B is toch niet heel klein en past volgens mij prima bij iemand die niet zo groot is.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Owja,quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik vroeg me af wat jongens/mannen de mooiste cupmaat vinden bij vrouwen.. ik ben namelijk nogal onzeker over mezelf op dat gebied, ik ben zelf 1.63 en heb 75B alleen tegenwoordig krijg ik het idee dat mannen alleen nog maar dikke tieten willen en overal zie je ook niet anders dan dikke tieten en hier word ik echt enorm onzeker over. Ik heb dan wel een vriend en die vind ze van mij wel heel mooi, maar ondertussen heb je op die sites als dumpert allemaal van die wijven foto's met dikke tieten waar hij ook naar kijkt, en dan voel ik me gelijk weer onzeker omdat ik niet echt grote borsten heb ofzo.. dus bij deze, wat is het mooiste?
Geheel mee eensquote:Op maandag 25 maart 2013 18:50 schreef SiGNe het volgende:
75B of 70C vind ikzelf het mooist, niet al te groot, zefs A vind ik nog prima.
Zolang de tepels maar niet voorbij de onderkant van de borst komt (hangtieten) en dat komt bij grote borsten vaker voor.
dat vind ik ookquote:Op maandag 25 maart 2013 18:56 schreef padlarf het volgende:
grote borsten < mooie borsten < mooie grote borsten
mooie A > lelijke D
Ziet er goed uit hoor!quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
Nee joh. Je ontmoet alleen nog maar mannen die alleen nog maar dikke tieten willen.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:40 schreef xlottte het volgende:
Ik heb een harde plasser gekregen tijdens het lezen van deze post.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
strakke BH helpt niet?quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik heb E. Maar ik vind het zelf lelijk eigenlijk.. Het is te opvallend. En heb super last van mijn rug, ik dacht weleens aan borstverkleining omdat ik erg last ervan heb.. Het is wel mooi de rondingen maar alleen pijn lijdt je jammer genoeg ook.
Het is volgens mij idd gewoon een kwestie van smaak.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:19 schreef houdjemond het volgende:
Pfff, wat een vraag weer, maar ik ben dan ook geen man, ik denk dat het formaat bij je moet passen..
Goede vriendin van me is dan heel erg lang, bijna 1.90, en die heeft een heel klein a-cupje.
Zit ze zelf ook heel erg mee, niet om het tieten-hebben, maar puur omdat het totaal niet past bij haar bouw/lichaam.
Ik ben dan zelf vrij klein, en ik heb aardige blikvangers, waar ik dan ook weer niet blij mee, ben, ruil liever met haar.
Maargoed, blijft een kwestie van smaak, denk ik.
Hm, ze heeft mooie, stevige borstjes met leuke tepels ( zo goed als zusjes, dus daarom weet ik dat) maar het valt in het niet met haar bouw, en dat is het dus meer.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:45 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Het is volgens mij idd gewoon een kwestie van smaak.
En ik denk dat 'mooi' voor veel mannen nog een hele brede term is. We hebben het dan wel over 'mooist', maar volgens mij moet je ver van het idealbeeld zitten wil je dat een man het lelijk vindt. En dan bedoel ik echt lelijk, niet dat 'wat een lelijke tieten' en dan stiekem er toch nog over fantaseren.![]()
Ik vind cup B/C het mooist en ik weet niet precies hoe die vriendin van jou er verder uit ziet, maar als ze bv. grote tepels heeft waar je lekker mee kan spelen () dan zou ik haar borsten best nog wel kunnen appreciëren.
Was misschien handiger geweest als jij een cup kleiner en zij een cup groter had gehad ;pquote:Op maandag 25 maart 2013 19:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hm, ze heeft mooie, stevige borstjes met leuke tepels ( zo goed als zusjes, dus daarom weet ik dat) maar het valt in het niet met haar bouw, en dat is het dus meer.
Ik val bijna voorover, goede C hier, maar dat werkt gewoon niet met mijn 1.60cm lengte.
Precies!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:54 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Was misschien handiger geweest als jij een cup kleiner en zij een cup groter had gehad ;p
Maar ja, dat bedoel ik dus. Dat heeft ze dan weer wel. Er zal altijd iets zijn wat niet mooi wordt gevonden, maar er is zeker altijd iets wat WEL gewaardeerd wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Ja die meneer heeft kaal haar.''
quote:Op maandag 25 maart 2013 20:16 schreef Mierenneuker. het volgende:
Pics TS, dan kunnen we beoordelen. Je moet het toch per persoon bekijken.werkt wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.flickr.com/pho(...)11220/in/photostream
Prima TSquote:Op maandag 25 maart 2013 20:20 schreef Kola het volgende:
[..]
werkt wel?
http://www.flickr.com/pho(...)11220/in/photostream
Niets aan veranderen babyquote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef xlottte het volgende:
[..]
http://http://www.flickr.com/photos/94353882@N05/8590311220/in/photostream
E kan mooi zijn hangt van je postuur af. Wel klote voor je dat je er last van hebt.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:43 schreef sneeuwtjeem het volgende:
gewoon slank. Maar vol op de juiste plekken. Tsja, iedereen heeft wel wat hč.quote:Op maandag 25 maart 2013 21:08 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
E kan mooi zijn hangt van je postuur af. Wel klote voor je dat je er last van hebt.
Schralequote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vorige week m'n bh-maat opnieuw laten maten; 65D bij een lengte van 1.61
niets mis meequote:Op maandag 25 maart 2013 21:52 schreef Oognip het volgende:
Ik heb vorige week m'n bh-maat opnieuw laten maten; 65D bij een lengte van 1.61
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |