Liefde kent geen leeftijd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef griekjeee het volgende:
Omg![]()
je bent nog serieus ook hè viespeuk.
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:06 schreef Sjaakz het volgende:
Zie je er zelf ook nog een beetje jong uit? Geen baard enzo bedoel ik... dat vinden ze eng.
"Resque"quote:
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
Je vrijheid?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
Het enigste wat ik op het spel zet is het goede contact met mijn nichtjequote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Gewoon doen dan joh. Nu heb je nog kans, straks is een ander je voor. Wat heb je te verliezen!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:08 schreef ehqo. het volgende:
En welke aspecten aan haar volrijpe persoonlijkheid zijn het die je doen smelten?
Wat heb je liever? De liefde van je leven of een of ander goed contact dat je met duizenden anderen ook kan hebben?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:09 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het enigste wat ik op het spel zet is het goede contact met mijn nichtje
Dit lijkt mij een topic met een hoog risico dat de OP verdwijnt. Even quoten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:02 schreef D.D.W. het volgende:
Morgenmiddag moet ik naar mijn nichtje want ze is dan jarig, ze wordt 16 jaar. Ik kom er sowieso elke week, rechtstreeks vanuit mijn werk om een beetje te ouwehoeren met haar ouders.
Ik zie haar uiteraard dus ook veel, en vaak heeft zij haar vriendin (15 jaar) ook met zich mee.. maken samen huiswerk en dat soort dingen. De eerste keer dat ik dit meisje zag was ik gelijk verliefd, en ze toonde ook interesse in mij (of ze ook vlinders in haar buik heeft weet ik niet).
Ik ga dus morgen naar mijn nichtje haar verjaardag, en haar vriendin is er dan natuurlijk ook bij. Ik ben van plan om een move te maken maar ben bang hoe het zal verlopen![]()
![]()
Iemand ong. hetzelfde meegemaakt?
Klacht: Verliefd geworden op jong meisje..
oja, ik ben 29 jaar
Ik zou me toch maar even scheren, en wat leuks voor haar meenemen om haar in een onbewaakt ogenblik toe te stoppen. Een nieuwe mobiele telefoon met je nummer erin ofzo.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard, maar meisjes in deze leeftijd vallen sowieso niet op jongens van haar eigen leeftijd (zeggen ze)
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te pratenquote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat heb je liever? De liefde van je leven of een of ander goed contact dat je met duizenden anderen ook kan hebben?
Maar ben je nou verliefd of loeigeil, als je heel eerlijk bent?quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te praten
Ja. Dus gewoon proberen man! Laat ons weten wat het geworden is!quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, denk toch dat ik voor dat meisje kies. Kan me eigenlijk niet zo veel schelen, m'n nichtje. Kom er ook alleen maar om met mijn broer te praten
Ik vind het verschil 19-48 (volwassen-volwassen) minder erg dan 29-15 (volwassen-kind). Op zo'n machtsbasis kan je nooit een normale relatie hebben, laat staan een liefdesrelatie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Kerol het volgende:
Kan altijd erger, ken iemand die is onlangs getrouwd met een man van 48 jaar. Ze is zelf overigens 19. Wel iets ouder dan de dame in kwestie maar ook 29->14 is veel te groot verschil imo.
Niet alleen volgens jou. De wet is het met je eens.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:12 schreef Kerol het volgende:
Kan altijd erger, ken iemand die is onlangs getrouwd met een man van 48 jaar. Ze is zelf overigens 19. Wel iets ouder dan de dame in kwestie maar ook 29->14 is veel te groot verschil imo.
Die mensen begrijpen waarschijnlijk wel dat liefde nou eenmaal niet tegen te houden is door leeftijd. In tegenstelling tot jij, kortzichtig mannetje.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:15 schreef Silv het volgende:
Zie t nu al voor me. TS probeert zo dat meisje te versieren en iedereen zit zo van WTF doe jij pedoEn dat al zn familie hem raar aan gaat kijken de rest van zn leven
Ik vermoed dat ze dat al wel zullen doen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:15 schreef Silv het volgende:
Zie t nu al voor me. TS probeert zo dat meisje te versieren en iedereen zit zo van WTF doe jij pedoEn dat al zn familie hem raar aan gaat kijken de rest van zn leven
Vanaf zestien zit je goed. 15 is net een jaar te jong.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Die hou je ook nog wel, ze is immers 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |