Come at me bro, i got a lot of love to givequote:Op zondag 24 maart 2013 01:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kut je was me alweer voor.
Zeg het nouquote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Come at me bro, i got a lot of love to give
Ik ben bang dat als ik een foto van mij hier neerzet, dat je deze gebruikt voor een operatie om op mij te lijkenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:10 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het is niet zo'n hele duidelijke/goede foto, geef ik toe
zoiezoquote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Snooki het volgende:
Laat je niet kennen, zoiezo allemaal triest volk die hier elke dag online zitten
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomquote:Op zondag 24 maart 2013 01:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik een foto van mij hier neerzet, dat je deze gebruikt voor een operatie om op mij te lijken
Al eerder gepost in dit topicquote:Op zondag 24 maart 2013 01:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stuur eens een foto van jezelf dan.
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomKeep dreaming boy
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens mijn vraag beantwoorden, of durf je het niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why stay small, if you can grow big..
Knap, ik ben gewoon mezelf.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:13 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dan ben je knapper dan 99.5% als ik dagelijks altijd op straat tegenkomKeep dreaming boy
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boyquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?
Jij hebt problemen man, serieus.
De grap is juist dat hij nog steeds topics opent over chicks die hem afwijzenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
Gast wat doe je nu stoer? Jij hebt die operatie ondergaan omdat je onzeker was over je lengte, en gaat nu opeens de womanizer spelen op fok?
Jij hebt problemen man, serieus.
Waarom zou ik in godsnaam op jou willen lijken dan?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Knap, ik ben gewoon mezelf.
Ik hoef mezelf niet te bewijzen op een forum
Alles wat ik post meen ik kerel, ik snap niet wat je wilt zeggen?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boy
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden andersquote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
Wanneer ga je eens mijn vraag beantwoorden, of durf je het niet?
Doe maar, ik snap nog steeds niet wat hij wil zeggen namelijkquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden anders
Wat kost jequote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke vraag? Ik wil 'm wel beantwoorden anders
Over dat als ik wist hoe jij er uit ziet/zag, ik gelijk naar de chirurg gaquote:Op zondag 24 maart 2013 01:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Alles wat ik post meen ik kerel, ik snap niet wat je wilt zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |