abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124426609
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt. _O-

Hier ondanks je mega fail een soort van compliment.

Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_124426613
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie :) Weet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor :)

En ga lekker naar Mars met je stempeltjes :)
Why stay small, if you can grow big..
pi_124426623
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
Definieer creep.
pindazakje
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:37:08 #54
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_124426624
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:
Stuur haar anders een kaartje van je lul en zet er onder iets in de trant van weet wat je mist of you will never get this
:')
  zaterdag 23 maart 2013 @ 23:38:05 #55
351780 Piye
King of Kush
pi_124426649
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt. _O-

Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.

SPOILER
Matig compliment dit. :9
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_124426655
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

SPOILER
Maken mensen mij kapot dan? :? Zie alleen semi-grappige reacties hier :D
pi_124426663
quote:

SPOILER
Lul niet, je wil gewoon subsidie :P
pi_124426674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie :)
Wat is je functie?
pindazakje
pi_124426686
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:

Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie :) Weet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor :)

En ga lekker naar Mars met je stempeltjes :)
Als het ook zo vaak goed gaat, zie ik niet in waarom je steeds topics erover moet maken? Dan ben je toch druk bezig om eindelijk je successen eens te vieren? Dus wie hou je nou voor de gek?
pi_124426737
quote:

SPOILER
Zelfs je goedbedoelde post krijg je terug in je face :D TS is niet zielig en heeft geen hulp nodig :D
pi_124426744
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat is je functie?
Meestal valt hier gesprek hier stil :')
pi_124426747
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
pi_124426782
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date..
Stel je ze ook wel eens een strikvraag... zo van, hey, had je mij ook ge-date als ik 5 cm korter was geweest ?
pi_124426787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat is je functie?
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel :D, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
pi_124426801
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eens :')
pi_124426805
Ik heb altijd stiekem het idee dat ts een kloon van ons aller Schenkie is. Moge zijn ziel rusten in fokheaven.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124426824
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.

Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
pi_124426836
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:

[..]

Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel :D, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
Hulde _O_
pindazakje
pi_124426849
quote:
Dit.
pi_124426862
quote:
Ik had het wel verwacht :) Alleen wel een beetje hypocriet dat mensen dan niet vrouwen belachelijk maken die een boobjob (hebben) ondergaan. Of mensen die in hun jeugd een beugel hebben gehad.
pi_124426878
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:

[..]

Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijn
:{

quote:
2s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:37 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Definieer creep.
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?
pi_124426882
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:

Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveld :D Daar werken allemaal social retards :D
pi_124426907
Beenverlenging was sowieso een troll, kan niet anders. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124426922
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveld :D Daar werken allemaal social retards :D
_O_

SPOILER
pi_124426926
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef HiddenResponse het volgende:

[..]

:{

[..]

Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?
Kruip is blijvende vervorming van materiaal die ontstaat door een constante belasting hierop.
pindazakje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')