Ik denk dat die inmiddels uitstekend geventileerd is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:11 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Jawel. Ik ventileer slechts mijn mening
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 10:08 schreef TheBurnerMan het volgende:
In jou belevingswereld misschien. Maar als ik zie hou plat mijn vrouw was en hoe ze nu is. Nou duidelijk dat ik voor deze cup c kies dus. Anders lijkt het wel of je sex hebt met een meisje vers in de puberteit. Zoals ik dus al zei. plat is onvrouwelijk. Vrouwen met cup A zouden verplicht moeten worden tot borstvergroting. Ik wil er zelfs aan meebetalen als het standaard in het basispakket zou komen.
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?quote:
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:31 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Oh oh. Ben je op je kleine tietjes getrapt?
[..]
Ok, maar een besneden piemel beïnvloed het straatbeeld niet.
Ik vind de oppervlakte ook belangrijk ja. Mensen die dat ontkennen zijn pas triest. Ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij getrouwd is met die man of vrouw omdat die zo lelijk hoofd heeft, of een lekkere obese heeft. Trek je die lijn door. Heb jij ooit meubels gekocht omdat ze lelijk zijn. Of heb een een bepaald kapsel genomen omdat dat zo mooi lelijk was.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:55 schreef fadedjeans het volgende:
[..]
Het ging me meer om het feit dat jij zo oppervlakkig redeneert, en dat vind ik persoonlijk heel erg triest. Ik heb zelf geen kleine borsten, daar ging mijn commentaar ook niet om.
Heb ik gezegd dat tegen haar dat ze een beter mens zou worden door grotere tieten? Nee.quote:Ik snap best dat vrouwen psychologisch kunnen leiden als ze extreem kleine borsten hebben in verhouding, maar als jij als echtgenote van gaat beweren dat jou vrouw een beter mens is geworden van een borstvergroting, waar liggen je prioriteiten dan?
Maar dan nog, het hangt gewoon ontzettend veel af van het postuur van de vrouw zelf of iets klein of groot is.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Verplicht is wat overdreven, maar ik zou er niet tegen zijn als het voor een gedeelte vergoed werd voor vrouwen met een A cup. Dat zijn wel meer cosmetische ingrepen zoals een besnijdenis voor mannen met een phimose ook.
Allemaal leuk en aardig maar het beeld van eigen lijf is in vele koppies tegenwoordig knap verneukt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 13:46 schreef erodome het volgende:
Een vrouw die zich fijn voelt in haar lijf is het prettigste in bed.
niks te klagen joh!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
85B is 80C en 75D etcquote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
Maar 80C paste dus niet en toen moest ik een 85B? Dan zit er toch verschil in?quote:
Mooie username.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
Die waar de mijne precies goed in past uiteraardquote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Wat is eigenlijk de mooiste kutmaat?
quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind tieten niet leuk als ze te groot zijn. Liever wat kleinere tieten die tenminste een beetje stevig zijn.
Het getal is de borstomvang, dus meetlint op de borsthoogte en meten maar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef MXgooner het volgende:
Snap vrij weinig van die maatverdelimg ABCDE +getal etc. Dus dat zal wel goed zijn. :p
Maar jij ziet er prima uit op die foto hoor ts
Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:12 schreef Fera het volgende:
Volgens de maat van mijn nieuwste BH is het nu een 85B, maar mijn vriend weigert dat te geloven.Ik had eerst altijd een 75C, daarna een 80C en nu blijkbaar een 85B? Soms snap ik er niets meer van.
Maar goed, ik vind het getalletje/lettertje niet zoveel zeggen. Ik ben vooral tevreden met de vorm, symmetrie en het feit dat ze niet hangen.
Dit keer had ik ook de centimeters van zowel over als onder de borsten gemeten. Daardoor past mijn 85B precies. Dat is alles wat ik hoef te weten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:07 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zelfs als man weet ik dat maten per merk kunnen verschillen en dat sommige vrouwen inderdaad een 80B passen maar dat ook een 75C prima past, heeft te maken met borstomvang en hoe de borsten in de cup "liggen"
Met een grotere borstomvang vang je de kleinere cup op zeg maar.
Het past bij je lichaam meis dus wat zou er mis met je zijn?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
grote onzin...ken meer mannen die van normaal tot klein houden dan van groot..
mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Hmm... dat vraag ik me af. Wellicht dat die mannen die jij kent bij grote borsten het beeld hebben van smerige/lelijke hangende uiers, maar als het echt mooie tieten zijn, dan willen ze wellicht toch zo groot mogelijk (tot op een bepaalde hoogte). Ik in ieder geval wel.
niets mis mee hoor 75Bquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het vaak wat leeftijdgebonden is...
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:13 schreef speknek het volgende:
[..].
Misschien moet je je gewoon wat minder ophouden in de gayscene.
Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om wat belangrijk is. Ik denk dat als ik 50 ben (over 20 jaar) ik nog evenzeer slanke meisjes met enorme doch welgevormde tieten kan waarderen.
Nee uiteraard, maar ik vraag me af of de mannen die je kent daadwerkelijk grote tieten niet mooi vinden, of dat dat het meer zo is dat het ze niet zo meer interesseert, zolang ze maar pussy krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dat niet mogelijk is he
Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:04 schreef Parafernalia het volgende:
Ik bedoel dat pubers en jongvolwassenen het vaak hebben over GROTE TIETEEE enzo..en als men wat ouder wordt vindt men dat over het algemeen steeds minder belangrijk
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:12 schreef speknek het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Ben het totaal niet met die quote eens, maar goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Uiterlijk wordt sowieso minder belangrijk naarmate je ouder wordt. Alles wat niet zoals veel leeftijdsgenoten uitgezakt en pittig en kort is wordt aantrekkelijk, je hebt meer ervaring en houdt niet meer krampachtig vast aan een bepaald eisenpakketje, etc.
Dat heeft weinig te maken met wat als mooier gezien wordt. Als het op kleine borsten aankomt blijf ik bij wat ik een tijd geleden een keer gesteld heb:
[..]
Het kan zijn dat je op heel slank valt, en dan zijn borsten veelal kleiner (doch niet noodzakelijk), waardoor je dat belangrijker vindt dan de borstgrootte. Maar dat is niet een outright voorkeur voor kleine borsten.
Dan nog ben ik het er niet mee eens. Ik kan me best voorstellen dat er mannen zijn die op kleinere borsten vallen. Niet iedereen hoeft van die enorme dingen in z'n gezicht tijdens sex.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:31 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel natuurlijk wel mooigevormde; gewoon even mooi gevormd als de kleinere borsten, maar dan wat groter.
dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:54 schreef XDajennaX het volgende:
A B en C is gewoon klein, cups die daarna komen kun je pas ECHT tieten noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm so happy I could scream!
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 19:56 schreef superoperator het volgende:
[..]
dat zijn geen tieten meer maar vetopslagbufferzakkenDat klopt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er zijn in mijn buurt genoeg slanke meisjes met dikke tieten (dus D of meer) die echt niet uitgezakt zijn en helemaal echt zijn.
Sommige mensen vinden dat uit verhouding, ik vind het wel mooi.
Ik denk dat jij het ook niet snapt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat het grote probleem is dat veel mannen geen idee hebben van cupmaten. Op een heel klein meisje betekent een c maat vrij kleine borsten, op een dik monster betekent een c cup redelijk forse memmen.
Hoogstwaarschijnlijk zijn de eerste haar borsten daarom ook gewoon mooi gevormd, en de tweede heeft hangers.
Waarom denk je dat ik het niet snap?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het ook niet snapt.
Tgaat om de omtrek van het lichaam onder de borsten en de omtrek van het lichaam om de borsten heen.
Als de bovenwijdte 5cm meer omtrek heeft als de onderwijdte is het een A cup.. 10cm B cup etc etc.
Omdat lees dat stuk tekst wat je net quote.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het niet snap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |