Die komt niet sterk over gast.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk.
Hij zet vast zijn beste beentje voorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die komt niet sterk over gast.
Dat moet je hem nageven idd.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hij zet vast zijn beste beentje voor
Grapjas :-)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nog 5cm erbij zal vast te duur worden.
Dit dus, maar dan zonder de overduidelijke frustratie die uit deze post spreekt.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt". Kutwijve
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grapjas :-)
Ik date met vrouwen die een stuk lekkerder als haar zijn. Het gaat er mij om dat er blijkbaar vrouwen zijn die kennelijk zo'n lage IQ hebben dat ze niet tot het inzicht kunnen komen dat een man wel eens kan denken dat een vrouw interesse in hem heeft als ze steeds oogcontact en aandacht zoekt.
Die wordt hem toch al geboden op fok?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
De chirurg?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:13 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS kan beter professionele hulp zoeken denk ik zo.
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:03 schreef D.D.W. het volgende:
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinkenZe begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
![]()
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Kesefkesef het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat het anders ging dan jij in je belevenis meemaakte. Volgens mij staarde ze je aan, niet op een positieve manier, en toen jij plots opkeek lachte ze ongemakkelijk om zich uit de situatie te redden en zie jij dit alles als een uitnodiging om haar aan te spreken of zo iets
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheefquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben.
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar evenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo lang dat zij hem niet goed kan zien.. benen van 2 meter en dan gaan de verhoudingen scheef
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scorenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Wat heeft seksuele intimidatie ermee te maken?
Probeer haar hart te veroverenquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Met zo'n mogelijkheid hield ik in het begin natuurlijk al rekening meeZe had tijd genoeg om snel weg te kijken toen ik terug keek, toch bleef ze kijken en ze keek ook niet raar ofzo. Ze glimlachte gewoon.
Op dat moment dacht ik; oke... Maar in de dagen erna zocht ze overduidelijk toch (oog)contact, ik nam nooit het initiatief (in het begin).
Een algemene reden voor mij was omdat ik mijn proporties niet mooi vond. Mijn romp en armlengte waren niet consistent met mijn beenlengte. Nu is alles veel beter geproportioneerd (en bevestigd door mensen die het van mij weten)quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent zo slim dat je benen laat verlengen en daarmee denkt meer vrouwen te scoren
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:20 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Grappig zijn je reacties in mijn topics nooit, eerder achterlijk. Maar je hebt nou eenmaal slimme en minder slimme mensen. Ik neem het je ook niet kwalijk maar zeg het maar even
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Grappen moeten grappig zijn toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Het is niet aan het onderwerp van spot om te bepalen of de spottende grappen leuk zijn.
Nee, daar dacht ik niet aan. Wilde gewoon wat drinken en kijken of het een beetje klikte.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hey TS, ze had vast van haar collega gehoord dat je meteen bij haar in de broek probeerde te komen, wat je ook al niet lukte
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat hij het meisje verzoekt om samen wat te gaan drinken, met de achterliggende gedachte om haar na het daten te kunnen batsen.
Staat dat niet in je boekjequote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
Ergens heb ik het vermoeden dat je niet zo sterk bent in signalen lezen. Dan kun je nog 10 cm je benen laten verlengen, maar daar ga je dát probleem ook niet mee oplossen. Dit topic is wederom een bewijs van mijn vermoeden.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
Dat doen alle mannen. Of is het principe van afspreken met een man/vrouw die je leuk vindt om best friends te worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mannen ook hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:12 schreef Awesome_ het volgende:
Vrouwen flirten alleen om hun eigen ego te strelen. "Kijken of het lukt".
Misschien in jouw boekje. Alleen als ik een vrouw niet aantrekkelijk vind is het eventueel een optie.quote:
Daar hoef je helemaal geen creep voor te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Als je een creep bent, kan ik mij dat voorstellen.
Sommige mannen en alle vrouwen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:33 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Sommige mannen ook hoor
Dat is voor deel 2 van het topic.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nu sta je dus elke keer voor lul als je langs de balie loopt, ze zal het ook wel tegen haar collega's verteld hebben. Zometeen wordt je nog opgepakt voor seksuele intimidatie op de werkvloer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |