Nee, ik ben het met je eens.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is? Wil je nou zeggen dat lengte van de omtrek voor de grootte van de borst er wel toe doet of niet?
Hier kunnen een aantal dingen meespelen.quote:Op zondag 21 april 2013 10:57 schreef Chickita het volgende:
Ik weet niet waar jij shopt dan, maar als ik dat doe, is de 75C toch beduidend kleiner en voor mij te klein (soortgelijke BH-maten die door andere merken gemaakt zijn, zijn niet altijd even groot overigens. Ik heb ook een 70E in mijn kast hangen, terwijl ik niet in alle 70E BH's pas).
Of 70D is gewoon niet gelijk kwa grootte aan 75C.quote:Op zondag 21 april 2013 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Hier kunnen een aantal dingen meespelen.
1. Het zijn geen precieze maten, dus tussen twee verschillende lingeriemerken zit verschil in hoe groot een C cup precies valt. (Edit: dit zeg je ook eigenlijk)
2. In het algemeen is een 70C even groot qua inhoud als een 75B. Grote merken als Hunkemoller en Victorias Secret doen dit bijvoorbeeld, daar heb je dezelfde cups, maar een ander merk kan er best ietwat verschil in hebben.
3. Omdat 70 en 75 verschillende omtrekken zijn, staat in het tweede geval de cups verder uit elkaar. Als je omtrek eigenlijk 70 is, zal bij 75 je borst meer platgedrukt worden, omdat de borsten verder naar buiten gedrukt worden / het middenstuk in je tieten prikt. Daardoor voelt het krapper aan, maar dat wil niet zeggen dat de cups werkelijk vanninhoud verschillen.
Ja maar dat is wel zo, dus dat kan het niet zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Of 70D is gewoon niet gelijk kwa grootte aan 75C.
Ik ben nog steeds niet overtuigd, ik heb een vriendin gehad met 75 C en die had duidelijk kleinere borsten dan mijn huidige vriendin met 70D, terwijl mijn huidige vriendin een stuk langer is.quote:Op zondag 21 april 2013 20:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja maar dat is wel zo, dus dat kan het niet zijn.
je hebt gewoon de ribben onder dr tieten. Dat meet je. Dan meet je de tieten en kom je uit op een maat.quote:Op zondag 21 april 2013 18:31 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed wat je punt is? Wil je nou zeggen dat lengte van de omtrek voor de grootte van de borst er wel toe doet of niet?
Of, je ex had niet echt 75C.quote:Op zondag 21 april 2013 20:18 schreef Elkedagwatanders het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet overtuigd, ik heb een vriendin gehad met 75 C en die had duidelijk kleinere borsten dan mijn huidige vriendin met 70D, terwijl mijn huidige vriendin een stuk langer is.
Als er dan ook nog dames hier roepen dat ze inderdaad niet gelijk zijn kwa grootte wordt het voor mij helemaal een wankel verhaal.
Waarom zou een vrouw in godsnaam over zoiets liegen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Of, je ex had niet echt 75C.
Mijn pik is ook 30cm.
ben het volkomen met je eens,heb liever wat harde vooruitstaande borsten.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:42 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik vind tieten niet leuk als ze te groot zijn. Liever wat kleinere tieten die tenminste een beetje stevig zijn.
Tietjes zijn altijd fijn, wie er over klaagt is ze niet waardquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
het moet bij je passenquote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
haha wow echt een super goed filmpje! Denk inderdaad dat het beeld heel snel fout is, want sommige waren C\D en dan zou ik al kleiner verwachten haha. Misschien draag ik het zelf dan ook wel verkeerd.quote:Op zondag 28 april 2013 14:10 schreef Chickita het volgende:
Ik kwam toevallig dit filmpje tegen. Hierin is te zien hoe een vrouw bij het programma Wedden dat ik het kan op basis van voelen de BH-maat van vrouwen probeert te raden. Ik durf te wedden dat het beeld van veel mensen bij de grootte van een bepaalde cupmaat fout is haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |