Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.quote:Op maandag 22 april 2013 11:04 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Maar liever zo klein mogelijk op een eveneens zo klein meisje.
HAHAHA jeetje wat een complete onzin.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.
Vrouwelijke vrouwen hebben een voordeel bij de voortplanting en slanke petite vrouwen bij het verleiden, ook vanwege het modeideaal.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Wil je het weerleggen dan? Of heb jou liefde toevallig cup Aquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:16 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Wil je het weerleggen dan? Of heb jou liefde toevallig cup A
Wutquote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:18 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je hebt je cupmaat helaas niet in de hand en uiteindelijk zal je toch borstvoeding moeten geven en het lijkt me dat dat beter gaat met wat grotere borsten.
Jij bent veganist zeker?quote:Op donderdag 9 mei 2013 01:53 schreef blow... het volgende:
[..]
Jouw vergelijking was totaal niet reeel.
Kleine borsten hebben meestal een andere vorm en voelen ook anders. Niet iedereen vindt vlees met een dikke rand spek lekker. :pquote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
Mannen die van kleine borsten houden, houden eigenlijk niet echt van borsten. Het is hetzelfde als een man zichzelf een vleesliefhebber noemt en zegt dat hij steak vooral lekker vindt als het een stukje van twintig gram is. Tuurlijk, er komt een moment dat de steak zo groot wordt dat verzadiging optreedt, het eerder wat obsceen wordt en je niet echt meer kunt genieten. Maar, mits de steak natuurlijk van goede kwaliteit is, begint dat pas bij cup F.
Das een beetje een non issue. Je hebt hangers bij cup b en stevige parmantige tieten cup e.quote:Op donderdag 9 mei 2013 08:24 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Kleine borsten hebben meestal een andere vorm en voelen ook anders. Niet iedereen vindt vlees met een dikke rand spek lekker. :p
Weet ik, ik heb een stevige cup e.quote:Op donderdag 9 mei 2013 09:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Das een beetje een non issue. Je hebt hangers bij cup b en stevige parmantige tieten cup e.
Zeg, heb jij soms zelf complexen over een zekere grootte?quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:12 schreef TheBurnerMan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |