abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 maart 2013 @ 00:11:15 #126
365231 Fera
Fire & Blood
pi_124552803
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 00:07 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"
Met een grotere borstomvang vang je de kleinere cup op zeg maar.
Dit keer had ik ook de centimeters van zowel over als onder de borsten gemeten. Daardoor past mijn 85B precies. Dat is alles wat ik hoef te weten. :D
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  † In Memoriam † woensdag 27 maart 2013 @ 00:58:01 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_124553931
Groter = mooier.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_124553957
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 00:58 schreef 2cv het volgende:
Groter = mooier.
Aderen en zo. Brr.
pi_124555046
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:

[..]

http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
Het past bij je lichaam meis dus wat zou er mis met je zijn?

Mijn vriend is dan wel een fan van grote tieten, maar wel alleen maar echte. Siliconen vind ik zelf persoonlijk ook lelijk. En geloof me, een cup H is ook niet leuk hoor... Jij kunt leuke behas kopen waar je maar wil.. Bij mij worden het óf oma behas of 110 euro per stuk... Marlies dekkers en Sapph hebben mijn maat al niet :(
<3
  zaterdag 30 maart 2013 @ 17:04:29 #130
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_124687316
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_124687780
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..
Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel. :D
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zaterdag 30 maart 2013 @ 17:19:53 #132
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_124687811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel. :D
mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...
pi_124687972
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
niets mis mee hoor 75B
I'm so happy I could scream!
  zaterdag 30 maart 2013 @ 18:13:59 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_124689600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...
:').
Misschien moet je je gewoon wat minder ophouden in de gayscene.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:04:00 #135
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_124691352
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef speknek het volgende:

[..]

:').
Misschien moet je je gewoon wat minder ophouden in de gayscene.
:')

Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
pi_124691810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:20:14 #137
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_124691908
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:

[..]

Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.
Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is he :)
pi_124691964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is he :)
Nee uiteraard, maar ik vraag me af of de mannen die je kent daadwerkelijk grote tieten niet mooi vinden, of dat dat het meer zo is dat het ze niet zo meer interesseert, zolang ze maar pussy krijgen. ;)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:24:57 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_124692030
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:

Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.

Dat heeft weinig te maken met wat als mooier gezien wordt. Als het op kleine borsten aankomt blijf ik bij wat ik een tijd geleden een keer gesteld heb:

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_124692213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef speknek het volgende:

[..]

Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.

Dat heeft weinig te maken met wat als mooier gezien wordt. Als het op kleine borsten aankomt blijf ik bij wat ik een tijd geleden een keer gesteld heb:

[..]

Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.
Ben het totaal niet met die quote eens, maar goed.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 19:31:48 #141
8369 speknek
Another day another slay
pi_124692305
Ik bedoel natuurlijk wel mooigevormde; gewoon even mooi gevormd als de kleinere borsten, maar dan wat groter.
pi_124692359
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel natuurlijk wel mooigevormde; gewoon even mooi gevormd als de kleinere borsten, maar dan wat groter.
Dan nog ben ik het er niet mee eens. Ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die op kleinere borsten vallen. Niet iedereen hoeft van die enorme dingen in z'n gezicht tijdens sex. :P
pi_124693179
A B en C is gewoon klein, cups die daarna komen kun je pas ECHT tieten noemen.
pi_124693271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef XDajennaX het volgende:
A B en C is gewoon klein, cups die daarna komen kun je pas ECHT tieten noemen.
dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm so happy I could scream!
pi_124693594
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef superoperator het volgende:

[..]

dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat klopt niet :P er zijn in mijn buurt genoeg slanke meisjes met dikke tieten (dus D of meer) die echt niet uitgezakt zijn en helemaal echt zijn.
Sommige mensen vinden dat uit verhouding, ik vind het wel mooi.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 20:58:17 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_124696432
Ik denk dat het grote probleem is dat veel mannen geen idee hebben van cupmaten. Op een heel klein meisje betekent een c maat vrij kleine borsten, op een dik monster betekent een c cup redelijk forse memmen.
Hoogstwaarschijnlijk zijn de eerste haar borsten daarom ook gewoon mooi gevormd, en de tweede heeft hangers.
pi_124696789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het grote probleem is dat veel mannen geen idee hebben van cupmaten. Op een heel klein meisje betekent een c maat vrij kleine borsten, op een dik monster betekent een c cup redelijk forse memmen.
Hoogstwaarschijnlijk zijn de eerste haar borsten daarom ook gewoon mooi gevormd, en de tweede heeft hangers.
Ik denk dat jij het ook niet snapt.

Tgaat om de omtrek van het lichaam onder de borsten en de omtrek van het lichaam om de borsten heen.

Als de bovenwijdte 5cm meer omtrek heeft als de onderwijdte is het een A cup.. 10cm B cup etc etc.
Rustig aan.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:09:48 #148
324402 James26
Blijf gewoon lachen :)
pi_124697134
Val niet op grootte eigenlijk, meer op vorm, en het is gewoon heel mooi om borsten te zien. (meestal dan)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 21:11:08 #149
8369 speknek
Another day another slay
pi_124697212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het ook niet snapt.

Tgaat om de omtrek van het lichaam onder de borsten en de omtrek van het lichaam om de borsten heen.

Als de bovenwijdte 5cm meer omtrek heeft als de onderwijdte is het een A cup.. 10cm B cup etc etc.
Waarom denk je dat ik het niet snap?
pi_124697234
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik het niet snap?
Omdat lees dat stuk tekst wat je net quote.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')