vriend is dan wel een fan van grote tieten, maar wel alleen maar echte. Siliconen vind ik zelf persoonlijk ook lelijk. En geloof me, een cup H is ook niet leuk hoor... Jij kunt leuke behas kopen waar je maar wil.. Bij mij worden het óf oma behas of 110 euro per stuk... Marlies dekkers en Sapph hebben mijn maat al niet
Wees blij, een 75 B is al mooi zat....quote:ik ben zelf 1.63 en heb 75B
das niet waar..en zelfs die kunnen gaan hangenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef GJonline het volgende:
Dikke tieten worden hangtieten. Een dikke B niet
Klopt, zelfs een A tiet kan gaan hangen, waarbij de tepels helemaal naar beneden zakken.quote:Op maandag 1 april 2013 18:12 schreef jnnz het volgende:
[..]
das niet waar..en zelfs die kunnen gaan hangen
What has been seen ...quote:Op maandag 1 april 2013 18:17 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Klopt, zelfs een A tiet kan gaan hangen, waarbij de tepels helemaal naar beneden zakken.
(zag het een keer bij me schoonmoeder)
Ik had / heb ook een E en was iets afgevallen dus nu een D. Omdat ik zelf best slank ben had ik ook last van me rug enzovoort. Sinds ik de bh's haal van goede merken heb ik er totaal geen last meer van.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Niet doen, aub. Gewoon je grote tieten houden als je er geen last van hebt.quote:Op maandag 15 april 2013 07:04 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Ik had / heb ook een E en was iets afgevallen dus nu een D. Omdat ik zelf best slank ben had ik ook last van me rug enzovoort. Sinds ik de bh's haal van goede merken heb ik er totaal geen last meer van.
Maar goed, nu zijn de wat grotere borsten mooi als je jong bent maar als we kinderen krijgen of ouder worden zullen ze vast anders worden. Denk dat ik ze dan laat liften of er een sillecoon in laat gooien
Niet echt. Genoeg ultiem lekkere wijven met hele kleintjes en een enorme reet.quote:Op maandag 15 april 2013 12:02 schreef snakelady het volgende:
Ik heb 75D en ben daar niet altijd happy mee, vooral omdat ze zo enorm opvallen altijd.
Maar aan de andere kant heb ik ook flinke heupen en kleine borsten zouden daar weer wat raar bij staan.
Zelf vind ik dat niet mooi, maar dat is mijn smaak, ik zie liever een zandloper dan een peervorm.quote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Niet echt. Genoeg ultiem lekkere wijven met hele kleintjes en een enorme reet.
Echt superlelijk ja. Dit is trouwens mijn schoonheidsideaal:quote:Op maandag 15 april 2013 12:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet mooi, duidelijk nep.
quote:Op maandag 15 april 2013 12:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt niet mooi, duidelijk nep.
Ik vind dat heerlijk. Plastic Fantastic! Ik vind het mooie lijnen. Ik houd gewoon niet van heel klein/plat of veel te groot. En als ze dan echt of nep zijn zal mij een worst wezen.quote:
Liever dat ze een beetje gaan hangen (bij lekkere wijven gebeurt dat trouwens pas rond hun veertigste) dan die gore neptieten met vieze donkere tepels.quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat heerlijk. Plastic Fantastic! Ik vind het mooie lijnen. Ik houd gewoon niet van heel klein/plat of veel te groot. En als ze dan echt of nep zijn zal mij een worst wezen.
Maar ik begrijp jouw OP niet helemaal. Kijkend naar jouw foto op je FOBO heb jij gewoon een heerlijk lijf. Mooie vormen. Vrouwelijk. Zowel boven en onder.quote:Op maandag 15 april 2013 12:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat niet mooi, maar dat is mijn smaak, ik zie liever een zandloper dan een peervorm.
Dank je maar grote borsten zijn niet altijd handig.quote:Op maandag 15 april 2013 13:22 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Maar ik begrijp jouw OP niet helemaal. Kijkend naar jouw foto op je FOBO heb jij gewoon een heerlijk lijf. Mooie vormen. Vrouwelijk. Zowel boven en onder.
Ik vind rond eigenlijk mooier. Is een kwestie van smaak.quote:Op maandag 15 april 2013 12:23 schreef speknek het volgende:
Mja ik vind het wel mooier als er een beetje een peervorm inzit. Zo als vrouwen 22-23 zijn. Dat het niet meer bol rechtvooruit staat, maar een lichte zakking heeft (maar de tepels nog wel een beetje omhoog wijzen). Maar ik neem aan dat die van TheBurnerMans vrouw ook nog wel iets gaan zakken als de zwaartekracht begint te werken.
Wat vinden mannen zo vreselijk aan neptieten. Die staan juist toch nog rechter en meer pornoquote:Op maandag 15 april 2013 12:03 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Niet doen, aub. Gewoon je grote tieten houden als je er geen last van hebt.
Dit kon alleen maar van een vrouw komen.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Wat vinden mannen zo vreselijk aan neptieten. Die staan juist toch nog rechter en meer porno
te ectoquote:Op maandag 15 april 2013 12:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Echt superlelijk ja. Dit is trouwens mijn schoonheidsideaal:
[ afbeelding ]
Zijn gewoon nep, Is een taboe.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Wat vinden mannen zo vreselijk aan neptieten. Die staan juist toch nog rechter en meer porno
Omdat er ook mannen zijn die van normale vrouwen houdenquote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
nou, gewoon. ze zijn nep.quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 16 april 2013 22:54 schreef DynastyL het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit een B cup is? Het zou net zo goed een C kunnen zijn namelijk. 80% van de vrouwen draagt de verkeerde BH-maat.quote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Kola het volgende:
[..]
werkt wel?
Ik weet niet hoe lang je bent, maar mijn vriendin is 1.80 met ook 70D en die heeft echt wel flinke jetsers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:35 schreef Chickita het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit een B cup is? Het zou net zo goed een C kunnen zijn namelijk. 80% van de vrouwen draagt de verkeerde BH-maat.
Zelf heb ik 70D, wat heel groot klinkt, maar dat eigenlijk helemaal niet is. Ik denk ook dat mensen mij mede door mijn lengte en tengere bovenlichaam niet groter dan een C zullen schatten. Mijn moeder daarentegen heeft maat 80A, is 12 cm kleiner en haar borsten zou je dus echt als een B/C inschatten. Niks twee erwtjes op een plank, de cupmaat alleen zegt lang niet altijd alles over de borsten zelf. Ik heb overigens geen maat die ik het mooist vind, als je echt het perfecte paar borsten wilt vaststellen moet je naar veel meer kijken dan slechts de cupmaat.
Upload eens een foto van die tieten (in shirt dan).quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, maar mijn vriendin is 1.80 met ook 70D en die heeft echt wel flinke jetsers.
Gloeiende, waar is de restquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
70F en dan een mooie vorm.
Zoiets, al zal dat geen F zijn.Of wellicht wel. Heel groot in ieder geval.
Fucking onvindbaar op het internet.quote:
Wel interessant, zo lang en slank en dan toch tetten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, maar mijn vriendin is 1.80 met ook 70D en die heeft echt wel flinke jetsers.
Vond ik ook al. Ben nieuwsgierig naar hoe dat eruitziet. En dan gewoon met kleren aan. Geen topless foto's ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel interessant, zo lang en slank en dan toch tetten.
Yup en het is puur natuur. Haar vader is ongeveer 1.95 dus daar heeft ze haar lengte vandaan en haar moeder heeft ook grote memmen, daarnaast zorgt ze gewoon goed voor haar lichaam dus is ze slank, I'm a lucky manquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Wel interessant, zo lang en slank en dan toch tetten.
overigens heeft lengte er verder niks mee te maken, alhoewel het optisch kan meespelen als je een hele lange dunne middel hebt.
1.73, maar ik draag heel vaak hakken waardoor ik ongeveer rond de 1.80 oog. Ik vind het iig bij mezelf écht niet groot eruit zien, maar misschien komt dat dan omdat het kleiner afsteekt bij mijn onderlichaam, en ik me ook niet kan herinneren dat ik ooit kleiner heb gehad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:58 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Over de maat zelf kan ik geen uitspraken doen, maar doordat er een stuk borsten te zien is wanneer ze haar armen optilt kan ik je wel zeggen dat ze in ieder geval niet de juiste maat draagt haha.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:37 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
70F en dan een mooie vorm.
Zoiets, al zal dat geen F zijn.Of wellicht wel. Heel groot in ieder geval.
D70 bij een lengte van 1.73 is toch echt wel flink, maar ik denk inderdaad dat je er gewoon zelf aan gewend bent geraakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef Chickita het volgende:
[..]
1.73, maar ik draag heel vaak hakken waardoor ik ongeveer rond de 1.80 oog. Ik vind het iig bij mezelf écht niet groot eruit zien, maar misschien komt dat dan omdat het kleiner afsteekt bij mijn onderlichaam, en ik me ook niet kan herinneren dat ik ooit kleiner heb gehad.
75C is hetzelfde als 70D? wut? 70 en 75 staan voor de omtrek en hebben niets te maken met de inhoud van de cup.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:46 schreef speknek het volgende:
Ik vind 70D ook niet heel groot, beter nog, dat is hetzelfde als 75C en dus eigenlijk vrij gemiddeld. Mijn vrouw heeft 75C/D op 1.65, dus nog groter dan 70D, en ik voel me zeer gezegend, maar dat is meer de vorm dan dat ik denk wat een kanonnen. Wel mooi dat jij ze heel groot vindt.
Let op, omtrek van het lichaam, niet omtrek van de borst.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:48 schreef speknek het volgende:
Ja daarom is 75C even groot als 70D in cc.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Weet je hoe inhoudsmaten werken? Bij een grotere circumferentie is vijf centimeter meer heel wat meer CC dan bij een kleine omtrek. Hier een vergelijking van even grote borsten met andere omtrekmaten.
[ afbeelding ]
zie ook: http://en.wikipedia.org/w(...)me_and_breast_weight
Die meten dat gewoon op dezelfde manier. De cup is het verschil in bovenbustewijdte met onderbustewijdte. Alleen, met een grotere omtrek leidt hetzelfde verschil tot een grotere cc inhoud.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:57 schreef Elkedagwatanders het volgende:
Ik denk dat je in de war bent met hoe ze in Amerika cupmaten meten, nogmaals, kijk naar het plaatje wat ik net postte , dat is hoe in Nederland cupmaten worden gemeten.
De omtrek zegt enkel wat over de omtrek van het lichaam direct onder de borsten.
Dus niet, lees post hierboven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Die meten dat gewoon op dezelfde manier. De cup is het verschil in bovenbustewijdte met onderbustewijdte. Alleen, met een grotere omtrek leidt hetzelfde verschil tot een grotere cc inhoud.
Dus wel, inhoud is wat anders dan hoe ver een borst uitsteekt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Dus niet, lees post hierboven.
Ik denk dat je bij grootte niet zozeer aan CC denkt maar meer aan hoe ver ze uitsteken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef speknek het volgende:
Misschien dat we langs elkaar heen praten. 70D is (min of meer) absoluut gezien even groot als 75C, de borst is (bij gelijke vorm) redelijk hetzelfde. Alleen, omdat de vrouw met 70D smaller is, lijken ze groter.
Ja dat is op zich wel een goed punt, maar ik vind dat wat lastig omdat het een beetje afhangt van hoe ver het afwijkt van de norm of ze groot of klein eruit zien. Bijvoorbeeld 70C is gewoon een vrij kleine borst, dan is 75C meer een handje vol. Maar bij 70D begint het dan wel weer opvallend uit te steken, ookal is het dus nog steeds 'slechts' een handje vol.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij grootte niet zozeer aan CC denkt maar meer aan hoe ver ze uitsteken?
Dus de cupmaat.
Ik denk inderdaad dat we er niet uit gaan komen op deze manier.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:13 schreef speknek het volgende:
Misschien dat we langs elkaar heen praten. 70D is (min of meer) absoluut gezien even groot als 75C, de borst is (bij gelijke vorm) redelijk hetzelfde. Alleen, omdat de vrouw met 70D smaller is, lijken ze groter.
Qua CC is het even groot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we er niet uit gaan komen op deze manier.
Zijn er geen vrouwen in dit topic die wat licht op de vraag kunnen schijnen?
De vraag is : Heeft iemand met cup 75C dezelfde grootte borsten als iemand met 70D?
Ja ik had al gelezen dat jij dat denkt ja, maar zoals ik al vroeg, zijn er vrouwen die hier iets over willen zeggen?quote:
Naja, ik denk dus van niet, omdat een cup 75C van de zijkant er kleiner uitziet omdat het minder van de borstkas afsteekt dan een cup D. Meer borstweefsel dat van de zijkant afsteekt = grotere borsten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:21 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we er niet uit gaan komen op deze manier.
Zijn er geen vrouwen in dit topic die wat licht op de vraag kunnen schijnen?
De vraag is : Heeft iemand met cup 75C dezelfde grootte borsten als iemand met 70D?
Jonge, 75% van de vrouwen heeft zelf de verkeerde BH aan, beter luister je gewoon naar mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ja ik had al gelezen dat jij dat denkt ja, maar zoals ik al vroeg, zijn er vrouwen die hier iets over willen zeggen?
Dit is geen mening ofzo, je kunt op wikipedia gewoon de formule zien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ja ik had al gelezen dat jij dat denkt ja, maar zoals ik al vroeg, zijn er vrouwen die hier iets over willen zeggen?
Ben je een BH verkoper ofzo? Een van mijn vorige vriendinnen had 75C en die waren toch echt beduidend kleiner in mijn herinnering dan van mijn huidige vriendin die 70D heeft. Terwijl dat meisje een stuk kleiner was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jonge, 75% van de vrouwen heeft zelf de verkeerde BH aan, beter luister je gewoon naar mij
Ja mooi is dat, maar als jij het zegt is het niet waar speknek.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit is geen mening ofzo, je kunt op wikipedia gewoon de formule zien..
Je kunt ook een 70 E cup aantrekken als je 70A hebt wist je dat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:30 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ben je een BH verkoper ofzo? Een van mijn vorige vriendinnen had 75C en die waren toch echt beduidend kleiner in mijn herinnering dan van mijn huidige vriendin die 70D heeft. Terwijl dat meisje een stuk kleiner was.
Uiteraard ik kan ook een xxl broek aantrekken, maar wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt ook een 70 E cup aantrekken als je 70A hebt wist je dat?
Beetje opvullen met WC papier ofzo kan ook nog.
Dat kan je vast zelf bedenken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:32 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Uiteraard ik kan ook een xxl broek aantrekken, maar wat wil je daar mee zeggen?
Nou, als ik je post bekijk dan onderstreep je wat ik zeg, de omtrek zegt enkel iets over de omtrek van het lichaam en de cupmaat gaat over de grootte van de borst.quote:
Lekker scheve vergelijking. Alsof je in een relatie daar dan vroeg of laat niet wel achter komt.quote:
Kingtoppie en speknek hebben gelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:28 schreef Chickita het volgende:
[..]
Over de maat zelf kan ik geen uitspraken doen, maar doordat er een stuk borsten te zien is wanneer ze haar armen optilt kan ik je wel zeggen dat ze in ieder geval niet de juiste maat draagt haha.
Nee. Zo moeilijk is het toch niet? Het cijfer in de omtrek is het stuk recht onder de borsten. Niet het stuk opgemeten MET borsten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:08 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Dus niet, lees post hierboven.
Ik snap niet zo goed wat je punt is? Wil je nou zeggen dat lengte van de omtrek voor de grootte van de borst er wel toe doet of niet?quote:Op zondag 21 april 2013 18:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee. Zo moeilijk is het toch niet? Het cijfer in de omtrek is het stuk recht onder de borsten. Niet het stuk opgemeten MET borsten.
Nee, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is? Wil je nou zeggen dat lengte van de omtrek voor de grootte van de borst er wel toe doet of niet?
Hier kunnen een aantal dingen meespelen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:57 schreef Chickita het volgende:
Ik weet niet waar jij shopt dan, maar als ik dat doe, is de 75C toch beduidend kleiner en voor mij te klein (soortgelijke BH-maten die door andere merken gemaakt zijn, zijn niet altijd even groot overigens. Ik heb ook een 70E in mijn kast hangen, terwijl ik niet in alle 70E BH's pas).
Of 70D is gewoon niet gelijk kwa grootte aan 75C.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Hier kunnen een aantal dingen meespelen.
1. Het zijn geen precieze maten, dus tussen twee verschillende lingeriemerken zit verschil in hoe groot een C cup precies valt. (Edit: dit zeg je ook eigenlijk)
2. In het algemeen is een 70C even groot qua inhoud als een 75B. Grote merken als Hunkemoller en Victorias Secret doen dit bijvoorbeeld, daar heb je dezelfde cups, maar een ander merk kan er best ietwat verschil in hebben.
3. Omdat 70 en 75 verschillende omtrekken zijn, staat in het tweede geval de cups verder uit elkaar. Als je omtrek eigenlijk 70 is, zal bij 75 je borst meer platgedrukt worden, omdat de borsten verder naar buiten gedrukt worden / het middenstuk in je tieten prikt. Daardoor voelt het krapper aan, maar dat wil niet zeggen dat de cups werkelijk vanninhoud verschillen.
Ja maar dat is wel zo, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Of 70D is gewoon niet gelijk kwa grootte aan 75C.
Ik ben nog steeds niet overtuigd, ik heb een vriendin gehad met 75 C en die had duidelijk kleinere borsten dan mijn huidige vriendin met 70D, terwijl mijn huidige vriendin een stuk langer is.quote:Op zondag 21 april 2013 20:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel zo, dus dat kan het niet zijn.
je hebt gewoon de ribben onder dr tieten. Dat meet je. Dan meet je de tieten en kom je uit op een maat.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is? Wil je nou zeggen dat lengte van de omtrek voor de grootte van de borst er wel toe doet of niet?
Of, je ex had niet echt 75C.quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd, ik heb een vriendin gehad met 75 C en die had duidelijk kleinere borsten dan mijn huidige vriendin met 70D, terwijl mijn huidige vriendin een stuk langer is.
Als er dan ook nog dames hier roepen dat ze inderdaad niet gelijk zijn kwa grootte wordt het voor mij helemaal een wankel verhaal.
Waarom zou een vrouw in godsnaam over zoiets liegen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Of, je ex had niet echt 75C.
Mijn pik is ook 30cm.
ben het volkomen met je eens,heb liever wat harde vooruitstaande borsten.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind tieten niet leuk als ze te groot zijn. Liever wat kleinere tieten die tenminste een beetje stevig zijn.
Tietjes zijn altijd fijn, wie er over klaagt is ze niet waardquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
het moet bij je passenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
haha wow echt een super goed filmpje! Denk inderdaad dat het beeld heel snel fout is, want sommige waren C\D en dan zou ik al kleiner verwachten haha. Misschien draag ik het zelf dan ook wel verkeerd.quote:Op zondag 28 april 2013 14:10 schreef Chickita het volgende:
Ik kwam toevallig dit filmpje tegen. Hierin is te zien hoe een vrouw bij het programma Wedden dat ik het kan op basis van voelen de BH-maat van vrouwen probeert te raden. Ik durf te wedden dat het beeld van veel mensen bij de grootte van een bepaalde cupmaat fout is haha.
Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.quote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Maar liever zo klein mogelijk op een eveneens zo klein meisje.
HAHAHA jeetje wat een complete onzin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.
Vrouwelijke vrouwen hebben een voordeel bij de voortplanting en slanke petite vrouwen bij het verleiden, ook vanwege het modeideaal.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Wil je het weerleggen dan? Of heb jou liefde toevallig cup Aquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:16 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Wil je het weerleggen dan? Of heb jou liefde toevallig cup A
Wutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.
Jij bent veganist zeker?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:53 schreef blow... het volgende:
[..]
Jouw vergelijking was totaal niet reeel.
Kleine borsten hebben meestal een andere vorm en voelen ook anders. Niet iedereen vindt vlees met een dikke rand spek lekker. :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Das een beetje een non issue. Je hebt hangers bij cup b en stevige parmantige tieten cup e.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Kleine borsten hebben meestal een andere vorm en voelen ook anders. Niet iedereen vindt vlees met een dikke rand spek lekker. :p
Weet ik, ik heb een stevige cup e.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Das een beetje een non issue. Je hebt hangers bij cup b en stevige parmantige tieten cup e.
Zeg, heb jij soms zelf complexen over een zekere grootte?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Wat als je nou gewoon van alle maten houdt? Ik kan me niet voorstellen dat het gros van de hetero mannen afknapt op een vrouw met te kleine borsten, er zijn genoeg andere factoren die meespelen. Ik ken een heel mooi meisje dat ook bijna niets heeft maar er alsnog heel vrouwelijk uitziet.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:39 schreef speknek het volgende:
Is gewoon waarheid. Als je alleen van borstspier houdt en niet van borstvet, ben je homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |