SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Why stay small, if you can grow big..
Definieer creep.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:26 schreef Kesefkesef het volgende:
Stuur haar anders een kaartje van je lul en zet er onder iets in de trant van weet wat je mist of you will never get this
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Hier ondanks je mega fail een soort van compliment.
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Matig compliment dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik krijg bijna de neiging nu alsnog de kant van D.D.W. te kiezen, gewoon omdat iedereen hem kapot maakt.![]()
Menig fok!ker zou harder stotteren dan Erben Wennemars als het met een chick praat.
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Maken mensen mij kapot dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie alleen semi-grappige reacties hier
Why stay small, if you can grow big..
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Lul niet, je wil gewoon subsidieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is je functie?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functie![]()
Als het ook zo vaak goed gaat, zie ik niet in waarom je steeds topics erover moet maken? Dan ben je toch druk bezig om eindelijk je successen eens te vieren? Dus wie hou je nou voor de gek?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:36 schreef D.D.W. het volgende:
Lol. Het kunnen analyseren van mensen hoort bij mijn functieWeet over 't algemeen uitstekend wanneer en op welke moment ik iets moet zeggen. Alleen bij vrouwen heb ik (soms) dus blijkbaar een probleem, maar niet altijd! Gaat ook vaak goed hoor
En ga lekker naar Mars met je stempeltjes
Toch netjes dat je de ballen hebt jezelf zo voor lul te zetten.Zelfs je goedbedoelde post krijg je terug in je faceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS is niet zielig en heeft geen hulp nodig
![]()
Stel je ze ook wel eens een strikvraag... zo van, hey, had je mij ook ge-date als ik 5 cm korter was geweest ?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date..
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titelquote:
Je hebt de periode voor zijn beenverlenging gemist.. Check voor de grap zijn pohi eensquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.
Huldequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
Dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
d.d.w. is vast een prima kerel in real life, maar toen ie over z'n beenverlenging begon was ie gedoemd tot eeuwige belachelijkmaking op fok of constant flauwe grapjes over z'n been en lengte
Ik had het wel verwachtquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:40 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:35 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijn
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?quote:
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:42 schreef D.D.W. het volgende:
Technisch consultant (senior). En ja, nogal uitgemolken titel, maar in mijn geval gerechtvaardigd (universitair niveau).
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, daar heb je het al. Technische hoek en dan aankomen met analystisch vermogen en inschatten van mensen in dat werkveldDaar werken allemaal social retards
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kruip is blijvende vervorming van materiaal die ontstaat door een constante belasting hierop.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Is het niet voor de hand liggend wat een creep is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |