Ik denk dat die inmiddels uitstekend geventileerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Jawel. Ik ventileer slechts mijn mening
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?quote:
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?
[..]
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.
Ik vind de oppervlakte ook belangrijk ja. Mensen die dat ontkennen zijn pas triest. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij getrouwd is met die man of vrouw omdat die zo lelijk hoofd heeft, of een lekkere obese heeft. Trek je die lijn door. Heb jij ooit meubels gekocht omdat ze lelijk zijn. Of heb een een bepaald kapsel genomen omdat dat zo mooi lelijk was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.
Heb ik gezegd dat tegen haar dat ze een beter mens zou worden door grotere tieten? Nee.quote:Ik snap best dat vrouwen psychologisch kunnen leiden als ze extreem kleine borsten hebben in verhouding, maar als jij als echtgenote van gaat beweren dat jou vrouw een beter mens is geworden van een borstvergroting, waar liggen je prioriteiten dan?
Maar dan nog, het hangt gewoon ontzettend veel af van het postuur van de vrouw zelf of iets klein of groot is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Allemaal leuk en aardig maar het beeld van eigen lijf is in vele koppies tegenwoordig knap verneukt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef erodome het volgende:
Een vrouw die zich fijn voelt in haar lijf is het prettigste in bed.
niks te klagen joh!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
85B is 80C en 75D etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
Maar 80C paste dus niet en toen moest ik een 85B? Dan zit er toch verschil in?quote:
Mooie username.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
Die waar de mijne precies goed in past uiteraardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind tieten niet leuk als ze te groot zijn. Liever wat kleinere tieten die tenminste een beetje stevig zijn.
Het getal is de borstomvang, dus meetlint op de borsthoogte en meten maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef MXgooner het volgende:
Snap vrij weinig van die maatverdelimg ABCDE +getal etc. Dus dat zal wel goed zijn. :p
Maar jij ziet er prima uit op die foto hoor ts
Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |