Niet als het goed en met mate is gedaan.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Sowieso zijn echte borsten het mooist, hoe groot of klein ze ook zijn.
Siliconenborsten zijn lelijk en het is altijd te zien dat het nep is.
wtfquote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb een harde plasser gekregen tijdens het lezen van deze post.
Helemaal mee eens! Het ziet er niet uit en het voelt ook gewoon niet lekker aanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Oja, liever cup A dan neptieten.
Wat vind ik dat verschrikkelijk afgrijselijk.
en als iemand je afwijst om je cupmaat moet je sowieso blij zijn dat het niets wordtquote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
En kijk eens naar de modellenwereld, voornamelijk lange vrouwen met kleine borsten.
Trouwens, als je als man een relatie begint met iemand vanwege de cupmaat heb je sowieso niet echt een goede basis.
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:02 schreef SiGNe het volgende:
Liever een plank dan een bos hout ofniet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Ben er ook niet fan van.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:29 schreef Trebo het volgende:
Je hand in een wespennest, dat is niet lekker.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 00:48 schreef Cod013 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Het ziet er niet uit en het voelt ook gewoon niet lekker aan
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 05:53 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Liever een plank dan een bos hout ofniet?
sure.....
Dat is dus ook een hele fout boobjob. Ik kan je verzekeren dat het bij mijn vrouw er beter uit ziet. Hier zijn ze van hun natuurlijke Y as afgelopen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.
[spoiler]
Nou, dan ben jij nu aan de beurt met pics.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:17 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Dat is dus ook een hele fout boobjob. Ik kan je verzekeren dat het bij mijn vrouw er beter uit ziet. Hier zijn ze van hun natuurlijke Y as afgelopen.
Toch blijft een platte vrouw onvrouwelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:13 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jep. Ik krijg spontaan een slappe wanneer ik 2 van die onnatuurlijke 'bulten' zie.
[spoiler]
Wat een fucking bullshitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:18 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Toch blijft een platte vrouw onvrouwelijk.
Een cup C. En zoals jij al ziet is dit een beter borstvergroting dan die boobjob disaster die jij laat zien. En nee ik geef geen naakt foto's.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 06:18 schreef Trebo het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij nu aan de beurt met pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |