Die komt niet sterk over gast.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk.
Hij zet vast zijn beste beentje voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die komt niet sterk over gast.
Dat moet je hem nageven idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij zet vast zijn beste beentje voor
Grapjas :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog 5cm erbij zal vast te duur worden.
Dit dus, maar dan zonder de overduidelijke frustratie die uit deze post spreekt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt". Kutwijve
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grapjas :-)
Ik date met vrouwen die een stuk lekkerder als haar zijn. Het gaat er mij om dat er blijkbaar vrouwen zijn die kennelijk zo'n lage IQ hebben dat ze niet tot het inzicht kunnen komen dat een man wel eens kan denken dat een vrouw interesse in hem heeft als ze steeds oogcontact en aandacht zoekt.
Die wordt hem toch al geboden op fok?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
De chirurg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het anders ging dan jij in je belevenis meemaakte. Volgens mij staarde ze je aan, niet op een positieve manier, en toen jij plots opkeek lachte ze ongemakkelijk om zich uit de situatie te redden en zie jij dit alles als een uitnodiging om haar aan te spreken of zo iets
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben.
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheef
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scorenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?
Probeer haar hart te veroverenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meeZe had tijd genoeg om snel weg te kijken toen ik terug keek, toch bleef ze kijken en ze keek ook niet raar ofzo. Ze glimlachte gewoon.
Op dat moment dacht ik; oke... Maar in de dagen erna zocht ze overduidelijk toch (oog)contact, ik nam nooit het initiatief (in het begin).
Een algemene reden voor mij was omdat ik mijn proporties niet mooi vond. Mijn romp en armlengte waren niet consistent met mijn beenlengte. Nu is alles veel beter geproportioneerd (en bevestigd door mensen die het van mij weten)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scoren
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Grappen moeten grappig zijn toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Nee, daar dacht ik niet aan. Wilde gewoon wat drinken en kijken of het een beetje klikte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hey TS, ze had vast van haar collega gehoord dat je meteen bij haar in de broek probeerde te komen, wat je ook al niet lukte
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Staat dat niet in je boekjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mannen ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt".
Misschien in jouw boekje. Alleen als ik een vrouw niet aantrekkelijk vind is het eventueel een optie.quote:
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
Sommige mannen en alle vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Sommige mannen ook hoor
Dat is voor deel 2 van het topic.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Why stay small, if you can grow big..
Definieer creep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:
Stuur haar anders een kaartje van je lul en zet er onder iets in de trant van weet wat je mist of you will never get this
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Hier ondanks je mega fail een soort van compliment.
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Matig compliment dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Maken mensen mij kapot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie alleen semi-grappige reacties hier
Why stay small, if you can grow big..
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Lul niet, je wil gewoon subsidieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je functie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie![]()
Als het ook zo vaak goed gaat, zie ik niet in waarom je steeds topics erover moet maken? Dan ben je toch druk bezig om eindelijk je successen eens te vieren? Dus wie hou je nou voor de gek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieWeet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Zelfs je goedbedoelde post krijg je terug in je faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is niet zielig en heeft geen hulp nodig
![]()
Stel je ze ook wel eens een strikvraag... zo van, hey, had je mij ook ge-date als ik 5 cm korter was geweest ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date..
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titelquote:
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
Huldequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
Ik had het wel verwachtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijn
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?quote:
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldDaar werken allemaal social retards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruip is blijvende vervorming van materiaal die ontstaat door een constante belasting hierop.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?
Die lopen er niet zo mee te pronken op FOK! wezenlijk verschil.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef D.D.W. het volgende:
Ik had het wel verwachtAlleen wel een beetje hypocriet dat mensen dan niet vrouwen belachelijk maken die een boobjob (hebben) ondergaan. Of mensen die in hun jeugd een beugel hebben gehad.
niks mis meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef D.D.W. het volgende:
vrouwen die een boobjob (hebben) ondergaan
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldDaar werken allemaal social retards
mwah beetje raar toch welquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eens
Iemand van t werk? Lijkt me nogal duidelijk: ze vind je te lang! Voor die operatie was je klein genoeg en flirte ze er op los,maar nu ...toch net te langquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Hoi Fok!kers. Ik heb een serieuze klacht waar ik mijn beklag over wil doen.
Dus op werk was er een aantrekkelijke vrouwtje waar mijn oog al enige tijd geleden op viel. Ik had in eerste instantie niet eens interesse in haar ofzo, maar het begon eigenlijk op het moment dat ik in mijn ooghoek haar erop betrapte dat ze eens in de pauze (ze zat schuin tegenover me) mij nogal lang aanstaarde.
Dus ik keek toen terug en we lachten naar elkaar voor ong. 5-10 seconden. En toen weer over op de orde van de dag. In de dagen erna (tot afgelopen week) veel naar elkaar kijken wanneer onze paden elkaar kruistenZe deed altijd overdreven geïnteresseerd als ik "toevallig" met haar praatte, glimlachte altijd etc. Tja, ik denk niet snel dat een vrouw mij "leuk" vindt maar ik kreeg toch wel zo veel signalen dat ik puur objectief gezien tot een oordeel kwam dat zij mij wel eens interessant kon vinden.
Omdat ik straks op een andere locatie ga werken en ik haar waarschijnlijk nog maar paar keer in mij leven zal zien, wilde ik wel eens een poging wagen onder het mom van "het is nu of nooit meer".
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk. Het was ook gelijk afgelopen met dat kijken naar elkaar enzo. Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:47 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
LolJe hebt geen idee waar over je het over hebt meisje, niet opeens onzin uitpoepen dus
Misschien dat ik een Russische kliniek weet die in jouw kop wat hersencellen kunnen spuiten, PM me maar als je interesse hebt
Mijn reactie was net zo dom als de hare natuurlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]! Wow, Cactus, laat je je dat zeggen.
Wordt, my dear friendquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Mijn reactie was net zo dom als de hare natuurlijk
In de techniek werken hoeft tegenwoordig helemaal niet social awkward te zijn. In tegendeel zelfs, als je succes wilt word er van je verwacht dat je een goede basis soft skills heb.
Natuurlijk, gelukkig lees ik wat tekst in het echte leven wel even nog een keer door voordat ik er iets mee doequote:
Uhm?quote:Op zondag 24 maart 2013 00:30 schreef D.D.W. het volgende:
Nou mensen, het is genoeg geweest
Drie jaar al onzin lopen posten hier... Zou er bijna een topic voor moeten openen
Met vriendelijke groet,
[ afbeelding ]
Wel korte stalpootjes idd.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er waren enkelen die eens om een foto vroegen.
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zitquote:
Dit zie je steeds vaker ja..best irritantquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt". Kutwijve
Ik had al zon vermoeden iddquote:Op zondag 24 maart 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na zijn topic over ontmaagden moet hij nu doen alsof hij niet serieus was
Daar was ik anders wel serieus overquote:Op zondag 24 maart 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Na zijn topic over ontmaagden moet hij nu doen alsof hij niet serieus was
Ja, 'normale' wordt idd gedefinieerd aan de hand van 't uiterlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 00:44 schreef D.D.W. het volgende:
Ja, laat ik even zien dat er gewoon een hele normale en goed uitziende kerel achter deze account zit Als iemand mij herkent heb ik maar pech gehad
quote:
Ik verwacht helemaal niks van jou, het het niet eens gelezenquote:Op zondag 24 maart 2013 00:54 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Daar was ik anders wel serieus overIk snap het best dat mensen dat totaal niet van mij zouden verwachten
Ik heb een gespierde borstkas hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 00:55 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ja, 'normale' wordt idd gedefinieerd aan de hand van 't uiterlijk
Maar tja, jij vind jezelf er oprecht goed uit zien ?Had het geld voor die operatie - als ik eerlijk ben - ergens anders ingestoken, zoals in b.v. een (reverse)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |