En ik snap niet wat jij wil wetenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:18 schreef D.D.W. het volgende:
Doe maar, ik snap nog steeds niet wat hij wilt zeggen namelijk
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Kijk eens naar die post(s) van Smack10, wie speelt hier nou de stoere boy
Zeker dat mijn vriend je weet weg te werken. Moelquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I haven't slapt a bitch in a week.
Dus gewoon even je moel houden ja.
Dit:quote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je ziet ook wel in dat je jezelf erg tegen spreekt he?
we slappen die snol samen en slaan die guido kneusje van d'r in elkaarquote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
I haven't slapt a bitch in a week.
Dus gewoon even je moel houden ja.
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondjequote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.
Jij komt hier met al je onzekerheden over je lengte, en dat je problemen hebt met dames scoren + dat je ontmaagd bent bij de hoeren. Opzich niets mis mee, leven en laten leven is immers mijn motto.
Maar kom niet de stoere jonge uithangen, want dat is gewoon volkomen misplaatst in jouw geval.
Dat je ondanks je beenverlenging en je misplaatste ego nu, blijkbaar nog steeds niet alle chicks kan krijgen.quote:
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij net zo goed. Maar hij is daar tenminste consequent in.
Jij komt hier met al je onzekerheden over je lengte, en dat je problemen hebt met dames scoren + dat je ontmaagd bent bij de hoeren. Opzich niets mis mee, leven en laten leven is immers mijn motto.
Maar kom niet de stoere jonge uithangen, want dat is gewoon volkomen misplaatst in jouw geval.
Go get your man bitch, he can get robbed too.quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Snooki het volgende:
[..]
Zeker dat mijn vriend je weet weg te werken. Moel
Hahahahahahaha en dan de verkeerde quotenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.
Kom niet testen, de laatste die het deed zit nu in een gesloten inrichting
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Bitch please, je vriendje mag blij zijn als die niet met een keu in z'n reet op straat wordt gegooid in de buurt waar hij woont.
Kom niet testen, de laatste die het deed zit nu in een gesloten inrichting
Doei Snooki, veel plezier met je interessante levenquote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Snooki het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb gewoon een leven verder. Dag kansloze typetjes
Is die niet te druk met zijn GTL?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:20 schreef Snooki het volgende:
Zeker dat mijn vriend je weet weg te werken. Moel
Nee ga maar beter weg met je vriendjequote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Snooki het volgende:
[..]
Hahahahahahaha en dan de verkeerde quoten
gozer hij beschijft t toch goed of niet dan? welk gedeelte van zijn stuk begrijp je niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondje
Naar bed gaan is tegenwoordig "een leven hebben"?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Snooki het volgende:
Ik ben weg hier, ik heb gewoon een leven verder. Dag kansloze typetjes
Ik kan me voorstellen dat jouw vriend dat zou zijnquote:
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef Shalimar het volgende:
[..]
we slappen die snol samen en slaan die guido kneusje van d'r in elkaar
We gaan naar binnen, neuken zijn moeder, pakken die shit en gaan weerquote:Op zondag 24 maart 2013 01:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Go get your man bitch, he can get robbed too.
Jij hebt een beenoperatie ondergaan, omdat je onzeker was over je lengte. En jij dacht dat meiden/vrouwen vallen op langere mannen (deels waar, maar jij neemt dat veel te strikt).quote:Op zondag 24 maart 2013 01:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom misplaatst? Wees eens concreet onderhondje
quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Naar bed gaan is tegenwoordig "een leven hebben"?
Mag ik niet de stoere jongen uithangen omdat ik eens een hoer bezocht heb?quote:Op zondag 24 maart 2013 01:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
gozer hij beschijft t toch goed of niet dan? welk gedeelte van zijn stuk begrijp je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |