Liefde kent geen leeftijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
Omg![]()
je bent nog serieus ook hè viespeuk.
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Sjaakz het volgende:
Zie je er zelf ook nog een beetje jong uit? Geen baard enzo bedoel ik... dat vinden ze eng.
"Resque"quote:
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
Je vrijheid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
Het enigste wat ik op het spel zet is het goede contact met mijn nichtjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef ehqo. het volgende:
En welke aspecten aan haar volrijpe persoonlijkheid zijn het die je doen smelten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |