Hoi Fok!kers. Ik heb een serieuze klacht waar ik mijn beklag over wil doen.
Dus op werk was er een aantrekkelijke vrouwtje waar mijn oog al enige tijd geleden op viel. Ik had in eerste instantie niet eens interesse in haar ofzo, maar het begon eigenlijk op het moment dat ik in mijn ooghoek haar erop betrapte dat ze eens in de pauze (ze zat schuin tegenover me) mij nogal lang aanstaarde.
Dus ik keek toen terug en we lachten naar elkaar voor ong. 5-10 seconden. En toen weer over op de orde van de dag. In de dagen erna (tot afgelopen week) veel naar elkaar kijken wanneer onze paden elkaar kruisten

Ze deed altijd overdreven geïnteresseerd als ik "toevallig" met haar praatte, glimlachte altijd etc. Tja, ik denk niet snel dat een vrouw mij "leuk" vindt maar ik kreeg toch wel zo veel signalen dat ik puur objectief gezien tot een oordeel kwam dat zij mij wel eens interessant kon vinden.
Omdat ik straks op een andere locatie ga werken en ik haar waarschijnlijk nog maar paar keer in mij leven zal zien, wilde ik wel eens een poging wagen onder het mom van "het is nu of nooit meer".
Ze werk achter de infobalie, dus bij binnenkomst van het pand een prima gelegenheid om even met haar te praten om daarna te vragen of ze het ziet zitten om samen eens wat te drinken

Ze begon een beetje zenuwachtig te worden, en gaf met een lachje als antwoord "nee sorry"
Prima, ik vond haar in eerste instantie toch niet zo leuk. Het was ook gelijk afgelopen met dat kijken naar elkaar enzo. Ook heb ik al twee vrouwen waar ik zo nu en dan mee date.. Waarom begon en hield ze het vol met het interesse tonen in mij? Waarom doen (sommige) vrouwen alsof ze interesse in je hebben terwijl dat totaal niet zo is? Jammer dat ik die momenten van tijd dat ik aan haar dacht niet terug kan krijgen, gvd.
Klacht: vrouwen die doen alsof ze interesse in je hebben, terwijl dat niet het geval blijkt te zijn.