Die komt niet sterk over gast.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk.
Hij zet vast zijn beste beentje voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die komt niet sterk over gast.
Dat moet je hem nageven idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij zet vast zijn beste beentje voor
Grapjas :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog 5cm erbij zal vast te duur worden.
Dit dus, maar dan zonder de overduidelijke frustratie die uit deze post spreekt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt". Kutwijve
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grapjas :-)
Ik date met vrouwen die een stuk lekkerder als haar zijn. Het gaat er mij om dat er blijkbaar vrouwen zijn die kennelijk zo'n lage IQ hebben dat ze niet tot het inzicht kunnen komen dat een man wel eens kan denken dat een vrouw interesse in hem heeft als ze steeds oogcontact en aandacht zoekt.
Die wordt hem toch al geboden op fok?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
De chirurg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het anders ging dan jij in je belevenis meemaakte. Volgens mij staarde ze je aan, niet op een positieve manier, en toen jij plots opkeek lachte ze ongemakkelijk om zich uit de situatie te redden en zie jij dit alles als een uitnodiging om haar aan te spreken of zo iets
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben.
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheef
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scorenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?
Probeer haar hart te veroverenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meeZe had tijd genoeg om snel weg te kijken toen ik terug keek, toch bleef ze kijken en ze keek ook niet raar ofzo. Ze glimlachte gewoon.
Op dat moment dacht ik; oke... Maar in de dagen erna zocht ze overduidelijk toch (oog)contact, ik nam nooit het initiatief (in het begin).
Een algemene reden voor mij was omdat ik mijn proporties niet mooi vond. Mijn romp en armlengte waren niet consistent met mijn beenlengte. Nu is alles veel beter geproportioneerd (en bevestigd door mensen die het van mij weten)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scoren
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Grappen moeten grappig zijn toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Nee, daar dacht ik niet aan. Wilde gewoon wat drinken en kijken of het een beetje klikte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hey TS, ze had vast van haar collega gehoord dat je meteen bij haar in de broek probeerde te komen, wat je ook al niet lukte
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Staat dat niet in je boekjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mannen ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt".
Misschien in jouw boekje. Alleen als ik een vrouw niet aantrekkelijk vind is het eventueel een optie.quote:
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
Sommige mannen en alle vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Sommige mannen ook hoor
Dat is voor deel 2 van het topic.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Why stay small, if you can grow big..
Definieer creep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:
Stuur haar anders een kaartje van je lul en zet er onder iets in de trant van weet wat je mist of you will never get this
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Hier ondanks je mega fail een soort van compliment.
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Matig compliment dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Maken mensen mij kapot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie alleen semi-grappige reacties hier
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Lul niet, je wil gewoon subsidieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je functie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie![]()
Als het ook zo vaak goed gaat, zie ik niet in waarom je steeds topics erover moet maken? Dan ben je toch druk bezig om eindelijk je successen eens te vieren? Dus wie hou je nou voor de gek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieWeet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Zelfs je goedbedoelde post krijg je terug in je faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is niet zielig en heeft geen hulp nodig
![]()
Stel je ze ook wel eens een strikvraag... zo van, hey, had je mij ook ge-date als ik 5 cm korter was geweest ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date..
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titelquote:
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
Huldequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
Ik had het wel verwachtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijn
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?quote:
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldDaar werken allemaal social retards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruip is blijvende vervorming van materiaal die ontstaat door een constante belasting hierop.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?
Die lopen er niet zo mee te pronken op FOK! wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef D.D.W. het volgende:
Ik had het wel verwachtAlleen wel een beetje hypocriet dat mensen dan niet vrouwen belachelijk maken die een boobjob (hebben) ondergaan. Of mensen die in hun jeugd een beugel hebben gehad.
niks mis meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef D.D.W. het volgende:
vrouwen die een boobjob (hebben) ondergaan
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldDaar werken allemaal social retards
mwah beetje raar toch welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eens
Iemand van t werk? Lijkt me nogal duidelijk: ze vind je te lang! Voor die operatie was je klein genoeg en flirte ze er op los,maar nu ...toch net te langquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fok!kers. Ik heb een serieuze klacht waar ik mijn beklag over wil doen.
Dus op werk was er een aantrekkelijke vrouwtje waar mijn oog al enige tijd geleden op viel. Ik had in eerste instantie niet eens interesse in haar ofzo, maar het begon eigenlijk op het moment dat ik in mijn ooghoek haar erop betrapte dat ze eens in de pauze (ze zat schuin tegenover me) mij nogal lang aanstaarde.
Dus ik keek toen terug en we lachten naar elkaar voor ong. 5-10 seconden. En toen weer over op de orde van de dag. In de dagen erna (tot afgelopen week) veel naar elkaar kijken wanneer onze paden elkaar kruistenZe deed altijd overdreven geïnteresseerd als ik "toevallig" met haar praatte, glimlachte altijd etc. Tja, ik denk niet snel dat een vrouw mij "leuk" vindt maar ik kreeg toch wel zo veel signalen dat ik puur objectief gezien tot een oordeel kwam dat zij mij wel eens interessant kon vinden.
Omdat ik straks op een andere locatie ga werken en ik haar waarschijnlijk nog maar paar keer in mij leven zal zien, wilde ik wel eens een poging wagen onder het mom van "het is nu of nooit meer".
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk. Het was ook gelijk afgelopen met dat kijken naar elkaar enzo. Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
LolJe hebt geen idee waar over je het over hebt meisje, niet opeens onzin uitpoepen dus
Misschien dat ik een Russische kliniek weet die in jouw kop wat hersencellen kunnen spuiten, PM me maar als je interesse hebt
Mijn reactie was net zo dom als de hare natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]! Wow, Cactus, laat je je dat zeggen.
Wordt, my dear friendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mijn reactie was net zo dom als de hare natuurlijk
In de techniek werken hoeft tegenwoordig helemaal niet social awkward te zijn. In tegendeel zelfs, als je succes wilt word er van je verwacht dat je een goede basis soft skills heb.
Natuurlijk, gelukkig lees ik wat tekst in het echte leven wel even nog een keer door voordat ik er iets mee doequote:
Uhm?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nou mensen, het is genoeg geweest
Drie jaar al onzin lopen posten hier... Zou er bijna een topic voor moeten openen
Met vriendelijke groet,
[ afbeelding ]
Wel korte stalpootjes idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er waren enkelen die eens om een foto vroegen.
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zitquote:
Dit zie je steeds vaker ja..best irritantquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt". Kutwijve
Ik had al zon vermoeden iddquote:Op zondag 24 maart 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na zijn topic over ontmaagden moet hij nu doen alsof hij niet serieus was
Daar was ik anders wel serieus overquote:Op zondag 24 maart 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na zijn topic over ontmaagden moet hij nu doen alsof hij niet serieus was
Ja, 'normale' wordt idd gedefinieerd aan de hand van 't uiterlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zit Als iemand mij herkent heb ik maar pech gehad
quote:
Ik verwacht helemaal niks van jou, het het niet eens gelezenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar was ik anders wel serieus overIk snap het best dat mensen dat totaal niet van mij zouden verwachten
Ik heb een gespierde borstkas hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja, 'normale' wordt idd gedefinieerd aan de hand van 't uiterlijk
Maar tja, jij vind jezelf er oprecht goed uit zien ?Had het geld voor die operatie - als ik eerlijk ben - ergens anders ingestoken, zoals in b.v. een (reverse)
[..]
Fijn voor je vent, wie probeer je eigenlijk te overtuigen en van watquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb een gespierde borstkas hoorDat is inderdaad door een shirt te zien, maar wat doe je er tegen?
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog 5cm erbij zal vast te duur worden.
Dat het iig niet aan mijn uiterlijk ligt, mijn "failures" bij de vrouwtjesquote:Op zondag 24 maart 2013 00:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Fijn voor je vent, wie probeer je eigenlijk te overtuigen en van wat?
Je ziet ook wel in dat je jezelf erg tegen spreekt hequote:Op zondag 24 maart 2013 01:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat het iig niet aan mijn uiterlijk ligt, mijn "failures" bij de vrouwtjesGewoon een harde signaal naar de bashers op FOK!
Haha, probeer je nu met een zeer opvallende verkapte poging te zorgen dat ik je een PM ga sturen?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef D.D.W. het volgende:
LolJe hebt geen idee waar over je het over hebt meisje, niet opeens onzin uitpoepen dus
Misschien dat ik een Russische kliniek weet die in jouw kop wat hersencellen kunnen spuiten, PM me maar als je interesse hebt
Precies, luister naar deze wijze woorden!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Snooki het volgende:
Laat je niet kennen, zoiezo allemaal triest volk die hier elke dag online zitten
Wat wil je zeggen Smack10?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je ziet ook wel in dat je jezelf erg tegen spreekt he?
Ik mis de gelijkenis met Jensen Ackles compleetquote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nou mensen, het is genoeg geweest
Drie jaar al onzin lopen posten hier... Zou er bijna een topic voor moeten openen
Met vriendelijke groet,
[ afbeelding ]
wijze woorden van een snooki aanbidsterquote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Snooki het volgende:
Laat je niet kennen, zoiezo allemaal triest volk die hier elke dag online zitten
Ow o.O Leek op het eerste oog meer op vet dan spier - vooral omdat de rest van je lichaam er niet al te getraind uit ziet. Maar je bent iig onderweg blijkbaar, dus niks tegen doen... gewoon door trainenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:57 schreef D.D.W. het volgende:
k heb een gespierde borstkas hoor Dat is inderdaad door een shirt te zien, maar wat doe je er tegen?
Zegt miss tokkiequote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Snooki het volgende:
Precies de reden dat ik dus die operatie heb ondergaanquote:Op zondag 24 maart 2013 01:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik mis de gelijkenis met Jensen Ackles compleetIk zie wel gelijkenis met een hobbit
Denk je nou echt dat je God's gift for women op earth bent? Wake up dudequote:Op zondag 24 maart 2013 01:02 schreef D.D.W. het volgende:
Dat het iig niet aan mijn uiterlijk ligt, mijn "failures" bij de vrouwtjesGewoon een harde signaal naar de bashers op FOK!
Wat bedoelde je nou net te zeggen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef Smack10 het volgende:
Ik pis over dit topic heen met mijn niet verlengde maar toch wel aanzienlijk lange 3de been
Dat moet zijn middelste been zijn, al vraag ik me af of men juist dat been niet had moeten verlengen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:07 schreef theunderdog het volgende:
Kom op ts, zet je beste beentje voor !
Kut je was me alweer voor.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef Smack10 het volgende:
Ik pis over dit topic heen met mijn niet verlengde maar toch wel aanzienlijk lange 3de been
Dat sloeg op je beharing en je postuur omvang en op je voetenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef D.D.W. het volgende:
Precies de reden dat ik dus die operatie heb ondergaanDit is nog een foto ervoor
Het is niet zo'n hele duidelijke/goede foto, geef ik toequote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat je God's gift for women op earth bent? Wake up dude
Ik weerhoud je er niet van meer te posten hoor..quote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
Het is niet zo'n hele duidelijke/goede foto, geef ik toe
Het helpt allemaal niets. Jij zou in de toekomst naar een neurowetenschapper moeten gaan, zodat ze misschien de hersenverbindingen in je brein kunnen veranderen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik dus die operatie heb ondergaanDit is nog een foto ervoor
Come at me bro, i got a lot of love to givequote:Op zondag 24 maart 2013 01:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kut je was me alweer voor.
Zeg het nouquote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Come at me bro, i got a lot of love to give
Ik ben bang dat als ik een foto van mij hier neerzet, dat je deze gebruikt voor een operatie om op mij te lijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is niet zo'n hele duidelijke/goede foto, geef ik toe
zoiezoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Snooki het volgende:
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomquote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik een foto van mij hier neerzet, dat je deze gebruikt voor een operatie om op mij te lijken
Al eerder gepost in dit topicquote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf dan.
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomKeep dreaming boy
quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens mijn vraag beantwoorden, of durf je het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap, ik ben gewoon mezelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomKeep dreaming boy
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boyquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?
Jij hebt problemen man, serieus.
De grap is juist dat hij nog steeds topics opent over chicks die hem afwijzenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?
Jij hebt problemen man, serieus.
Waarom zou ik in godsnaam op jou willen lijken dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Knap, ik ben gewoon mezelf.
Ik hoef mezelf niet te bewijzen op een forum
Alles wat ik post meen ik kerel, ik snap niet wat je wilt zeggen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boy
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden andersquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
Wanneer ga je eens mijn vraag beantwoorden, of durf je het niet?
Doe maar, ik snap nog steeds niet wat hij wil zeggen namelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden anders
Wat kost jequote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden anders
Over dat als ik wist hoe jij er uit ziet/zag, ik gelijk naar de chirurg gaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alles wat ik post meen ik kerel, ik snap niet wat je wilt zeggen?
En ik snap niet wat jij wil wetenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef D.D.W. het volgende:
Doe maar, ik snap nog steeds niet wat hij wilt zeggen namelijk
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boy
Zeker dat mijn vriend je weet weg te werken. Moelquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I haven't slapt a bitch in a week.
Dus gewoon even je moel houden ja.
Dit:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je ziet ook wel in dat je jezelf erg tegen spreekt he?
we slappen die snol samen en slaan die guido kneusje van d'r in elkaarquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I haven't slapt a bitch in a week.
Dus gewoon even je moel houden ja.
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondjequote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.
Jij komt hier met al je onzekerheden over je lengte, en dat je problemen hebt met dames scoren + dat je ontmaagd bent bij de hoeren. Opzich niets mis mee, leven en laten leven is immers mijn motto.
Maar kom niet de stoere jonge uithangen, want dat is gewoon volkomen misplaatst in jouw geval.
Dat je ondanks je beenverlenging en je misplaatste ego nu, blijkbaar nog steeds niet alle chicks kan krijgen.quote:
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.
Jij komt hier met al je onzekerheden over je lengte, en dat je problemen hebt met dames scoren + dat je ontmaagd bent bij de hoeren. Opzich niets mis mee, leven en laten leven is immers mijn motto.
Maar kom niet de stoere jonge uithangen, want dat is gewoon volkomen misplaatst in jouw geval.
Go get your man bitch, he can get robbed too.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Snooki het volgende:
[..]
Zeker dat mijn vriend je weet weg te werken. Moel
Hahahahahahaha en dan de verkeerde quotenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.
Kom niet testen, de laatste die het deed zit nu in een gesloten inrichting
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.
Kom niet testen, de laatste die het deed zit nu in een gesloten inrichting
Doei Snooki, veel plezier met je interessante levenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Snooki het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb gewoon een leven verder. Dag kansloze typetjes
Is die niet te druk met zijn GTL?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Snooki het volgende:
Nee ga maar beter weg met je vriendjequote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Snooki het volgende:
[..]
Hahahahahahaha en dan de verkeerde quoten
gozer hij beschijft t toch goed of niet dan? welk gedeelte van zijn stuk begrijp je niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondje
Naar bed gaan is tegenwoordig "een leven hebben"?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Snooki het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb gewoon een leven verder. Dag kansloze typetjes
Ik kan me voorstellen dat jouw vriend dat zou zijnquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Shalimar het volgende:
[..]
we slappen die snol samen en slaan die guido kneusje van d'r in elkaar
We gaan naar binnen, neuken zijn moeder, pakken die shit en gaan weerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Go get your man bitch, he can get robbed too.
Jij hebt een beenoperatie ondergaan, omdat je onzeker was over je lengte. En jij dacht dat meiden/vrouwen vallen op langere mannen (deels waar, maar jij neemt dat veel te strikt).quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondje
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Naar bed gaan is tegenwoordig "een leven hebben"?
Mag ik niet de stoere jongen uithangen omdat ik eens een hoer bezocht heb?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gozer hij beschijft t toch goed of niet dan? welk gedeelte van zijn stuk begrijp je niet?
en erna drinken we wat wyborowaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
We gaan naar binnen, neuken zijn moeder, pakken die shit en gaan weer
Dat staat hier compleet los van.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mag ik niet de stoere jongen uithangen omdat ik eens een hoer bezocht heb?![]()
Mijn onzekerheid is er niet meerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt een beenoperatie ondergaan, omdat je onzeker was over je lengte. En jij dacht dat meiden/vrouwen vallen op langere mannen (deels waar, maar jij neemt dat veel te strikt).
Het feit dat jij een onzekermannetje bent, maakt het in jouw geval volkomen misplaatst om stoer te gaan doen.
mmm... het komt iets te geforceerd over, misschien zou je eens wat nuance leren en het opnieuw proberen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
Iedereen die nu op zaterdagnacht online is is toch fucking triest dat kun je niet ontkennen!!
Groetjes van mijn vriend wij vermaken ons wel
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
Iedereen die nu op zaterdagnacht online is is toch fucking triest dat kun je niet ontkennen!!
stoer? je doet alsof je niet begrijpt wat hij met misplaatst probeert te zeggen, terwijl je dondersgoed weet wat hij ermee bedoelt, kom niet met die waanideeenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:24 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mag ik niet de stoere jongen uithangen omdat ik eens een hoer bezocht heb?![]()
Jouw vriend is een pussy, een fucking battieboy.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Snooki het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
ben je 12 ofzo? dom wijf, is ze zelf ook onlinequote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
Helemaal top, stop dan nu ook direct met topic,s aanmaken dat meiden/vrouwen je afwijzen enz.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:26 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid is er niet meerIk ben nu heel tevreden. Zie er goed uit, goede lengte etc. Ja oke, er zijn wel wat dingen aan mijn karakter wat wel verbeterd kan worden.
Doei Snoeki, laat jij je maar snel vullenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:26 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Jouw vriend is een pussy, een fucking battieboy.
Jij zegt wat niemand durft te zeggen ! Oh my god !!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik lig hier echt dubbel![]()
TS, niemand hier durft het te zeggen, maar je ziet er gewoon als een zwak kneusje uit: lomp, bollig, klein en met een gebrek aan mannelijke contouren.
Op zich geen drama. Het gros van de mensen ziet er niet uit, en jij valt dan ook net onder gemiddeld te scharen. En wie weet heb je een redelijke uitstraling om t esthetische-gebrek te compenseren. Nogmaals; no biggie.
Wat echter wel problematisch is, is die ontiegelijke onzekerheid van je. Denk je nou echt dat niemand door heeft dat jij uiteindelijk maar 1 iemand probeert te overtuigen met dit gebazel van je hier ? Stop met hopen op lieve en bevestigende opmerkingen; je zult ze enkel van de meest lelijke, kansloze foksters ontvangen, of van goedwillende users die een brok medelij ervaren bij het lezen van jouw topics.
Heb geen idee hoe ik deze post moet afsluiten o.O
Ik wilde het niet zeggen inderdaad, maar ik zou TS niet geven.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zegt wat niemand durft te zeggen ! Oh my god !!
Is hij eindelijk klaar met porno kijken ja? Zegt wel wat dat hij dat nodig heeft om op jou te kunnen klimmenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:25 schreef Snooki het volgende:
Scherpe analysequote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef AbsurdHero het volgende:
TS, niemand hier durft het te zeggen, maar je ziet er gewoon als een zwak kneusje uit: lomp, bollig, klein en met een gebrek aan mannelijke contouren.
Op zich geen drama. Het gros van de mensen ziet er niet uit, en jij valt dan ook net onder gemiddeld te scharen. En wie weet heb je een redelijke uitstraling om t esthetische-gebrek te compenseren. Nogmaals; no biggie.
Wat echter wel problematisch is, is die ontiegelijke onzekerheid van je. Denk je nou echt dat niemand door heeft dat jij uiteindelijk maar 1 iemand probeert te overtuigen met dit gebazel van je hier ? Stop met hopen op lieve en bevestigende opmerkingen; je zult ze enkel van de meest lelijke, kansloze foksters ontvangen, of van goedwillende users die een brok medelij ervaren bij het lezen van jouw topics.
Je kan er ook niet bij denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 01:29 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen inderdaad, maar ik zou TS niet geven.
Ik noemde hem hobbit, dat is hetzelfdequote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef AbsurdHero het volgende:
Je kan je beter laten opnemen en laten behandelen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Doei Snoeki, laat jij je maar snel vullen
Ik ben wel behoorlijk heet ja sorry.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Blijkbaar allemaal modellen hier online, zaterdagnacht
Meeste modellen zijn ecto en hebben lang haar. Op het feit dat ik wat breder ben en een kort kapsel heb klopt het aardig.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Je snapt er gewoon helemaal niks vanquote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Ecto? Neem aan dat je meso bedoelde? Ecto is niet bepaalt mooi ofzoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meeste modellen zijn ecto en hebben lang haar. Op het feit dat ik wat breder ben en een kort kapsel heb klopt het aardig.
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:37 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ecto? Neem aan dat je meso bedoelde? Ecto is niet bepaalt mooi ofzo
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:27 schreef AbsurdHero het volgende:
Weet je waar jij het moet proberen (je weet wel, wat je probeert te bereiken hier)... een forum op een gamesite of zo!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:34 schreef D.D.W. het volgende:
Dus jij bent model? Iig wilt dat nog niet zoveel zeggen. Ken ook een model die totaal niet in zelfde categorie zit als abercrombie and fitch modellen, noem maar opquote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.
Hey, nog een hobbit gespotquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef kataklysm het volgende:
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog eens, neem het in je op en reageer opnieuw.
Hier is TSquote:
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:40 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dus jij bent model? Iig wilt dat nog niet zoveel zeggen. Ken ook een model die totaal niet in zelfde categorie zit als abercrombie and fitch modellen, noem maar opWas eerlijk gezegd nogal verbaast toen ik het hoorde
Post eens een foto van jezelf Cactus?quote:
Jij vraagt vrouwen uit [b]omdat[/b] ze interesse in je tonen, dit terwijl je ze eigenlijk niet eens leuk vindt?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grapjas :-)
Ik date met vrouwen die een stuk lekkerder als haar zijn. Het gaat er mij om dat er blijkbaar vrouwen zijn die kennelijk zo'n lage IQ hebben dat ze niet tot het inzicht kunnen komen dat een man wel eens kan denken dat een vrouw interesse in hem heeft als ze steeds oogcontact en aandacht zoekt.
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereenquote:
Meisje, doe maar niet...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.
Reageer dan niet als je teveel bier gezopen hebt sufkutje, snap niet wat je wil(de) zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:42 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik ben geen model, kwezel. Ik ben hetero dus dat botert niet.
Ben je nu al geneukt en weggegooid?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereen
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Mwah, je komt behoorlijk homoseksueel over.
ga dan weg kanker tjappie wat kom je iedere keer terugquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Jij bent echt een kankerwijf die nu triest alleen thuis zit met als enige vermaak je forum zielig kind zijn dit nou allemaal volwassenen hier. Zelf voeg je echt nul toe en je word alleen maar afgezeken door iedereen
Jij bent anders ook niet erg aardig voor een moraalridder.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu als shemale vol in je kont gepakt worden, wordt je schijnbaar shaggie van gezien jouw reactiesquote:
Ik zou bijna in de verleiding komen om een foto te posten, om te bewijzen dat elk opgenoemd punt onjuist is, maar helaas is mijn drang net niet groot genoeg om het te bewijzen. Want ik geef geen kont om wat je van me zou vindenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
Post eens een foto van jezelf Cactus?
Er zijn paar scenario's:
- Je bent klein
- Je bent dik
- Je hebt geen vormen
- Je hebt een paardenbek
- Je bent gewoon lelijk
Waarschijnlijk heb je ze allemaalOf bewijs het tegendeel
Gaat niet gebeuren waarde kankertakquote:Op zondag 24 maart 2013 01:39 schreef kataklysm het volgende:
Jij bent kankerstoer. En nu pics van jouw quasimodo appearance want je doet echt veel te tof hier.
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:44 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Meisje, doe maar niet...
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekkenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.
Kom je speciaal weer online om me dit te vertellen? Je vriend al in slaap gevallen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef Snooki het volgende:
In het geval dat je wel werkelijk 14/15 bent; ik ben ook aftrekbaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekken
Jij snapt niet dat sommige mensen het niet nodig hebben om goedkeuring te krijgen op een forumquote:Op zondag 24 maart 2013 01:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf Cactus?
Er zijn paar scenario's:
- Je bent klein
- Je bent dik
- Je hebt geen vormen
- Je hebt een paardenbek
- Je bent gewoon lelijk
Waarschijnlijk heb je ze allemaalOf bewijs het tegendeel
Ik zie het zo vaak, van die arrogante 6'jes die denken dat ze zo lekker zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 01:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou bijna in de verleiding komen om een foto te posten, om te bewijzen dat elk opgenoemd punt onjuist is, maar helaas is mijn drang net niet groot genoeg om het te bewijzen. Want ik geef geen kont om wat je van me zou vinden
Lekker inhoudelijke reactie ook kneusquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent een vent met een vrouwenaccount, gooi jezelf weg gast en ga je vader aftrekken
Cactus is lief. Had al eerder een (verkapt)compliment van haar kant ontvangen vandaag!quote:Op zondag 24 maart 2013 01:47 schreef Cactus1 het volgende:
Kom je speciaal weer online om me dit te vertellen? Je vriend al in slaap gevallen? Ik word door niemand afgezeken trouwens
Goedzo, net zoals je therapeut zegt altijd positief blijvenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zie het zo vaak, van die arrogante 6'jes die denken dat ze zo lekker zijnMaar ik snap het hoor Cactus
Ik ben niet de enigste die stoer doet, gezegende god van 190 met een lengte en lichaam waar ik een moord voor zou doenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat sommige mensen het niet nodig hebben om goedkeuring te krijgen op een forum?
Jij moet nog zoveel leren mannetje, ook al doe je stoer en alsof je alles weet
Stoere kanker pool gespot.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dat zo was zat hij niet 24/7 op fokquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enigste die stoer doet, gezegende god van 190 met een lengte en lichaam waar ik een moord voor zou doen
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Haha want? Jij was toch een jaar of 25? Vind je als een behoorlijke kneus overkomen hier namelijk.
Dat was niet mijn bedoeling. Ik zal proberen wat volwassener over te komen.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
[..]
Een Pool? Dan moet hij al helemaal zijn (lelijke) vierkante muil houdenquote:
Probeer je nu leeftijd aan gedrag te linken? Misschien moet je nog iets ouder worden om daar iets over te kunnen zeggenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:46 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Adresje voor mobiele bende gespot, hopelijk zijn je zusjes er klaar voor.quote:
Eng he, iemand zit in het gips en komt op fokquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef Snooki het volgende:
[..]
Als dat zo was zat hij niet 24/7 op fok
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Een Pool? Dan moet hij al helemaal zijn (lelijke) vierkante muil houden
Gedrag kan niet aan leeftijd gebonden worden?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Probeer je nu leeftijd aan gedrag te linken? Misschien moet je nog iets ouder worden om daar iets over te kunnen zeggen
Je zit al meer dan 2 maanden in het gips zekerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Adresje voor mobiele bende gespot, hopelijk zijn je zusjes er klaar voor.
[..]
Eng he, iemand zit in het gips en komt op fok
Het wordt mij ook wat te veel hoor, ik snap niet helemaal meer wie nou aan welke kant staat.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog niet zo goed ben in dit slowchat-gebash. Ben meer van de betogen waarin ik uitgebreid uit een zet wat ik van een ander denk
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daarom zit je elke zaterdagnacht alleen thuis natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappen![]()
It hurts he kerel
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimentenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:48 schreef AbsurdHero het volgende:
Cactus is lief. Had al eerder een (verkapt)compliment van haar kant ontvangen vandaag!
Ja dat ook inderdaad. Het is een hoop bijhouden...quote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Piye het volgende:
Het wordt mij ook wat te veel hoor, ik snap niet helemaal meer wie nou aan welke kant staat.
Was bezig met een infantiele discussie in een topic over universiteit/werkloosheidquote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimenten
Kwaliteitsuurtje is helaas afgelopen, het is nu gewoon kansloos gebash.. krijg je met zulke usersquote:Op zondag 24 maart 2013 01:49 schreef AbsurdHero het volgende:
Ik merk trouwens dat ik nog niet zo goed ben in dit slowchat-gebash. Ben meer van de betogen waarin ik uitgebreid uit een zet wat ik van een ander denk
Logisch als je zelf zo weinig voorbeelden hebtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan zal je het wel verdiend hebben, want ik ben heel zuinig met complimenten
Heb ik toch nog even moeten lachen vanavondquote:Op zondag 24 maart 2013 01:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik kan met mijn rauwe kop wel iedereen krijgen waar jij je snachts op doet fappen![]()
It hurts he kerel
Laat jij je nu inpakken door een snolletje?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat was niet mijn bedoeling. Ik zal proberen wat volwassener over te komen.
Ja je hebt het precies goed, ben 1.50m lang, maagd en zonder vrienden en ben veroordeeld tot verplicht FOK! op zaterdagnacht.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:53 schreef Snooki het volgende:
[..]
Daarom zit je elke zaterdagnacht alleen thuis natuurlijk
Gewoon flink emo.giffen als je het even niet meer weet.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:54 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja dat ook inderdaad. Het is een hoop bijhouden...
maar ik ben ook niet zo van de ad rem snaren![]()
Dit waag ik te betwijfelen.quote:
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat jij je nu inpakken door een snolletje?Doe eens niet
Ze zit nu met haar vriendje op de bank op d'r mobiel te FOK!en denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja je hebt het precies goed, ben 1.50m lang, maagd en zonder vrienden en ben veroordeeld tot verplicht FOK! op zaterdagnacht.
Je hebt me helemaal door![]()
Ik dacht dat je naar je vriendje ging? Vertel daar eens wat meer over dan
Laat staan je genotsknotsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.
ahaahah stop beter manquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef AbsurdHero het volgende:
''iedereen waar jij je snachts op doet fappen''
dus o.a. je zusje, die 2 chicks die je hebben gefriendzoned en die chick die de hele dag in een deuk heeft gelegen nadat jij haar uit had gevraagd
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zienquote:Op zondag 24 maart 2013 01:50 schreef D.D.W. het volgende:
Met de begeleider ernaast want ze is "speciaal"quote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Ze zit nu met haar vriendje op de bank op d'r mobiel te FOK!en denk ik.
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegtquote:Op zondag 24 maart 2013 01:51 schreef theunderdog het volgende:
Gedrag kan niet aan leeftijd gebonden worden?
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zien![]()
Geldt trouwens voor meer posters in dit topic, maar Smack zeker
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegt
Ik hoop iets anders ook nietquote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
1998, daar ga ik echt geen opmerkingen insteken.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Met de begeleider ernaast want ze is "speciaal"
Bedankt voor speltip 1quote:Op zondag 24 maart 2013 01:57 schreef Piye het volgende:
Gewoon flink emo.giffen als je het even niet meer weet.
O laat me raden jij bent 27 en woont nog thuis en je hebt een relatie met een jongen van 22 want beter kun je niet krijgen en dat is zo lekker gek en leeftijd zegt toch nietsquote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, aangezien leeftijd geen flikker zegt
Vrouwen hebben nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van een manquote:Op zondag 24 maart 2013 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, ik sta er voor in dat Smack zo knap is, dat je moeder nog spontaan van je vader zou scheiden als ze hem zou zien![]()
Geldt trouwens voor meer posters in dit topic, maar Smack zeker
Overal excuses op hebbenquote:Op zondag 24 maart 2013 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nogal een vreemde kijk op het uiterlijk van een manMannen zijn het er aardig over eens wat een lekker wijf is. Vrouwen verschillen echt ontzettend vaak in het beoordelen van mannen op uiterlijk.
Dus jouw mening zegt mij niet zo veel
Nee, want leeftijd maakt je niet per definitie verstandiger of volwassener.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:59 schreef theunderdog het volgende:
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?
maar ze verschillen niet echt wanneer ze jou beoordelen of niet dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 02:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vrouwen verschillen echt ontzettend vaak in het beoordelen van mannen op uiterlijk.
Dat ben ik.quote:
Meestal is gedrag dat als kinderachtig bestempeld wordt, gewoon gedrag dat meer met iemand z'n karakter dan leeftijd te maken heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij vindt dus nooit dat iemand zich bijvoorbeeld kinderachtig gedraagt voor zijn leeftijd?
Was ik al bang voor. Weet je wat het was, hij las daar over heen. Hij bracht het alsof Smack had gezegd 'iedereen' terwijl het 'iedereen die..' was...quote:
Dan is het nog ergerquote:Op zondag 24 maart 2013 02:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Meestal is gedrag dat als kinderachtig bestempeld wordt, gewoon gedrag dat meer met iemand z'n karakter dan leeftijd te maken heeft.
maakt niet uit manquote:Op zondag 24 maart 2013 02:03 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Weet je wat het was, hij las daar over heen. Hij bracht het alsof Smack had gezegd 'iedereen' terwijl het 'iedereen die..' was...
En daaruit volgde dus die falende bash. Anyho, in slowchat is hier uiteraard geen tijd voor.
Lets move on.
quote:Op zondag 24 maart 2013 02:02 schreef Shalimar het volgende:
[..]
maar ze verschillen niet echt wanneer ze jou beoordelen of niet dan?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |